عایق رطوبتی چوب | پخش عمده آن در بازار بین المللی

در گذشته برای عایق پشت بام و قسمت های دیگر ساختمان از قیر و گونی استفاده می شد، این روش سنتی کم کم جای خود را به شیوه های بروزتر به نام عایق های رطوبتی داد.عایق

فهرست عناوین عایق رطوبتی چوب | پخش عمده آن در بازار بین المللی

در گذشته برای عایق پشت بام و قسمت های دیگر ساختمان از قیر و گونی استفاده می شد، این روش سنتی کم کم جای خود را به شیوه های بروزتر به نام عایق های رطوبتی داد.

عایق رطوبتی چوب بدون رنگ و بو با خاصیت نفوذ بالا و مقاوم به uv می باشد. با نفوذ خود به بافت چوب و عدم تشکیل لایه که با اسیدهای چرب موجود در چوب واکنش داده و علاوه بر ایجاد خاصیت آب بندی و نفوذ ناپذیری دائمی از تأثیر مخرب حشرات بر روی چوب جلوگیری می نماید.

تولیدات عایق رطوبتی چوب براساس اصول استاندارد و کیفیت های تعیین شده ملی و بین المللی است و همواره با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می گردد. تولیدات این نوع عایق در بازار داخلی و بین المللی فراوان هستند. در هنگام خرید و فروش عایق رطوبتی به صورت عمده و با ثبت سفارش صورت می گیرد.

عایق رطوبتی چوب | پخش عمده آن در بازار بین المللی

صادرات برند های برتر عایق رطوبتی چوب به خاورمیانه

صادرات برند های برتر عایق رطوبتی چوب به خاورمیانهکشور عزیز ما در حوزه عایق رطوبتی و ایزوگام جایگاه ویژه ای در کشور و خاورمیانه پیدا کرده است . امروزه می توان برندهای مختلف ایرانی را در بازارهای داخلی و خاورمیانه یافت.

کارخانجات ایرانی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از دانش و تجربه افراد به صورت متنوع و با ثبت سفارش انواع عایق را برای مصارف گوناگون تولید و عرضه می کنند. همچنین این کارخانجات محصولات خود را برای مصارف داخلی و صادراتی به صورت جداگانه تولید می کنند و برای عایق های صادراتی علاوه بر ضمانت نامه و بیمه نامه، کلیه مجوز های صادراتی هم اخذ می شود. این محصولات برندهای اصل و استاندارد می باشند و با اطمینان خاطر می توانید بهترین عایق های رطوبتی مرغوب را تهیه کنید.

خریدار عایق رطوبتی چوب به قیمت تولید

خریدار عایق رطوبتی چوب به قیمت تولیددر ساخت و تولید عایق های رطوبتی در تولید انبوه با قیمت ارزان از فناوری نانو استفاده گردیده که منجر به بهبود عملکرد آب بندی، آب گریز کردن پوشش، افزایش دوام و بهبود استحکام عایق رطوبتی می شود. طرز تهبه عایق رطوبتی چوب ابتدا قیر با پایه نفتی گرم می شود پس از آن قیر با استفاده پمپ های کشنده وارد همزن شده و ترکیب پنبه کوهی به مرور و در حال چرخش به آن افزوده می شود و بعد از آن کربنات کلسیم افزوده می شود و بعد به مخزن نگهداری انتقال می یابد. از مهم ترین ترکیبات عایق های رطوبتی مواد پلیمری بوده و این عایق همچون لایه نازک روی سطح مختلف می چسبد.

قیمت عایق رطوبتی چوب براساس کیفیت تولید متفاوت بوده و خریداران  می توانند از مراکز فروش این عایق ها در فروشگاه های مصالح ساختمانی عایق با قیمت مناسب تهیه کنند،همچنین خریداران عمده برای تهیه عایق رطوبتی چوب نصف قیمت می توانند از شرکت های مخصوص تولیدی عایق های رطوبتی با حداقل قیمت خریداری کنند.

لیست کامل تولید کنندگان عایق رطوبتی چوب

لیست کامل تولید کنندگان عایق رطوبتی چوبآیا عایق رطوبتی نانو می تواند بر روی چوب هم استفاده شود؟

بله،به شرط اینکه چوب اشباع شده باشد،چوبی که هنوز خیس است پس از خشک شدن تغییر حجم، سطح و طول می دهد و نمی توان عایق رطوبتی نانو را بر روی آن اجرا کرد.

در 40 سال اخیر ساخت عایق های رطوبتی توسعه فراوانی یافته است. امروزه با توجه به گسترش شرکت ها و کارخانه های سازنده، عایق های رطوبتی بسیاری با نام های مختلف ساخته شده اند که هرکدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود دارند. در اینجا به برخی از ویژگی های عایق رطوبتی چوب اشاره می کنیم:

  • مقاومت کششی
  • جذب آب
  • مقاومت در برابر اشعه uv
  • انعطاف پذیری
  • نفوذ ناپذیری در برابر آب

بهترین قیمت عایق رطوبتی چوب در بازار

بهترین قیمت عایق رطوبتی چوب در بازارآیا قیمت مناسب یک عایق رطوبتی خوب به کیفیت تولید آن بستگی دارد؟ چطور می شود عایقی با قیمت مناسب و با حداکثر کارایی تهیه نمود؟

امروزه عایق رطوبتی با کارایی بالا و کیفیت فوق العاده به بازار عرضه می شود. این عایق یک لایه بسیار نازک است که روی سطح قرار می گیرد و چسبانده می شود. مشخصات عایق رطوبتی چوب خوب همین کیفیت و عمر طولانی آن می باشد.

قیمت عایق های رطوبتی چوب را در هر شرکتی براساس کیفیت تولید خود به فروش می رسانند، فروش این عایق ها در بسیاری از فروشگاه های مصالح ساختمانی انجام می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 39

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.