فروش عمده عایق رطوبتی سما با قیمت ارزان

یکی از محصولات کاربردی و پرمصرف در صنعت ساختمان سازی عایق رطوبتی می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد که انواع این محصول در شرکت

فهرست عناوین فروش عمده عایق رطوبتی سما با قیمت ارزان

یکی از محصولات کاربردی و پرمصرف در صنعت ساختمان سازی عایق رطوبتی می باشد که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد که انواع این محصول در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین موا اولیه تولید می شود. قیمت عمده عایق رطوبتی سما را می توانید از همین سایت استعلام نمایید.

فروش عمده عایق رطوبتی سما با قیمت ارزان

خرید عایق رطوبتی با کیفیت مرغوب

خرید عایق رطوبتی با کیفیت مرغوبامروزه برندهای مختلفی در کشور در زمینه تولید انواع عایق های رطوبتی در حال فعالیت هستند که با استفاده از بهترین متریال اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات انواع آن را تولید می کنند که یکی از برندهای موفق و معتبر در این امر عایق رطوبتی سما می باشد که می تواند جایگزین مناسبی برای انواع نمونه های قدیمی باشد و نسبت به کیفیت بالایی که داد، دارای قیمت بسیار مناسبی است. این عایق دارای کاربردهای گسترده ای بوده  و درانواع سطوح از جمله کاشی، سیمان و سرامیک و … قابل استفاده می باشد و دارای قدرت چسبندگی بالایی می باشد.

عایق رطوبتی در استخرها، آبنماها، سرویس های بهداشتی،حوضچه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد همچنین برای تزئین قطعات سفالی و گلدان ها، چسباندن قطعات یونولیت به همدیگر و چسباندن کاشی های پله، پرکردن ترک ها و درزها و … کاربرد زیادی دارد.

قیمت عایق رطوبتی سما تحت تاثیر عوامل مختلفی است که می توان به نحوه خرید و فروش، کیفیت، جنس، اندازه، نوع بسته بندی، نوسانات اقتصادی موجود در کشور  و … اشاره کرد. اگر عایق رطوبتی سما به صورت عمده خریداری شود، قیمت پایین تر از خرید جزئی است که خریدار و فروشنده نفع بسیار خوبی می برند و مشتری استقبال بهتری می کند. این عایق رطوبتی در آب بندی کردن سقف های ایرانیتی و شیروانی همچنین رنگ آمیزی کردن آن کاربرد زیادی دارد.

فروش معتبرترین برند عایق رطوبتی در کشور

شرکت سما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دستگاه های مدرن و بهره وری از نیروی متخصص انواع عایق رطوبتی را با بهترین کیفیت و طبق استاندارد های لازم در بسته بندی های متنوع تولید می کند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. استفاده از این محصول دارای مزیت های فراوانی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عایق رطوبتی سما دارای مقاومت بالا و قدرت چسبندگی زیادی است.
  • در مقابل فشار آب بسیار مقاوم است.
  • در برابر شرایط مختلف اقلیمی مقاومت خوبی دارد.
  • بر روی انواع سطوح قابل استفاده است.
  • دارای انعطاف پذیری بالایی است.
  • در برابر سایش بسیار مقاوم است.
  • دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه است.

بازار فروش عایق رطوبتی بسیار پر رونق بوده و مشتریان و متقاضیان زیادی دارد. این محصول با توجه به مرغوبیت و مزیت های فراوانی که دارد، مورد استقبال مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است. این روزها بسیاری از شرکت های بازرگانی انواع عایق رطوبتی را با برند معتبر و ضمانت کیفیت به کشور های اطراف نظیر: عراق، ترکیه ارمنستان، حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که در کشور های خارجی نیز به دلیل مزیت زیادی که این محصول دارد، از فروش بالایی برخوردار می باشد.

نحوه ارسال عایق رطوبتی در حجم عمده و خرده

نحوه ارسال عایق رطوبتی در حجم عمده و خردهعایق های رطوبتی دارای انواع مختلفی هستند که امروزه تنوع زیادی دارند و توسط شرکت های تولیدکننده متعددی در کشور ساخته می شوند که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات خاصی می باشند که به طور کلی انواع آن عبارت اند از:

  • ایزوگام: در برابر تغییرات دمایی مقاوم است و وزن کمی دارد، ولی پس از مدتی خراب می شود.
  • قیر و گونی: دارای مقاومت بالایی است ولی در حرارت بالا و زیاد آتش می گیرد و قابل اشتعال است.
  • ماستیکی: این نوع عایق بر پایه رزین ساخته می شود و برای آماده سازی نیازی به حرارت ندارد همچنین در برابر مواد آهکی مقاومت خوبی دارند.
  • نانو: این عایق بر پایه آب تولید می شود که دارای وزن سبک و اجرای سریع و آسانی هستند، به سرعت خشک شده، بسیار منعطف می باشند و هیچ گونه مواد شیمیایی مضر در آن ها وجود ندارد.

عایق های رطوبتی، پوشش بسیار مناسبی برای پشت بام، دیوار، کف ساختمان و بسیاری از محیط های دیگر می باشند. بروز رطوبت و نم به داخل ساختمان، موجب کاهش عمر ساختمان می شود که با استفاده از یک عایق رطوبتی مناسب می توان از این امر جلوگیری نمود. نصب آن بسیار ساده و آسان است و هزینه اجرای آن ارزان می باشد و از ویژگی های منحصر به فرد این عایق وزن سبک، تنوع طرح و رنگ، تنوع ابعاد، کیفیت استاندارد و قیمت مناسب می باشد که برای مشتریان ارسال میشوند.

نمایندگی پخش عایق رطوبتی سما در اصفهان

در حال حاضر کارخانه های متعددی در کشور انواع عایق های رطوبتی را با استفاده از متریال درجه یک و با بهترین کیفیت تولید می کنند که انواع این عایق ها نمونه های متفاوتی دارند که می توان به عایق رطوبتی مایع، عایق رطوبتی نما، عایق پلیمری پاششی، عایق رطوبتی پیش ساخته، قیر و گونی، عایق رطوبتی استخر و … اشاره کرد. عایق رطوبتی پلیمری یکی از انواع عایق های پرکاربرد برای استفاده در سرویس های بهداشتی، حوض ها، آبنماها، استخر ها و بام ساختمان ها می باشد که به دلیل مزیت ها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

این عایق ها در برابر آتش بسیار مقاوم بوده همچنین آنتی باکتریال و ضد قارچ هستند و در برابر جریان های مختلف آب بسیار مقاوم می باشند. از خصوصیات دیگر آن می توان به عدم نیاز به تعویض ورق، مستحکم بودن، تنوع رنگ و اجرای بی خطر نام برد. مواد تشکیل دهنده انواع عایق رطوبتی متفاوت می باشد که به چهار دسته تقسیم می شود که عبارت اند از: عایق رطوبتی پلیمری، عایق رطوبتی سیمانی، عایق رطوبتی نانو و عایق رطوبتی بر پایه قیر که کاربرد آن ها تا حدودی با یکدیگر فرق دارد. به طور مثال عایق رطوبتی نانو در برابر انواع قارچ ها و کپک ها مقاومت بالایی دارد.

پخش عمده عایق رطوبتی توسط همین شرکت با برند معتبر و کیفیت مرغوب صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات لازم در مورد نحوه خرید عایق رطوبتی و مشخصات محصول مورد نظر با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت تماس حاصل نمایید، از مزایای خرید از این مرکز می توان به: ارائه محصولی با بهترین کیفیت، هزینه مناسب، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.