عایق رطوبتی روکار | مکان های خریداری آن در مشهد

رطوبت در پشت بام ها،حمام و دستشویی،استخر ها و هر جایی از ساختمان که آب و رطوبت باشد وجود دارد و باعث آسیب به ساختمان میشود،نشت رطوبت به هر جایی از ساختمان باعث

فهرست عناوین عایق رطوبتی روکار | مکان های خریداری آن در مشهد

رطوبت در پشت بام ها،حمام و دستشویی،استخر ها و هر جایی از ساختمان که آب و رطوبت باشد وجود دارد و باعث آسیب به ساختمان میشود،نشت رطوبت به هر جایی از ساختمان باعث از بین رفتن سازه و از بین رفتن زیبایی آن قسمت از ساختمان میشود اینجاست که عایق های رطوبتی نقش ویژه ای را ایفا میکنند. یکی از بهترین عایق ها ، عایق رطوبتی روکار میباش
اگر تصمیم خرید عایق رطوبتی را دارید به شما توصیه می‌کنیم، در صورتی که ساکن استان خراسان رضوی هستید، از بین انواع مختلف عایق در شهر مشهد عایق رطوبتی با ویژگی‌های مد نظر خود را جستجو نموده و درصورتی‌ که نمایندگان فروش آن در مشهد موجود هستند، با آنها تماس بگیرید. ضمناً لطفا خاطر نشان شوید که اطلاعات مربوط به فروشنده معتبر است . چندین نمایندگی بزرگ عایق رطوبتی در مشهد است.
عایق رطوبتی روکار | مکان های خریداری آن در مشهد

مکان های خریداری عایق رطوبتی روکار در مشهد

مکان های خریداری عایق رطوبتی روکار در مشهد
سفارش عایق رطوبتی روکار در مشهد از بهترین نمایندگی های مجاز  مشهد و ارسال آن به تمامی کشور ممکن است.
برای مثال چند نمایندگی برای خریداری عایق رطوبتی معرفی میکنیم:
ابراهیم مقدم- جمال
بهران انرژی
مشهد عایق
جامی – محمود

برترین تولید کننده عایق رطوبتی روکار در کشور

برترین تولید کننده عایق رطوبتی روکار در کشورجدیدترین عایق رطوبتی روکار عایق نانو است که قیمت گران تری نسبت به دیگر عایق ها دارد اما کیفیت بیشتر و دوام و ماندگاری بیشتری دارد. عایق رطوبتی روکار نیازی به پرایمر کردن در زمان اجرای عایق رطوبتی روکار ندارد،نیازی به اورلپ ندارد، نیازی به گذشت زمان 28 روز برای اجرای ملات ماسه سیمانی ندارد.

گروه صنعتی کالیمورا از سال 1384 اقدام به ساخت مجموعه تولیدی محصولات ساختمانی نمود و در سال 1387پروانه بهره برداری خود را از سازمان صنعت و معدن و تجارت اخذ نمود. این شرکت یکی از برترین تولید کننده های عایق رطوبتی کشور است.
جدید ترین عایق رطوبتی روکار عایق نانوپلیمری MCI یک عایق رطوبتی دوجزیی است که میتوان جهت ایزولاسیون و آب بندی فضاهای مختلف ساختمان از آن استفاده نمود. این عایق نانو پلیمریبه عنوان جایگزین ایزوگام و قیرگونی قابل استفاده میباشد.پوشش­های آب­‌بند پایه پلیمری در مقایسه با سیستم‌های پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی دارای انعطاف­ پذیری و الاستیسی بهتر، طول عمر و مقاومت گرمایی بالاتری هستند.

خرید ارزانترین عایق رطوبتی روکار در بازار

خرید ارزانترین عایق رطوبتی روکار در بازارلیست قیمت انواع عایق رطوبتی روکار در تمامی مصالح فروشی ها موجود است. ارزان ترین آن قیر گونی است که جزو قدیمی ترین و سنتی ترین عایق رطوبتی هاست و با پیشرفت علم و فنادری این روش پیشنهاد نمیشود. پیشنهاد ما به شما برای خرید عایق رطوبتی خوب و با دوام بیشتر وبهتری عایق رطوبتی نانو است که جایگزین روش های سنتی شده است. با این حال در صورت نداشتن بودجه برای خرید این نوع عایق رطوبتی میتوان از عایق قیر و گونی و کمی پیشرفته تر عایق ایزوگام استفاده کرد. عایق ایزوگام به صورت رول تولید میشود و قابلیت حمل بسیار آسانی دارد. این قیر از نظر نصب بسیار خطر ناک بود افرادی که این نوع پوشش را بر روی دیوار و یا بام قرار میدهند در معرض خطر سوختگی هستند و همچنین امکان آتش سوزی در ساختمان در این روش هم بسیار زیاد است ، و بعد از مدتی هم این نوع عایق رطوبتی خراب میشد و هر سال باید ترمیم میشد زیرا در تابستان ها قیر گرم شده و به سمت پایین و ناودانی می آمد و همچنین در تابستان ها هم پشت بام قابل استفاده نبود به همین دلیل این روش عایق رطوبتی منسوخ شد.

مراحل تولید و ساخت عایق رطوبتی روکار

مراحل تولید و ساخت عایق رطوبتی روکارطرز تهیه عایق رطوبتی روکار روش قدیمی آن از طریق نفت و قیر و گونی است که خطرات زیادی را به همراه دارد. هم اکنون کارخانه های عایق های پیش ساخته ایزوگام در کشور موجود هستند.

خط تولید  عایق رطوبتی روکار شامل دستگاه های بزرگ و دو آسانسور که یکی مسئول رول ایزوگام میباشد است. سرعت تولید هر توپی 10 متری ایزوگام 15 ثانیه میباشد. کلیه غلطک ها و درام های مشخص شده از جنس مانس مان میباشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.