عایق رطوبتی پشت بام | فروشنده آن در ساری

وجود رطوبت می تواند به مرور زمان بخش های مختلف منازل را فرسوده کرده و به آن ها آسیب جدی برساند. به همین خاطر برای آب بندی کردن بخش های مختلف ساختمان از عایق های

فهرست عناوین عایق رطوبتی پشت بام | فروشنده آن در ساری

وجود رطوبت می تواند به مرور زمان بخش های مختلف منازل را فرسوده کرده و به آن ها آسیب جدی برساند. به همین خاطر برای آب بندی کردن بخش های مختلف ساختمان از عایق های رطوبتی مخصوص استفاده می کنند. یکی از این عایق ها، عایق رطوبتی پشت بام است. عایق های رطوبتی بر اساس مواد تشکیل دهنده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.

حال سوال پیش می آید که عایق رطوبتی اساسا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

عایق رطوبتی در اصل به پوششی گفته می شود که با ترکیبات گوناگون به منظور مقاومت در برابر آب و رطوبت استفاده می شوند.

لذا در همه جاهایی که در برابر رطوبت باران و آب هستند، استفاده از این عایق ها ضروری است. پشت بام، سرویس بهداشتی، حمام، استخر و… از جمله جا هایی هستند که حتما باید در آنها از عایق های رطوبتی استفاده کرد. به این دلیل که در صورت عدم عایق سازی درست و اصولی این مراکز که در مقابل رطوبت هستند با مشکلاتی هم چون زنگ زدن فلزات، رشد قارچ و کپک، یخ زدگی سازه ها و… مواجه می شوند. همچنین یکی دیگر از مزیت های این عایق های، کم شدن خسارت و مشکلات در صورت ترکیدگی لوله و نشت آب از لوله ها می باشد.

عایق رطوبتی پشت بام | فروشنده آن در ساری

فروشنده عایق رطوبتی پشت بام در ساری

فروشنده عایق رطوبتی پشت بام در ساریامروزه با پیشرفت روز افزون علم دانشمندان در تلاش هستند تا در کاهش هزینه ها موجبات رفاه و آسایش ما را فراهم کنند. یکی از این دستاورد ها در محیط منزل که به راستی جایگاه امنی برای استراحت و آرامش افراد خانواده است عایق های رطوبتی است.

عرضه مسقیم عایق رطوبتی پشت بام با بهترین سرویس دهی در وب سایت های اینترنتی نیز در حال انجام بوده و مشتریان زیادی نیز به همراه دارد.

کیفیت بالای خدمات دهی توسط فروشنده های اینترنتی، سبب شده تا تمایل مشتریان برای خرید های اینترنتی افزایش داشته باشد.

کارخانه های زیادی به ساخت و تولید عایق رطوبتی پشت بام درجه یک می پردازند. ویژگی نانو عایق رطوبتی که در اکثر مکان ها مصرف می شود بدین شرح بیان می شود:

  1. اجرای آسان
  2. بدون درز
  3. نفوذ ناپذیر
  4. مقاوم در برابر یخ زدگی و دمای بالا
  5. خواص مکانیکی
  6. تحت شرایط دمایی
  7. مقاوم در برابر مواد شوینده، روغن و بسیاری از مواد شیمیایی
  8. تعمیر آسان

فرق ایزوگام و ایزوپل چیست؟

فرق ایزوگام و ایزوپل چیست؟ایزوپل یک نمونه از عایق رطوبتی پلیمری است، محافظی که بر پایه آب بوده و پس از اعمال بر سطوح مختلف، لایه ای مقاوم در مقابل نفوذ آب و رطوبت ایجاد می کند.

عایق ایزوپل یا عایق رطوبتی یکی از مواد پوششی ضد رطوبتی به شمار می رود که برای عایق سازی پشت بام، دیوار، استخر، کف و دیوار حمام، سرویس های بهداشتی به کار گرفته شده و جایگزین مطلوبی برای ایزوگام می باشد.

استفاده از ایزوگام  های مختلف برای عایق بندی، روشی قدیمی و نامطلوب بوده که اخیرا از عایق های ایزوپل به عنوان محصول جایگزین، استفاده به عمل می آید. گفتنی است هزینه عایق های ایزوپل از دیگر عایق ها پایین تر می باشد و از همین جهت توجه متقاضیان را برانگیخته است.

عرضه مستقیم عایق رطوبتی پشت بام به سراسر کشور

عرضه مستقیم عایق رطوبتی پشت بام به سراسر کشورعرضه مستقیم عایق رطوبتی پشت بام به سراسر ایران انجام می گردد که در سطح شهر نمایندگی مجاز خود را دارند. امروزه شرکت های متعددی در حوزه تجارت عایق رطوبتی پشت بام مشغول به کار هستند و محصولات خود را در بازار این کالا عرضه می کنند.

این شرکت ها محصولات تولیدی خود را به صورت بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه با ضمانت به صورت کلی و جزئی با قیمت مناسب و با نشان استاندارد به فروش می رساند.

مراکز اینترنتی از فروشنده عایق رطوبتی پشت بام به شمار می رود که توانسته با کیفیت بالا خدمات دهی و ارائه مشاوره های فروش، رضایتمندی مشتریان را در سراسر کشور داشته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.