عایق رطوبتی ساختمان | تولید و عرضه آن در کشور

یکی از دلایلی که باعث ایجاد خسارت به ساختمان و کاهش عمر مفید آن می شود نم و رطوبت می باشد. به همین منظور استفاده از عایق رطوبتی ساختمان در برابر رطوبت امری ضرور

فهرست عناوین عایق رطوبتی ساختمان | تولید و عرضه آن در کشور

یکی از دلایلی که باعث ایجاد خسارت به ساختمان و کاهش عمر مفید آن می شود نم و رطوبت می باشد. به همین منظور استفاده از عایق رطوبتی ساختمان در برابر رطوبت امری ضروری می باشد. عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام, دیوار, کف, تاسیسات, لوله ها و … در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود.
عایق رطوبتی ساختمان | تولید و عرضه آن در کشور

خریدار عایق رطوبتی ساختمان به قیمت تولید

خریدار عایق رطوبتی ساختمان به قیمت تولیددر خرید عایق رطوبتی ساختمان باید به انواع آن ساختمان توجه کرد.

انواع عایق رطوبتی ساختمان در زیر آمده است:

  • عایق قیر و گونی
  • عایق رطوبتی پیش ساخته
  • عایق رطوبتی مایع
  • عایق پلیمری پاششی
  • عایق آرت فلکس
  • عایق رطوبتی نانو

برای خرید عایق رطوبتی ساختمان به قیمت تولید باید با یک تولید کننده عایق رطوبتی آشنا شده و بدون واسطه از آن خرید کنید. همچنین خرید به صورت عمده قیمت نهایی را کاهش خواهد داد. لازم به ذکر است بعضی از نمایندگی های فروش هم این عایق را به قیمت تولید به فروش می رسانند و شما با مراجعه به آن ها می توانید این عایق را به قیمت تولید خریداری نمایید. لازم به ذکر است که در خرید این محصول حتما به کیفیت و دوام آن توجه نمایید.

تولید و عرضه عایق رطوبتی ساختمان در کشور

تولید و عرضه عایق رطوبتی ساختمان در کشوردر مورد تولید و عرضه عایق رطوبتی ساختمان در کشور، باید گفت که از آنجایی که عایق رطوبتی ساختمان از انواع مختلفی تشکیل می شود در نتیجه مراحل تولید عایق رطوبتی ساختمان هم متفاوت می باشد. در پروسه ساده تولید عایق های رطوبتی ابتدا می بایست ملات یا مصالح اولیه تولید از ترکیب مناسب چند ماده تولید گردد. در تولید عایق های رطوبتی به این ترکیب اصطلاحاً پرایمر گفته می شود.

جهت تولید پرایمر ابتدا قیر با پایه نفتی و با درجه نرمی 25-80 پیش گرم می شود. این افزایش دما تا نقطه ذوب قیر ، 80 درجه سانتیگراد ادامه می یابد. پس از آن قیر با استفاده از پمپ های کشنده وارد همزن شده و ترکیب پنبه کوهی (آزبست) به مرور و در حال چرخش به آن افزوده می شود . بر حسب نوع استاندارد محصول نهایی این ترکیب می تواند نسبت حجمی مختلفی داشته باشد . به ترکیب حاصل ، پس از طی پروسه ترکیب و ورز که حدوداً 120 دقیقه به طول می انجامد و با توجه به حصول اطمینان از همنشینی حرارتی ، کربنات کلسیم افزوده می شود .

با توجه به نوع عایق در این مقطع نیز مواد شیمیایی افزودنی ضروری دیگری نیز افزوده می شود. براساس نوع استاندارد و چکاپ حاصل در این مقطع و حصول اطمینان از کیفیت ترکیب بدست آمده در همزن ، ترکیب به مخزن نگهداری پرایمر انتقال می یابد . طی پروسه فوق تنظیم حرارت محیط به گونه ای است که قیر شکل مذاب خود را حفظ کند و مواد ترکیبی نیز خاصیت خود را در اثر حرارت از دست ندهند.

نکته بسیار کلیدی در طراحی و ساخت ماشین آلات همین مسئله نحوه صحیح و مناسب انتقال حرارت است. پس از بدست آمدن پرایمر به مرور ترکیب حاصل با استفاده از پمپ های کشنده خاص و غلطک های ورز به پروسه بعدی که نشستن فیلم بر سطح پرایمر می باشد انتقال می یابد ، و به مرور زمان ترکیب حاصل خنک شده و در مقطع بسته بندی ، برش ، رول شدن و بسته بندی نهایی قرار می گیرد.
پس از تولید این محصول توسط نمایندگی های فروش به بازار عرضه می گردد. همچنین شما می توانید با این نمایندگی ها به صورت اینترنتی و یا تلفنی تماس گرفته تا آن ها برای انجام خدمات و نصب به محل بیایند.

بزرگترین بازار عایق رطوبتی ساختمان

بزرگترین بازار عایق رطوبتی ساختمان

عایق های رطوبتی بنا به نوع ، کاربردهای متفاوت و طبیعتا بازارهای متنوعی هم دارند. در ذیل به طور مختصر به ذکر برخی از این کاربردها و بازارهای این محصول پرداخته ایم:

  1. براي تعميرمجدد سقف
  2. عايق كردن سقف هاي عادي
  3. عایق کردن سقف های مسطح
  4. عایق کردن سقف هاي شيرواني
  5. عایق کردن سطوح فلزی
  6. عایق کردن تمام جزئيات سقفها و ساختمان
  7. عایق کردن سقف هايي كه باغچه بر روي آن است
  8. عایق کردن كف حمام
  9. عایق کردن پي ساختمان
  10. عایق کردن سقف هاي منحني شكل
  11. عایق کردن سطوح شيبدار
  12. عایق کردن سقف هاي پاركينگ

لازم به ذکر است که شاید بزرگترین بازار عایق رطوبتی ساختمان، مناطق شمالی کشور می باشد چون سقف ها و حتی دیوارهای بیرونی ساختمان های شمالی در معرض باران های شدید قرار داشته و احتمال ورود نم و رطوبت باران از طریق آنها وجود دارد و میبایست تمهیداتی جهت آب بندی این نماهای بارانگیر در نظر گرفته شود.

پخش عمده انواع عایق رطوبتی

پخش عمده انواع عایق رطوبتیپخش عمده عایق رطوبتی ساختمان توسط تولیدکنندگان آن و نمایندگی های فروش مربوطه انجام می شود. شرکت های زیر به پخش عمده انواع عایق رطوبتی می پردازند در نتیجه شما می توانید این عایق را از آن ها به صورت عمده خریداری نمایید:

  • شرکت راسا پوشش ایرانیان
  • ماسو پوشش
  • تکتا شیمی
  • نوین پوشش باراد
  • بازرگانی آروین
  • آذر عایق ساوالان
  • دلینا کو
  • ماندانا پلیمر

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.