فروش عایق رطوبتی مایع با کیفیت خوب

عایق مایع رطوبتی، یک نوع عایق است که برای پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت، به محوطه ساختمان استفاده می شود. نحوه اجرای این عایق چندلایه این گونه است، که آن را برروی

فهرست عناوین فروش عایق رطوبتی مایع با کیفیت خوب

عایق مایع رطوبتی، یک نوع عایق است که برای پیشگیری از نفوذ آب و رطوبت، به محوطه ساختمان استفاده می شود. نحوه اجرای این عایق چندلایه این گونه است، که آن را برروی سطح مورد نظر مالیده و پس از خشک شدن تبدیل به عایق می شود. برای اطلاع از قیمت فروش عایق رطوبتی مایع، با کارشناسان دلیناکو در ارتباط باشید.

فروش عایق رطوبتی مایع با کیفیت خوب

خرید با کیفیت ترین انواع عایق های رطوبتی

خرید با کیفیت ترین انواع عایق های رطوبتی

لازمه خریدن عایق مایع با کیفیت این است که  نخست بدانید انواع عایق های رطوبتی چیستند و چه کاربردی دارند. بدین منظور نخست به معرفی انواع عایق مایع رطوبتی می پردازیم.

به طور کلّی، عایق های مایع را بر اساس ماده ای که نقش اساسی در تولید آن دارند، به دو دسته عایق های رطوبتی مایع بر پایه سیمان و عایق های مایع بر پایه پلی یورتان تقسیم می شوند.

عایق رطوبتی مایع بر پایه سیمان، با نام « عایق نوع دو جزئی» شناخته می شود.  این عایق، زمانی که با آب ترکیب می شود می توان  از آن بر روی انواع سنگ، بتن، آجر و غیره استفاده کرد. این عایق، فاقد هرگونه مواد سمّی بوده و به همین اعتبار، برای عایق کردن مخزن های آب مناسب به نظر می رسد.

از عایق پلی یورتان برای تقویت مقاومت کششی استفاده می شود. همچنین استفاده از این عایق از فرسایش جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های پلی یورتان این است که ضد اشعه خورشید بوده و در مقابل اسیدها پایداری خود را حفظ می کند. به همین دلیل، استفاده از پلی یورتان در ترکیب عایق میزان مقامت آن را در برابر نم و رطوبت بالا می برد. پلی یورتان را در ترمو پلاستیک، فوم های سخت و نرم، رنگ و غیره نیز می توانید ببنید.

مایع عایق رطوبتی پلی یورتان، را در عایق کاری استخر نیز استفاده می کنند و به همین دلیل، به آن مایع عایق استخر نیز گفته می شود.

علاوه بر عایق های رطوبتی مایع، نوع جدیدی از عایق وجود دارد که به آن عایق رطوبتی نانو گفته می شود. این عایق که در کاستن از میزان رطوبت ساختمان و جلوگیری از افزایش آن، کاربرد دارد، به صورت اسپری استفاده می شود. ماده اصلی تشکیل دهنده عایق نانو، پلیمر می باشد. از مزایایی این عایق این است که به طورکامل ضد آب می باشد و هیچ گونه رطوبتی را از خود عبور نمی دهد. علاوه بر این عایق های نانو دارای طول عمر تقریبی سی سال هستند که باعث می شود استفاده از آن ها مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر برسد.

از دیگر قابلِیت هایی که می توان برای عایق نانو بر شمرد، قابلیّت انعطاف بالای آن در دمای بسیار کم و حرارت بسیار بالا می باشد. برای اطلاع از قیمت عایق رطوبتی نانو، می توانید با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید.

قیمت انواع عایق رطوبتی مایع

قیمت انواع عایق رطوبتی مایعاگر در حین خرید عایق رطوبتی مایع، قیمت آن را از چند مرکز فروش متعدّد بپرسید، ممکن است به طیف گسترده قیمت های انواع عایق برخورد نمائید. تفاوت قیمت ممکن است باعث شود که شما فکر کنید فروشنده عایق گران تر، کالای مرغوب تری را عرضه می دارد و یا امکان دارد که گمان کنید که همه عایق ها یک کیفیّت دارند و گران بودن برخی از آن ها فقط در جهت سود بیشتر است.

هر دو فکر مذکور اشتباه هست؛ کالای گران تر الازماً با کیفیّت تر نیست و از طرفی ارزانی کالا می تواند به علّت ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی کالا برای تولید کننده، یا کاستن از کیفیت کار خود تمام شود.

هردو مسئله محتمل است. پس به جای قضاوت بر اساس قیمت ها توصیه می شود که هم از مشاوران دلسوز برای خرید عایق رطوبتی مایع کمک بگیرید و هم به سراغ فروشگاه های معتبر آن بروید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.