عایق رطوبتی کاشی | آب بندی استخر کاشی کاری شده

عایق رطوبتی کاشیجهت عایقکاری و آب بندی کردن بندکشی های انواع کاشی، سرامیک، موزائیک، انواع سنگ، ساختمان های قدیمی (بدون نیاز به تخریب) که به دلیل پوسیدگی ایزوگام و قیرگونی، نشست نمودن ساختمان، پوک شدن یند ها در اثر گذشت زمان و استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی، باعث ایجاد نم و رطوبت شده اند. موارد مصرف عایق رطوبتی:تزئین قطعات سفالی و گلدان هاآب بندی هر نوع استخر و منبع آب بندکشی و آب بندی لای درز کاشی هاعایقکاری سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه چسباندن کاشی و سنگ های پله لق شده آب بندی و محافظت پاشنه درب های چوبیآب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن شکاف ها و ترک هاچسباندن قطعات یونولیت به یکدیگر و روی دیوار

فهرست عناوین عایق رطوبتی کاشی | آب بندی استخر کاشی کاری شده

عایق رطوبتی کاشی

جهت عایقکاری و آب بندی کردن بندکشی های انواع کاشی، سرامیک، موزائیک، انواع سنگ، ساختمان های قدیمی (بدون نیاز به تخریب) که به دلیل پوسیدگی ایزوگام و قیرگونی، نشست نمودن ساختمان، پوک شدن یند ها در اثر گذشت زمان و استفاده از مواد شیمیایی و اسیدی، باعث ایجاد نم و رطوبت شده اند.

موارد مصرف عایق رطوبتی:

  • تزئین قطعات سفالی و گلدان ها
  • آب بندی هر نوع استخر و منبع آب
  • بندکشی و آب بندی لای درز کاشی ها
  • عایقکاری سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه
  • چسباندن کاشی و سنگ های پله لق شده
  • آب بندی و محافظت پاشنه درب های چوبی
  • آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن شکاف ها و ترک ها
  • چسباندن قطعات یونولیت به یکدیگر و روی دیوار

عایق رطوبتی کاشی | آب بندی استخر کاشی کاری شده

انواع مدل های عایق رطوبتی کاشی

انواع مدل های عایق رطوبتی کاشیعایق رطوبتی نانو یکی از انواع عایق های رطوبتی کاشی است.

عایق رطوبتی MCI یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایقکاری پشت بام استفاد می شود.این عایق پس از ترکیب پودر و مایع آن قابل اجرا روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی، سنگی و کاشی می باشد. باید توجه داشت که قیمت عایق رطوبتی بام با استفاده از ایزوگامکه روشی قدیمی تر محسوب می شود به دلیل متریال نفتی این مواد مقرون به صرفه تر از روش های و مواد جدید نخواهد بود.

فروش عایق های رطوبتی کاشی

فروش عایق های رطوبتی کاشیدر صنعت روز ساختمان سازی کاملاً نیاز به انواع عایق احساس می شود. از این رو تولید کنندگان روز به روز انواع عایق هایی را می سازند که با کیفیت بالاتری نیاز های مصرف کنندگان و مشتریان را برطرف کند. یکی از بهترین انواع عایق رطوبتی پلیمری است که مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و قلیایی دارد و به همین دلیل از جمیع جهات به عنوان بهترین عایق حال حاضر جهان به فروش می رسد.

ویژگی های عایق رطوبتی نانو

ویژگی های عایق رطوبتی نانوآب بندی با عایق رطوبتی نانو می تواند از کل سازه در مقابل نشتی آب جلوگیری کند. عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمانکاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر، استفاده نمود. روش عایقکاری توسط عایق نانو بسیار اقتصادی و آسان می باشد و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. جهت رنگ استخر و ایزولاسیون همزمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری پایه اکریلیک استفاده نمود.

لیست قیمت عایق رطوبتی کاشی

لیست قیمت عایق رطوبتی کاشیشما می توانید جهت آگاهی از قیمت انواع عایق مانند قیمت عایق رطوبتی نانو، عایق رطوبتی جوب، عایق های مورد استفاده برای کاشی (اعم از سرویس بهداشتی و حما و استخر) و غیره به وب سایت های شرکت های تولیدی این محصول مراجعه کنید.

معرفی روش های عایق کاری

معرفی روش های عایق کارییکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت است که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری به سازه ها و ساختمان ها وارد می نماید و یکی از راه های مقابله با آن همانطور که اشاره شد عایق کاری رطوبتی می باشد. در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایق های پیش ساخته ایزوگام داده است.

عایق کاری استخر کاشی شده

عایق کاری استخر کاشی شدهعایق رطوبتی استخر

یکی از بهرین مواد عایقکاری استخر برای استخر هایی که کاشی کاری شده و مشکل آن ها حل نشده است، پلیمر کوپلینگ می باشد که یک عایق رطوبتی پلیمری محسوب می شود،. این نوع پلیمر دو جزئی با طیف رنگی محدود برای عایقکاری استخرهای که به هیچ عنوان مشکل آب بندی آن ها حل نشده باشد مورد استفاده قرار می گیرد. پلیمر کوپلینگ قابلیت چسبیدن روی تمام سطوح را به غیر از پلاستیک را دارد و یکی ار کاربرد های ویژه آن آب بندی استخر کاشی کاری شده است. برای این منظور پس از رسوب زدایی و تمیز کردن بندهای کاشی می توان با استفاده از توری فایبرگلاس نسبت به مسلح نمودن این نوع پلیمر اقدام نمود. ضخامت نهایی این پلیمر حدود سه میلی متر می باشد که تمامی فشارات هیدرولیکی و مکانیکی را تحمل می نماید و از آب بندی استخر می توان اطمینان حاصل نمود. چسبندگی این مواد به لعاب کاشی بسیار بالاست و فقط ب ابزار مکانیکی قابل جداسازی می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 80

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.