عایق رطوبتی مایع | پخش در سراسر کشور

عایق رطوبتی از قسمت های اصلی در هر بنا است که مانع نفوذ و نشت آب و رطوبت به داخل ساختمان میگردد، چرا که ورود آب به داخل ساختمان سبب خسارات جبران ناپذیری میشود ا

فهرست عناوین عایق رطوبتی مایع | پخش در سراسر کشور

عایق رطوبتی از قسمت های اصلی در هر بنا است که مانع نفوذ و نشت آب و رطوبت به داخل ساختمان میگردد، چرا که ورود آب به داخل ساختمان سبب خسارات جبران ناپذیری میشود از طرفی استفاده از عایق رطوبتی با توجه به جلوگیری از هزینه های تعمیر ساختمان در برابر رطوبت ، عملی بسار مقرون به صرفه است چرا که نم و رطوبت باعث زرد شدن گچ ساختمان، پوسیدگی دیوار، زنگ زدن ستون های آهنی ، بروز بوی نامطبوع نم داخل خانه ، رشد حشرات موذی ، ازبین رفتن وسایل چوبی و گندیدگی پارچه ها ، ایجاد شوره در آجرها ، خرد شدن مصالح متخلخل به مرور زمان بر اثر یخ زدگی رطوبت و آب داخل آن و… می شود.

عایق رطوبتی مایع، همانطور که از اسمش پیداست حالت مایع دارد وکاربرد آن در عایق کاری تراس ، پشت بام، بالکن، دور لوله ها، سرویس های بهداشتی و مخصوصا استخرها و به طور کلی تمامی مواردی که نیاز به ایزولاسیون رطوبتی دارد می باشد.

این نوع عایق پس از اجرا روی سطوح سیمانی، بتنی، فلزی و.. خشک شده و به یک لایه نفوذ ناپذیر مقاوم با تحمل ویژه حرارتی و رطوبتی و تحمل فشار هیدرولیکی می شود.

عایق رطوبتی مایع | پخش در سراسر کشور

خریدار عایق رطوبتی مایع به قیمت تولید

خریدار عایق رطوبتی مایع به قیمت تولیدحال اگر برای عایق کاری پشت بام و ایزولاسیون سرویس بهداشتی ،تراس، روف گاردن و همچنین خدمات مربوط به آب بندی استخر و سونا و جکوزی و ایزولاسیون نمای ساختمان  خریدار عایق رطوبتی مایع هستید و یا به توجه به نیازهای خود به دنبال فروشنده عایق رطوبتی مایع می گردید میتوانید علاوه بر جست و جو در سایت ها و یافتن مراکز خرید در ادامه به شرکتی که به شما پیشنهاد میکنیم نیز سری بزنید، این شرکت تولید کننده انواع  عایق رطوبتی مایع است که کیفیت و قیمت محصولات آن قابل رقابت با بازار جهانی است.

شرکت تولیدی ماندانا پلیمر در تهران

شرکت تولیدی ماندانا پلیمر در تهرانشرکت ماندانا پلیمر از جمله شرکت های دانش بنیان تولید کننده این نوع عایق رطوبتی با تکنولوژی روز دنیا و فرمولاسیون منحصر به فرد می باشد.

این شرکت با توجه به سال ها تحقیق و پژوهش به دانش فنی و لازم برای تولید انواع محصولات پلیمری دست یافته است از جمله محصولات پلیمری دیگری که این شرکت به تولید آن نائل گشته میتوان موارد زیر را نام برد:

  • عایق های پلیمری غیر قیری نسل جدید
  • کمپوزیت پلیمری ویژه پل هوایی، رمپ و روکش های فوق مقاوم
  • چسب های دو جزیی پایه اپوکسی با کاتالیزور خاص
  • کفپوش های پلیمری و عایق های پیشرفته
  • بتن های پلیمری
  • شوینده های پلیمری نسل جدید بدون نیاز به آب

فرق عایق رطوبتی مایع با عایق رطوبتی جامد در چیست؟

فرق عایق رطوبتی مایع با عایق رطوبتی جامد در چیست؟از انواع عایق رطوبتی میتوان عایق رطوبتی جامد و مایع را نام برد:

که نوع مایع آن به تفصیل توضیح داده شد و نوع جامد آن نیز شامل عایق های سنتی از جمله :

  • عایق رطوبتی قیر وگونی
  • عایق رطوبتی ایزوگام
  • عایق رطوبتی سیمانی
  • و موارد دیگر

عایق رطوبتی مایع و جامد همانطور که از اسمشان پیداست در ظاهر و ماده تشکیل دهنده باهم تفاوت دارند و همین تفاوت در ساختار باعث ایجاد تفاوت در نحوه ی اجرا، حمل و نقل و .. میشود

از جمله معایب عایق رطوبتی سنتی  این است که چون مواد اولیه به صورت جامد هستند دارای دشواری برای حمل و نقل آن ها از محل خرید به محل مصرف هستند ونیز نیاز به نیروی کار برای حمل و نقل و جابه جایی دارند و برای استفاده از این نوع عایق ها باید تجهیزاتی جهت تولید و آماده سازی عایق در محل مصرف ایجاد نمود از جمله مشعل و بشکه و…

علاوه بر اینها در فصول بارانی نیز نمیتوان به راحتی از عایق رطوبتی جامد استفاده کرد، عایق رطوبتی جامد را نیز نمی توان در درزها و سطوح ناهموار  اجرا کرد.

تمامی موارد ذکر شده از جمله مشکلاتی است که در اجرای عایق رطوبتی جامد با آن ها مواجه ایم و عایق رطوبتی مایع هیچ یک از مشکلات ذکر شده را ندارد و یا در حجم کمتری داراست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.