فروش عمده عایق رطوبتی نانو با استاندارد بین المللی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از عایق رطوبتی نانو در ساختمان ها بسیار زیاد شده است و میزان دوام این عایق به مواد پلیمری بستگی دارد که در ساختمان استفاده می

فهرست عناوین فروش عمده عایق رطوبتی نانو با استاندارد بین المللی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از عایق رطوبتی نانو در ساختمان ها بسیار زیاد شده است و میزان دوام این عایق به مواد پلیمری بستگی دارد که در ساختمان استفاده می شود. امروزه محصولات نانو طرفداران زیادی پیدا کرده است و از لحاظ کیفیتی مطلوب و دوام بالایی نیز دارند. در عایق های رطوبتی نیز همین شرایط وجود دارد.

امروزه فروش عمده عایق رطوبتی نانو از طرف مصرف کننده ها و عرضه کننده های این کالا روز به روز در حال افزایش است و هدف تولید کننده های این محصول عرضه کالایی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی است تا با گذشت زمان و رضایت مشتری بتوانند بر تعداد مصرف کننده های این محصول اضافه کنند.

فروش عمده عایق رطوبتی نانو با استاندارد بین المللی

خریداران عایق رطوبتی در حجم بالا

خریداران عایق رطوبتی در حجم بالاعایق رطوبتی همان طور که از نامش مشخص است برای جلوگیری از ورود آب و نم به یک سطحی مانند دیوار و یا سقف استفاده می شود. در گذشته استفاده از قیر و ایزوگام برای عایق بندی سقف استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت علم در تولید اکثر محصولات شیمیایی، از علم نانو استفاده می کنند.

عایق رطوبتی نانو در انواع مختلف تولید می شود که با توجه به ویژگی هایی که دارد، روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. عایق های رطوبتی نانو به دو گروه عایق های سطحی و حجمی تقسیم می شوند که روی هر نوع ملات و مصالحی می توان استفاده کرد. دوام این عایق ها به مواد پلیمری بستگی دارد که در ساختمان استفاده شده است ولی به صورت کلی دوام آن از ایزوگام بالاتر است.

خریداران عایق های رطوبتی به صورت عمده و در حجم های بالا، شرکتهای ساختمانی و تعاونی هایی هستند که کار عایق بندی را در متراژهای بالا انجام می دهند. عرضه کنندگان و مصرف کنندگان این محصول سفارش های  عمده خود را بیشتر در فصل هایی که ساخت و ساز و کارهای ساختمانی انجام می شود، می دهند. آنها با ارتباط مستقیم گرفتن با تولیدکنندگان عایق رطوبتی، می توانند محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

ارسال عایق رطوبتی نانو به اغلب نقاط کشور‌

عایق رطوبتی نانو با بهترین فرمولاسیون دنیا و با مواد اولیه باکیفیت تهیه می شود و روی سطوح مختلف ساختمانی مانند پشت بام، سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، نمای ساختمان، دیوارهای باران گیر و به طور کلی هرجا که عایق های رطوبتی سنتی مانند ایزوگام و یا قیرگونی به کار رفته است، می توان از عایق رطوبتی نانو استفاده کرد.

اجرای هر نوع عایق رطوبتی با توجه به سطحی که روی آن انجام می شود متغییر است و عایق رطوبتی نانو نیز همین شرایط را دارد ولی به  صورت کلی در جهار مرحله زیرسازی، اعمال پرایمر، اجرای عایق و تست آب نهایی اجرا می شود. که تقریبا در اکثر سطوح این چهار مرحله انجام می شود.

ویژگی های عایق رطوبتی نانو باعث شده است که در تمام نقاط کشور از این محصول استفاده کنند. قیمت عایق رطوبتی نانو نسبت به ایزوگام باعث شده است که روز به روز این محصول مخاطبان بیشتری در کل کشور داشته باشد. از جمله ویژگی های عایق رطوبتی نانو به شرح زیر است:

  • در مقابل اشعه UV مقاوم است.
  • راحت تمیز می شود.
  • از خوردگی و پوسیدگی کف جلوگیری می کند.
  • از ترک خوردن سطوح سنگی و سیمانی جلوگیری می کند.
  • مانع لق شدن سرامیک روی سطح می شود.

