عایق رطوبتی جدید نانو با کیفیت درجه یک در نمایندگی های سرتاسر کشور

عایق رطوبتی جدید نانوعایق رطوبتی نانو به عنوان نسل جدید آب بند ها آزمایش های گوناگونی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در کشور های پیشرفته به عنوان تنها عایق رطوبتی شناخته می شود.تخصصی شدن این عایق ها یکی دیگر از مزایای آن هاست. عایق بام، عایق استخر و ...ضخامت کم و وزن کمتر، انبارداری و حمل و نقل آسان، اجرای سریع و بدون خطر، عدم نیاز به متخصص برای اجرا و موارد بسیار دیگری وجود دارد که عایق رطوبتی نانو را به عنوان آب بندی مطمئن و همچنین بهترین عایق رطوبتی معرفی می کند.متاسفانه بسیاری از مهندسین اجرا و پیمانکاران علاقع چندانی به تست مصالح جدید ندارند و تقریباً این موضوع اپیدیمی شده است. توصیه ما به شما برای اطمینان از کارایی عایق رطوبتی نانو این است:در یکی از پروژه ها و در قسمت هایی مانند چاله آسانسور و یا یک حوضچه کوچک مانند جکوزی از این عایق ها استفاده نمایید و عملکرد و کارایی موثر آن را ملاحظه و سپس آن را بررسی و اسفاده نمایید.

فهرست عناوین عایق رطوبتی جدید نانو با کیفیت درجه یک در نمایندگی های سرتاسر کشور

عایق رطوبتی نانو به عنوان نسل جدید آب بند ها آزمایش های گوناگونی را پشت سر گذاشته و در حال حاضر در کشور های پیشرفته به عنوان تنها عایق رطوبتی شناخته می شود.

تخصصی شدن این عایق ها یکی دیگر از مزایای آن هاست. عایق بام، عایق استخر و …

ضخامت کم و وزن کمتر، انبارداری و حمل و نقل آسان، اجرای سریع و بدون خطر، عدم نیاز به متخصص برای اجرا و موارد بسیار دیگری وجود دارد که عایق رطوبتی نانو را به عنوان آب بندی مطمئن و همچنین بهترین عایق رطوبتی معرفی می کند.

متاسفانه بسیاری از مهندسین اجرا و پیمانکاران علاقه چندانی به تست مصالح جدید ندارند و تقریباً این موضوع اپیدیمی شده است. توصیه ما به شما برای اطمینان از کارایی عایق رطوبتی نانو این است:

در یکی از پروژه ها و در قسمت هایی مانند چاله آسانسور و یا یک حوضچه کوچک مانند جکوزی از این عایق ها استفاده نمایید و عملکرد و کارایی موثر آن را ملاحظه و سپس آن را بررسی و اسفاده نمایید.

عایق رطوبتی جدید نانو با کیفیت درجه یک در نمایندگی های سرتاسر کشور

عایق رطوبتی به چه معناست؟

عایق رطوبتی به چه معناست؟عایق رطوبتی چیست؟ به هر نوع پوشش یا مصالحی که باعث آب بندی محلی مرطوب یا مملو از آب شود، عایق رطوبتی اطلاق می شود. در واقع عملکرد یک ماده یا پوشش در مقابله با نفوذ آب یا رطوبت است که می تواند آن را به عنوان یک محصول تحت عنوان عایق رطوبتی طبقه کنید.

کاربرد های عایق رطوبتی نانو

کاربرد های عایق رطوبتی نانوعایق رطوبتی جدید نانو برای استفاده در انواع آب بندی راه حلی مناسب و موثر با طول عمری بالا و کاربردی آسان است.

این محصولات با استفاده از فن آوری نانو و مناسب با آب و هوای کشورمان تولید گردیده است و به راحتی و در زمانی کوتاه انواع آب بندی و عایق کاری مد نظر شما را با بهترین کیفیت ممکن می سازد.

این محصولات جهت آب بندی انواع سطوح به کار می رود، سطوحی همچون؛

  • استخر
  • سونا و جکوزی
  • حوضچه و آبنما
  • دیوار های برشی
  • کف سطوح آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام
  • سطوح و کانال های فلزی
  • پشت بام
  • و سازه های کنار دریا با رطوبت زیاد

عایق های رطوبتی نانو به دلیل سازگاری و سهولت در اجرا، زمان و هزینه اجرا و در نهایت هزینه کل را کاهش خواهد داد.

انواع عایق رطوبتی

انواع عایق رطوبتیانواع عایق های حرارتی و رطوبتی 

عایق های انرژی در سه دسته تقسیم بندی می شوند:

  1. عایق رطوبتی : عایق و جاذب رطوبت است و از انتقال رطوبت جلوگیری به عمل می آورد.
  2. عایق حرارتی : عایقی که از عبور و انتقال انرژی حرارتی ممانعت به عمل آورد.
  3. عایق صوتی : باعث جذب یا حذف صدا می گردد.

در برخی موارد یک ماده می تواند هر سه ویژگی عایق صدا بودن، عایق رطوبت و حرارت بودن را همزمان دارا باشد، مانند پشم، سنگ، فوم pvc و غیره . گاهی نیز تنها یک عملکرد خاص دارد مانند عایق حرارتی پشم شیشه یا عایق صوتی بتن لیکا و عایق رطوبتی ایزوگام.

نمایندگی های عرضه و پخش عایق های رطوبتی

نمایندگی های عرضه و پخش عایق های رطوبتینمایندگی های عرضه و پخش جهت و خرید و فروش عایق رطوبتی و انواع آن در دسترس مشتران قرار دارند. در اینجا با چند نمونه ی دیگر از عایق های موجود در بازار اشاره می کنیم:

عایق رطوبتی مایع: عایق های مایع از مواد معدنی و شیمیایی با پایه آب و حلال تشکیل شده اند و قابلیت پذیرش رنگ های متنوع دارند. این مواد به دو گروه عایق های مایع بر پایه پلی یورتان ها و عایق های تابع بر پایه سیمان تقسیم می شوند. همچون بسیاری از عایق ها در عایق کاری بام، بالکن، فوندانسیون، به صورت رنگ برای نمای ساختمان و سایر موارد، مورد استفاده برای ایزولاسیون کاربرد دارند. عایق های مایع دارای مزایایی از جمله، چسبندگی بالا به سطوح زیرین (از قبیل بتن، ملات، آجر، کاشی، سطوح فلزی) کارید آسان، انعطاف پذیری خوب، مقاوم در برابر اشعه فرابنفش (UV)، پوشش یکپارچه و بدون درز، تنوع رنگ، مقاوم در دما و تناسب با شرایط مناطق مرطوب می باشند. از معایب عایق های مایع می توان به هزینه زیاد اجرا بر روی سطوح ناهموار اشاره کرد.
عایق رطوبتی پلیمری: مهندسین با توجه به نیاز های به وجود آمده بر آن شدند که عایقی تولید کنند که در عین سبک بودن، مقاومت شیمیایی و فیزیکی بالاتری نسبت به سایر انواع عایق ها داشته باشند. ویژگی های عایق رطوبتی پلیمری عبارت اند از:

  • تحمل انقباض و انبساط سازه
  • اجرای سرد و بی خطر
  • عدم آتش سوزی آن به دلیل پایه آب بودن
  • وزن سبک و لایه نازک
  • عدم نیاز به توری و یا مش جهت چسباندن کاشی و سرامیک
  • تحمل بسیار بالای فشار آب در مخازن و استخر ها
  • رفع پوسیدگی ورق های اورگانیزه و عدم نیاز به تعویض ورق

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.