عایق رطوبتی طرح دار | لیست کامل تولید کنندگان آن در کشور

رطوبت از عواملی است که باعث فرسوده شدن ساختمان ها می شود. از گذشته تاکنون همواره به دنبال راه هایی برای جلوگیری از فرسودگی ناشی از رطوبت بوده ایم. اکثر این روش

فهرست عناوین عایق رطوبتی طرح دار | لیست کامل تولید کنندگان آن در کشور

رطوبت از عواملی است که باعث فرسوده شدن ساختمان ها می شود. از گذشته تاکنون همواره به دنبال راه هایی برای جلوگیری از فرسودگی ناشی از رطوبت بوده ایم. اکثر این روش ها دیگر منسوخ شده و کارایی چندانی ندارند. استفاده از عایق های رطوبتی در عایق کاری بنا در برابر رطوبت بی تاثیر نبوده و  کارایی خود را اثبات کرده است و علاوه بر این استفاده از عایق رطوبتی طرح دار در رنگ ها و طرح های مختلف موجب زیبایی و جذابیت و جلب رضایت مشتری شده است.

عایق رطوبتی طرح دار | لیست کامل تولید کنندگان آن در کشور

لیست کامل تولید کنندگان عایق رطوبتی طرح دار

لیست کامل تولید کنندگان عایق رطوبتی طرح دارعایق های رطوبتی نوعی پوشش به صورت لایه های پیش ساخته و رولی می باشد و بسته به نیاز مشتری با سایز و طول و عرض مختلف تولید می شوند. این عایق ها انواع گوناگون و ترکیبات مختلفی دارند. این ترکیبات نقش مهمی را در کیفیت محصولات شرکت های تولیدکننده دارند. سنتی ترین نوع عایق رطوبتی، نوع قیرگونی است که از قیر و گونی برای عایق کاری استفاده می شد. این نوع عایق در جاهای کمی کاربرد دارد و عمر آن بسته به منطقه آب و هوایی و نحوه اجرا ممکن است متفاوت باشد. نوع جدیدتری از عایق های رطوبتی, نوع طرح دار است که دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته و مشتری می توان با سنجش همه جوانب عایق با بهترین کیفیت و جذاب ترین و مناسب ترین را انتخاب کند. عایق های رطوبتی قابل استفاده در نمای ساختمان، پارکینگ ها، استفاده در کف و دیواره استخرها، قابل استفاده در محل های پر تردد و استفاده به عنوان کفپوش ساختمان ها است. این عایق ها در طرح های مختلفی نظیر طرح آجری، چمنی، سنگی و … تولید می شوند.

شرکت های کمی نسبت به سایر صنایع در این صنعت هستند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت مرغوب تولید و رضایت مشتری را جلب کنند اما با این وجود تعداد آن ها کم نیست و حتی تعداد توانسته اند در زمینه صادرات عایق رطوبتی طرح دار به موفقیت هایی برسند.

نماینده فروش عایق رطوبتی طرح دار در کشور

نماینده فروش عایق رطوبتی طرح دار در کشورهمواره کارخانجات تولیدی سعی در فروش محصولات خود دارند. برای این امر نیازمند تبلیغات،بازاریابی و از همه مهم تر استفاده از نمایندگی پخش معتبر هستند و سعی بر این دارند تا با ارائه یک قیمت مناسب به فروش محصولات خود در این نمایندگی ها رونق ببخشند.کارخانجات تولیدی عایق رطوبتی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای فروش محصولات خود نمایندگی پخش عایق رطوبتی طرح دار در تمام شهرهای کشور بازگشایی نموده اند. در خریدهای عمده از این نمایندگی ها شاهد قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستیم به همین دلیل طرفداران خرید از نمایندگی های پخش روز به روز افزایش پیدا می کند. بسیاری از این نمایندگی ها با پیشرفت تکنولوژی سایت های آنلاین برای فروش اینترنتی راه اندازی کرده اند که مشتری علاوه بر خرید اینترنتی می تواند تنوع محصولات را نیز مشاهده کند.

قیمت روز عایق رطوبتی طرح دار

قیمت روز عایق رطوبتی طرح دارعایق های رطویتی در طرح ها و مدل های مختلفی با کیفیت های مختلفی تولید می شوند و در تجارت عایق رطوبتی طرح دار با توجه به تغییر قیمت مواد اولیه و نوسانات ارز قیمت تمام شده برای تولیدکننده متفاوت است. علاوه بر این ها ، قیمت قیر، کیفیت قیر، نوع عایق، ضخامت و وزن آن، پلیمرهای افزودنی و میزان متراژ عایق در قیمت عایق بی تاثیر نیست.

برای دریافت قیمت به روز عایق ها می توان به سایت شرکت و نمایندگی و یا به صورت حضوری به نمایندگی شرکت مورد نظر مراجعه نمود.

خریدار عایق رطوبتی طرح دار ایرانی در بازار

خریدار عایق رطوبتی طرح دار ایرانی در بازار عمده خریداران عایق رطوبتی افراد فعال در ساختمان سازی هستند تا از نفوذ نم و رطوبت که سبب فرسودگی ساختمان می شوند جلوگیری کنند. همچنین طراحی زیبا و کارایی بالای عایق رطوبتی طرح دار باعث شده که در مکانی مملو از آب مانند استخر نیز از این عایق استفاده کنند. تجارت عایق رطوبتی در بازار ایران گسترش زیادی داشته و توانسته با عرضه عایق رطوبتی طرح دار جایگاه خوبی را در بازار کسب کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.