لیست قیمت های عایق های رطوبتی در تبریز

لیست قیمت های عایق های رطوبتی در تبریزتبریز به عنوان یکی از شهرهای صنعتی، یکی از مراکز اصلی تولید انواع عایق های رطوبتی از گذشته تا به الان بوده است. عایق های رطوبتی به روش های مختلفی اجرا می شود. روش سنتی آن قیرگونی نام دارد که در گذشته به دلیل اینکه مواد اولیه آن به راحتی در هر شهری پیدا می شد، استفاده آن نیز بالا بود و اکثریت از این عایق استفاده می کردند ولی عمر و ماندگاری آن کمتر از 10 سال بود و پوسیده می شد.

بعد از آن ایزوگام روشی جدیدتری بود که جایگزین قیرگونی شد. ایزوگام لایه ای از قیر و الیاف است که به صورت رولی در بازار عرضه می شود. با حرارت دادن به رول های ایزوگام آن را به سطح موردنظر می چسبانند. ایزوگام را به سرعت و بدون ایجاد آلودگی برای محیط به راحتی نصب می کنند. این عایق رطوبتی وزن کمی دارد و به دلیل داشتن الیاف، عایق حرارتی نیز به حساب می آید و از بیرون رفتن انرژی جلوگیری می کند.

امروزه نوع جدید عایق های رطوبتی با عنوان نانو در بازار عرضه می شوند که با بهترین مواد اولیه ساخته می شود و روی تمام سطوح میتوان اجرا کرد. این عایق انعطاف پذیر است و عیب های عایق های قبلی را ندارند، به دلیل سبک بودن به راحتی قابل جابه جایی هستند و از مهم ترین مزیت این عایق رطوبتی این است که قابل رنگ کردن هستند. فروش رنگ نانو عایق رطوبتی نیز یکی از فاکتورهایی است که عرضه کننده های این محصول در کنار عایق، برای مشتری با توجه به کاری که برای او انجام می دهند، استفاده دارند.

در تبریز تولید کننده ها و عرضه کننده های انواع عایق های رطوبتی سنتی و مدرن به تعداد زیادی وجود دارند که هرکدام از آنها با توجه به مواد اولیه ای که در تولید محصول خود استفاده می کند، با قیمت های مختلف عرضه آن را می کنند.

نمایندگی تولید و توزیع عایق رطوبتی نانو در کشور

امروزه استفاده از عایق های رطوبتی سنتی روز به روز در حال کم شدن و منسوخ شدن هستند و بیشتر شرکتها سعی می کنند با تغییر روش تولید به  عایق های رطوبتی جدید، سعی در عرضه این محصول در تمام نقاط کشور کنند.

تعداد تولید کننده های عایق های رطوبتی، معمولا در شهرهای صنعتی و بزرگ بیشتر است، اما امروزه شرکتهای تولید کننده، با ایجاد نمایندگی توزیع عایق رطوبتی در تمام شهرها و استان ها، خود را در دسترس راحت تر مشتری ها قرار داده اند تا ضمن معرفی محصولات جدید، خدمات خود را نیز به سرعت در اختیار مشتریان قرار دهند.

عایق رطوبتی نانو در مقایسه با ایزوگام و قیرگونی قدرت بیشتری در جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت را دارد، در صورتی که در نمونه های سنتی عایق رطوبتی این طور نیست و تا حد امکان پیشنهاد می شود که آب و برف روی آن نماند. موقع نصب قیر و گونی باید سطح مورد نظر کاملا تمییز باشد و هیچ رطوبتی نداشته باشد تا عایق کاملا به آن بچسبد در صورتی که در عایق رطوبتی نانو اصلا مهم نیست سطح مورد نظر چه جنسی داشته باشد. این عایق نیز مانند ایزوگام در مقابل آفتاب و نور آن قرار می گیرد ولی باد نمی کند، داغ نمی شود و از سطح نیز جدا نمی شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.