عایق رطوبتی نانو – مرکز توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی ساخت ایران

در گذشته، برای عایق پشت بام و حتی قسمت های دیگر ساختمان، از قیر و گونی استفاده می شد. این روش سنتی کم کم جای خودش را به شیوه های بروزتر داد که ایزوگام بود. این روش هنوز هم برای عایق رطوبتی کار گرفته می شود. اکنون عایق های رطوبتی صنعتی تازه ای به بازار آمدند که عایق رطوبتی نانو نام دارند. هر کدام از این ها دارای فرمول عایق رطوبتی خاصی می باشند. یکی از تفاوت های عایق رطوبتی نانو، با عایق رطوبتی سنتی، نفوذناپذیری آن است و حجم بالایی از آب را تحمل نماید؛ در حالی که عایق های رطوبتی قدیمی این ویژگی را ندارند. عایق رطوبتی نانو از عمر بیشتری نیز برخوردار است. این عایق بر روی هر سطح و پوششی کار گذاشته می شود چه آن پوشش از آسفالت، سنگ، سیمان، سرامیک و... باشد. انعطاف پذیری عایق رطوبتی نانو، یکی دیگر از خواص این عایق است. عایق رطوبتی نانو، نوعی لایه هایی است که دارای ترکیبات خاصی می باشد. این ترکیبات بر روی باعث تاثیرگذاری روی نوع عایق ها می شود. بیشتر مواد تشکیل دهند این عایق ها عایق رطوبتی پلیمری هستند. آن ها را باید بر اساس طول و عرض مورد نیاز خریداری کرد. عایق رطوبتی نانو، بیشترین مواد پلیمری را دارا است و از آن می توان در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد. عایق رطوبتی نانو، به وسیله ابزاری مانند اسپره روی مساحت مورد نظر ساختمان قرار می گیرد. این عایق شامل یک لایه بسیار نازک است و برای اجرای آن باید از متخصصان کمک گرفته شود. عایق های قدیمی هیچ کدام این مزیت ها را نداشتند و دردسرهای خود را به بار می آوردند. 
عایق های رطوبتی نانو یکی از بهترین روش های  جایگزین  ایزوگام می باشد البته از عایق های رطوبتی نانو در عایق کاری آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ،پشت بام ،نمای ساختمان ،دیوار های باران گیر و در کل در هر جایی که از عایق های رطوبتی سنتی همچون ایزوگام و قیرگونی استفاده میشده میتوان عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان را جایگزین کرد.

فهرست عناوین عایق رطوبتی نانو – مرکز توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی ساخت ایران

در گذشته، برای عایق پشت بام و حتی قسمت های دیگر ساختمان، از قیر و گونی استفاده می شد. این روش سنتی کم‌کم جای خودش را به شیوه های به روزتر داد که ایزوگام بود. این روش هنوز هم برای عایق رطوبتی کار گرفته می شود. اکنون عایق های رطوبتی صنعتی تازه ای به بازار آمدند که عایق رطوبتی نانو نام دارند. هر کدام از این ها دارای فرمول عایق رطوبتی خاصی می باشند. یکی از تفاوت های عایق رطوبتی نانو، با عایق رطوبتی سنتی، نفوذناپذیری آن است و حجم بالایی از آب را تحمل نماید؛ در حالی که عایق های رطوبتی قدیمی این ویژگی را ندارند. عایق رطوبتی نانو از عمر بیشتری نیز برخوردار است. این عایق بر روی هر سطح و پوششی کار گذاشته می شود چه آن پوشش از آسفالت، سنگ، سیمان، سرامیک و… باشد. انعطاف پذیری عایق رطوبتی نانو، یکی دیگر از خواص این عایق است.

عایق رطوبتی نانو، نوعی لایه هایی است که دارای ترکیبات خاصی می باشد. این ترکیبات باعث تاثیرگذاری روی نوع عایق ها می شود. بیشتر مواد تشکیل دهند این عایق ها، عایق رطوبتی پلیمری هستند. آن ها را باید بر اساس طول و عرض مورد نیاز خریداری کرد. عایق رطوبتی نانو، بیشترین مواد پلیمری را دارا است و از آن می توان در تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد. عایق رطوبتی نانو، به وسیله ابزاری مانند اسپری روی مساحت مورد نظر ساختمان قرار می گیرد. این عایق شامل یک لایه بسیار نازک است و برای اجرای آن باید از متخصصان کمک گرفته شود. عایق های قدیمی هیچ کدام این مزیت ها را نداشتند و دردسرهای خود را به بار می آوردند.

عایق رطوبتی نانو- مرکز توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی ساخت ایران

قیمت فروش عایق رطوبتی نانو مولتیزو

قیمت فروش عایق رطوبتی نانو مولتیزوبرای اینکه از قیمت فروش عایق رطوبتی نانو مولتیزو اطلاع حاصل نمایید، به فروشگاه های خرید و فروش عایق های رطوبتی سر بزنید. عایق ها کارایی و انواع گوناگونی دارند که می توان از عایق رطوبتی سرویس بهداشتی، عایق رطوبتی پشت بام، عایق رطوبتی بی رنگ، عایق رطوبتی درب چوبی و … نام برد. هر کدام از عایق های رطوبتی نانو، بنا به استاندارد و کیفیتی که دارند و همچنین حجم مورد استفاده، قیمت های متفاوتی دارا می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت عایق رطوبتی ژیکابام و دیگر برندها بهتر است به وب سایت های شرکت های تولیدی و وارد کننده این نوع عایق ها مراجعه کرد.

خریدار عایق رطوبتی به صورت عمده

خریدار عایق رطوبتی به صورت عمده برای خرید عایق رطوبتی به صورت عمده در هر جایی که به سر می برید، می توانید اقدام کنید. اگر در شهرهای گوناگون بود و باش دارید، می توانید به وب سایت های اینترنتی سر بزنید و سفارش دهید. برای مثال در شیراز، شرایط برای خرید عمده مواد ضد رطوبتی نانو شیراز مقدور می باشد.

بازار انواع رنگ های ضد رطوبتی در تهران

بازار انواع عایق های رطوبتی در تهرانبا مراجعه به بازار فروش عایق رطوبتی در تهران، حتماً به این مسئله پی خواهید برد که تا چه اندازه این بازار گسترده و تا چه اندازه مدل های مختلفی از عایق های رطوبتی وجود دارد. برای آگاهی بیشتر درباره انواع عایق های رطوبتی می توانید به مراکز فروش یا فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه سر بزنید. همچنین پیش از خرید و استفاده از عایق های رطوبتی، با کسانی که در این عرصه تخصص دارند، مشورت نمایید.

لیست قیمت روز عایق های رطوبتی مرغوب

لیست قیمت روز عایق های رطوبتی مرغوبقیمت عایق های رطوبتی بستگی به کیفیت آنها دارد. برخی از شرکت ها قیمت عایق های رطوبتی را به طور میانگین در هر متر مربع مساحت بین 25000 تا 30000 تومان اعلام کردند. عایق های رطوبتی در بازار فعلاً چهار نوع می باشند که عبارتند از:

  • عایق رطوبتی قیر و گونی
  • عایق رطوبتی ماستیکی
  • عایق رطوبتی نانو
  • عایق رطوبتی ایزوگام

قیمت این عایق ها را می توانید از وب سایت های شرکت های تولیدی و وارد کننده بدست آورید یا به فروشگاه های آنلاین فعال در این زمینه سر بزنید و پس از مطالعه کیفیت و کاربرد کالا، آن را تهیه نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.