فروش عمده عایق رطوبتی پلیمری با بسته بندی جدید

عایق ماده ای است که از برخی اجسام و بنا‌ ها در مقابل عواملی همچون گرما، سرما، رطوبت و صدا محافظت می نماید. عایق ها مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارند. عایق رطو

فهرست عناوین فروش عمده عایق رطوبتی پلیمری با بسته بندی جدید

عایق ماده ای است که از برخی اجسام و بنا‌ ها در مقابل عواملی همچون گرما، سرما، رطوبت و صدا محافظت می نماید. عایق ها مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارند. عایق رطوبتی از ورود نم و باران به محیط های داخلی ساختمان ها پیشگیری می نماید. در این مقاله درباره مرکز فروش عمده عایق رطوبتی پلیمری با بسته بندی جدید صحبت خواهیم نمود. همچنین اگر تمایل دارید درباره انواع این کالا ها و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها اطلاعات به دست آورید با ما همراه شوید. فروش عمده عایق رطوبتی پلیمری با بسته بندی جدید

مرکز خرید و فروش عایق رطوبتی

مرکز خرید و فروش عایق رطوبتیعایق ها انواع گوناگونی دارند. عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی و برودتی، عایق های صوتی، عایق های اشعه ماوراء بنفش خورشید، عایق های مواد اسیدی و شیمیایی از جمله عایق هایی هستند که در صنایع مختلف از آن ‌ها استفاده می نمایند.

یکی از نمونه های عایق ها، عایق های رطوبتی می باشند. وظیفه این گونه از عایق ها این است که از ورود و خروج نم و رطوبت به محیط ساختمان ها و یا وسایل و تجهیزات پیشگیری نمایند.

عایق های رطوبتی بسیار متنوع می باشند. قیر، مواد پیش ساخته، قیر و گونی، کاهگل، پشم شیشه، مواد نانو، مواد پلیمری، مواد تیشو، ماستینه ها، ایزوگام، سیمان، بتن و غیره از دسته موادی هستند که برای پیشگیری از نفوذ رطوبت به بنا ها و یا خروج نم از برخی اشیاء به کار برده می شوند.

کاهگل از جمله قدیمی ترین ابزار رطوبت گیر ساختمان های مسکونی است که قدمت استفاده از آن بسیار زیاد است. کاهگل ترکیبی از کاه و کلش گندم و گل رس و آب می باشد. برای تهیه آن، مواد را با نسبت مشخص مخلوط می نمودند و آن را لگدمال می کردند. وقتی به چسبندگی لازم می رسید از آن برای جلوگیری از ورود باران در بام استفاده می نمودند.

با کشف نفت و گسترش استفاده از فراورده های نفتی، قیر به عنوان یک ماده رطوبت گیر در سقف و دیواره بنا ها جایگاه ویژه ای یافت. بعد ها برای کارایی بیشتر آن در پیشگیری از ورود باران به منازل مسکونی و تجاری، از ترکیب قیر و گونی استفاده کردند.

امروزه با گسترش فناوری های نوین مانند صنایع پلیمری و نانو، از آن ها برای ساخت عایق های نم گیر نیز استفاده می شود. این نوع از عایق ها نسبت به انواع قدیمی مزیت های بیشتری دارند. برخی از مزیت های رطوبت گیر های نوین عبارت می باشند از:
این گونه از رطوبت گیر ها با دوام هستند و از استحکام زیادی برخوردارند؛ دارای خاصیت کشسانی زیادی هستند و با اعمال فشار بر آن ها به راحتی پاره نمی شوند؛ برای بیشتر شرایط آب و هوایی سازگار هستند؛ متناسب با استاندارد های زیست محیطی طراحی می شوند و قابل بازگشت به طبیعت هستند؛ نصب سریعی دارند و برای اجرا نیاز به متخصص ماهر ندارند؛
برخلاف برخی از عایق ها که فقط  به رنگ سیاه می باشند، تنوع طرح و رنگ زیادی دارند؛ خاصیت ضد میکروبی دارند و به دلیل یکدست بودن سطوح اجرا در آن ها و عدم تشکیل درز، هیچ میکروبی در بین آن ها ایجاد نمی شود؛ در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش خورشید مقاومت زیادی دارند.

