عایق رطوبتی نانو | راهنمای نگهداری آن در انبار

از دیرباز همه انسان ها به فکر محافظت از ساختمان های خود در برابر رطوبت و نم بوده اند و این نیاز به حفاظت در فصل های سرد به دلیل بارش بیشتر باران پر رنگ تر احساس

فهرست عناوین عایق رطوبتی نانو | راهنمای نگهداری آن در انبار

از دیرباز همه انسان ها به فکر محافظت از ساختمان های خود در برابر رطوبت و نم بوده اند و این نیاز به حفاظت در فصل های سرد به دلیل بارش بیشتر باران پر رنگ تر احساس می شد و راه حل آن استفاده از عایق های رطوبتی می باشد. که در هر جای خانه اعم از سقف، اشپزخانه، دستشویی و حمام … بیشتر مورد استفاده از عایق رطوبتی می باشد. و همینطور در سالهای متوالی و پیشرفت علم بعد ایزوگام و حتی نوع بهتر عایق رطوبتی نانو روی کار آمد و به دلیل سایز و طول و عرض های دلخواه مشتری و زیبایی در زمان کار گذاشتن آن‌ مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است و حتی تولید کنندگان به صادرات عایق رطوبتی نانو هم در جهت بهتر شدن و وارد شدن ارز برای کشور هم فکر میکنند.

عایق رطوبتی نانو | راهنمای نگهداری آن در انبار

راهنمای نگهداری عایق رطوبتی نانو

راهنمای نگهداری عایق رطوبتی نانواز آن جا که میدانید قیمت عایق های رطوبتی نانو و ایزوپل و حتی ایزوگام بالاست برای همین نحوه نگهداری آن ها حائز اهمیت است. اگر بسته ها باز نشده و تازه تولید شده است می توان آن را به مدت یک سال در مکان های خشک و سرپوشیده که احتمال یخ زدگی هم ندارد و تابش نور خورشید مستقیم نیست  نگهداری کرد. دمای محیط حداقل +۵ و حداکثر -۱۵ درجه سانتی گراد باشد. و از قرار دادن ایزوگام به صورت افقی حتی برای مدت کوتاه هم باید جلوگیری کرد . و در زمان نصب هرگز نباید دو رول ایزوگام را بر روی هم نصب کرد زیرا باعث عدم جریان هوا در بین لایه ها می شود و منجر به چسبیدن بهم می شوند. و همانطور که میدانید عایق ها از قیر تولید میشوند که ماده مستعد آتش سوزی می باشد پس باید مراقب بود با بی احتیاطی کوچک و رعایت نکردن موارد ایمنی انبار را طعمه آتش نکنند.

آخرین قیمت عایق رطوبتی نانو در بازار

آخرین قیمت عایق رطوبتی نانو در بازارقیمت عایق رطوبتی نانو با توجه به تنوع محصول عایقکاری و کاربردهای مختلف عایق رطوبتی کاملا متفاوت و متغیر می باشد. و بر اساس هر متر مربع  محاسبه می شود. و بسیاری از شرکت ها حتی تامین مواد و اجرای عایق را هم به عهده می گیرند که قیمت ها در فروش عایق رطوبتی نانو بستگی به این عوامل هم دارد و قیمت ها متغیر می باشد. و همینطور قیمت عایق رطوبتی نانو به نوع آن و اندازه و حجم ارائه شده توسط کمپانی و همچنین چگونگی کار کردشان متفاوت می باشد. و حتی بسیاری از خریداران می توانند به صورت آنلاین و به روز قیمت ها را از سایت های معتبر دنبال کنند.

عرضه برند ایزوپل در کشور

عرضه برند ایزوپل در کشورعایق رطوبتی ایزوپل پوشش پلمیری است که پایه آن آب می باشد. و لایه ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد می کند. عرضه برند ایزوپل به دلیل مناسب بودن قیمت آن و همین طور کیفیت خوب آن و استفاده بیشمارش در هر مکانی ، بسیار بیشتر از عایق های رطوبتی دیگر است.  و برای قیمت گرفتن عایق ایزوپل بهتر است برای صرفه جویی در هزینه و وقت از طریق آنلاین از نمایندگی های معتبر برند ایزوپل پیگیری کنید تا خرید بهتر و با کیفیت تر و قیمت مناسبتری داشته باشید.

موارد کابرد عایق رطوبتی نانو

موارد کابرد عایق رطوبتی نانواز آن جایی که همه انسان ها برایشان زیبایی خانه و محافظت از آن مهم است مخصوصا در استان های پر باران تر استفاده از عایق رطوبتی نانو بیشتر و کاربردی تر است .به این دلیل که وجود نم بر روی دیوارها هم زیبایی آن را میگیرد و هم به مرور باعث از بین رفتن دیوارها و کف می شود رو به استفاده و محافظت از طریق عایق رطوبتی نانو  در عایق بندی حمام ، استخر، دستشویی و سقف و حتی دیوارهایی که خیلی در معرض رطوبت هستند کاربردی تر است. و حتی بسیاری برای ضد آب نمودن بنای ساختمان به دلیل انعطاف پذیری و چسبندگی فوق العاده هم از آن استفاده می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.