عایق رطوبتی | بهترین برند آن در بازار

عایق بندی رطوبتی ساختمان یکی از مهمترین عملیاتی است که باید در هر ساختمان انجام سود . هر جا که نم و رطوبت وجود داشته باشد تخریب و کپ زدگی وجود دارد . رطوبت ابتد

فهرست عناوین عایق رطوبتی | بهترین برند آن در بازار

عایق بندی رطوبتی ساختمان یکی از مهمترین عملیاتی است که باید در هر ساختمان انجام سود . هر جا که نم و رطوبت وجود داشته باشد تخریب و کپ زدگی وجود دارد . رطوبت ابتدا خود را به صورت زرد آب و کپک زدگی نشان  می دهد و بعد از آن فروپاشی مصالح و یا زنگ زدگی عناصر اتفاق می افتد . برای جلوگیری از نم به داخل ساختمان راهکارهای گوناگونی وجود دارد . استفاده از قیر و گونی از سالهای طولانی رواج داشته است . با گذشت زمان محصولات جدیدی تولید شده است . ایزوگام یک عایق رطوبتی مناسب برای عایق بندی فضاهایی نظیر پشت بام و سرویس های بهداشتی است که در مجاورت مستقیم با رطوبت قرار دارند . امروزه عایق های رطوبتی با ترکیب الیاف و رزین های محلول در آب تولید شده اند که می توانند هر سطحی را از نفوذ رطوبت نجات دهند .

عایق رطوبتی | بهترین برند آن در بازار

عوامل دخیل در قیمت گذاری عایق رطوبتی

عوامل دخیل در قیمت گذاری عایق رطوبتیعوامل بییتر زیادی ممکن است در قیمت گذاری عایق رطوبتی نقش داشته باشد . بعنوان مثال نوع ساخت و کاربرد عایق رطوبتی میتواند در قیمت گذاری آن نقش داشته باشد . یکی از عایق های رطوبتی مناسب برای هر ساختمانی ایزرگام میباشد ‌ و با توجه به افزایش کاربرد و استفاده از این محصول ، تقاضا برای تولید آن زیاد می گردد ، که همین عامل خود نقش مهمی در قیمت گذاری این محصول دارد . عامل دیگر ممکن است نوع برند آن باشد . که هر چه ما از یک برند شناخته شده استفاده کنیم به تبع آن قیمت آن نیز افزایش پیدا میکند .

بهترین برند عایق رطوبتی در بازار

بهترین برند عایق رطوبتی در بازارآیا می دانید بهترین برند عایق رطوبتی در کشور کدام برند است ؟ برندهای مختلفی برای عایق های رطوبتی در کشور وجود دارد . شرکت های مختلفی در کشور وجود دارند که اقدام به تولید این محصول در برند های مختلف کرده اند .  که بعضی از این برند ها با توجه به کارایی زیاد و کیفیت آنها موقع ساخت توانسته اند جزء بهترین برند ها باشند . از بهترین عایق های رطوبتی موجود در بازار میتوان به عایق رطوبتی در شهر دلیجان اشاره کرد .این شهر با داشتن سابقه طولانی در تولید عایق رطوبتی توانسته بهترین نوع عایق رطوبتی را در کشور و بازار تولید کند . در میان بهترین برندهای این محصول صادرات عایق رطوبتی نیز صورت میگیرد .

ویژگی های عایق رطوبتی

ویژگی های عایق رطوبتی در بازار عایق رطوبتی ، با ویژگی‌های منحصر به فرد تولید می گردد . شناسایی دقیق عایق رطوبتی استاندارد با بررسی میزان مقاومت قدرت انعطاف پذیری انجام می‌شود . عمر اکثر عایق های رطوبتی استاندارد ۱۵ سال می باشد . و حتی متناسب با اولین بارندگی و بارش برف کیفیت و مقاومت خود را نشان داده و در صورتی که مراقبت های لازم صورت گیرد ، در برابر رطوبت و عوامل دیگری چون تغییرات دمایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . از ویژگی های مهم استفاده از عایق های رطوبتی استاندارد نسبت به عایق های  رطوبتی قدیمی‌تر چون آسفالت و قیرگونی می‌توان به راحتی نصب سریع عایق ، حمل و نقل آسان و وزن سبک آنها اشاره کرد . در هنگام خرید عایق رطوبتی استاندارد توجه به اعتبار شرکت تولید کننده امری ضروری است . چرا که شرکت های تولید کننده عایق های حرارتی و رطوبتی استاندارد باید مجوزهای لازم را برای تولید داشته باشند . و با توجه به قوانین و استانداردهای موجود عایق های با کیفیت و مرغوب را تولید کنند . با کمی بررسی و تحقیق در مورد شرکتهای تولید کننده می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید .

طرز تهیه عایق رطوبتی

طرز تهیه عایق رطوبتیهمانطور که می دانید عایق های رطوبتی متفاوتی توسط شرکت‌های تولیدکننده در بین مشتریان آنها توزیع می‌ شود . یکی از عایق های رطوبتی که در گذشته کاربرد بیشتری در بین مصرف‌کنندگان داشته است ، می‌توان به قیر و گونی اشاره کرد . جهت تهیه این عایق رطوبتی از گونی و قیر آب شده استفاده میکردند . با چسبیدن این  این دو ماده به سقف منازل و یا هر مکانی که احتمال نم کشیدن در آن وجود داشت ساختمان از نم زدگی محافظت میکردند . امروزه یکی از عایق های رطوبتی استاندارد ایزوگام است که از یک پوشش آلومینیمی و قیر تشکیل میشود .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.