عایق های رطوبتی در دو روش سرد و گرم نصب و اجرا می شوند. قیر گونی و ایزوگام از جمله موادی هستند که برای چسبیدن به سطوح نیاز به گرم کردن دارند. اما عایق های نانو و پلیمری جزء دسته عایق هایی هستند که به صورت سرد به سطوح چسبانده می شوند.

یکی از کاربرد های عایق های رطوبتی در کف و دیواره های استخر های ورزشی است. از آنجایی که آب بندی بدنه استخر به دلیل برخورد دائمی با آب بسیار اهمیت دارد باید از عایق هایی استفاده نمود که به آب حساس نباشند و در برابر آن استحکام زیادی داشته باشند.
مورد دیگری که برای اجرای عایق های استخر از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که به سبب برخورد بدنه استخر ها با بدن انسان باید از موادی در تهیه آن ‌ها استفاده نمود که از استاندارد های بهداشتی لازم برخوردار باشند.

فروش عایق رطوبتی نانو و همچنین انواع رنگ نانو عایق رطوبتی در این مرکز انجام می شود.

قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی

از رطوبت گیر ها می توان برای آب بندی کف استخر ها، آب بندی کف و دیوار های سرویس های بهداشتی و آشپزخانه، عایق لوله های آب و فاضلاب، برای جلوگیری از نفوذ باران به دیوار های خارجی و پشت بام عمارت ها و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود.

قیمت عایق رطوبتی به پارامتر های زیادی بستگی دارد. نوع عایق، جنس و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، روش اجرا، روش خرید، نوع عرضه، مساحت مورد نیاز، برند و شرکت سازنده، نرخ ارز و بسیاری از عوامل دیگر تعیین کننده قیمت عایق های رطوبتی هستند.

عمده فروشان عایق رطوبتی

عمده فروشان عایق رطوبتیبرای خرید عایق رطوبتی باید به پارامتر های زیادی توجه نمود. برخی از این پارامتر ها به این شرح می باشند:
باید از برند های شناخته شده کالا های خود را خریداری نماییم؛ با توجه به هدف مورد نظرمان، محصولات را سفارش دهیم؛ بر اساس بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته ایم و نوع محصولی که لازم داریم کالای خویش را تهیه کنیم؛ بهتر است با متخصصان با تجربه در این زمینه مشورت نمود و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورد.

عمده‌فروشان عایق رطوبتی پلیمری و نانو با فروش یکجا و کلی محصولات خویش، علاوه بر این که با فروش کالا های ارزان سود زیادی به دست می آورند، با سرعت بیشتری نیز به چرخه فروش مجدد کالا ها باز می گردند و از این راه کمک زیادی به رونق بازار های داخلی کشور می نمایند.

خرید از این عمده فروشان نیز مزیت هایی مانند خرید کالا های اصل و با قیمت مناسب را در بر دارد. قیمت خرید محصولات از این مراکز بعضی وقت ها نزدیک به نصف قیمت همین کالا ها در بازار های رایج می باشد.

بزرگترین شرکت تولید کننده عایق رطوبتی پلیمری در اصفهان

مفتخریم که بگوییم این شرکت، بزرگترین تولید کننده عایق های رطوبتی پلیمری در اصفهان می باشد.

برای آگاهی درباره قیمت خرید محصولات به صورت عمده، تضمین خرید، نحوه ارسال کالا‌ ها و خدمات پس از فروش عایق های رطوبتی، لطفاً با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس برقرار نمایید. متخصصان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در این زمینه می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.