عایق رطوبتی بتن | ارائه و فروش بهترین کیفیت آن برای مشتریان

در مکان های مرطوب عایق کاری ضرورتی انکارناپذیر است. رطوبت بی شک عامل مؤثری در ایجاد مشکلات ساختمانی به حساب می آید و بی توجهی به آن آسیب های بسیاری را ایجاد می کند. بنابراین عمده هدف از عایق کاری جلوگیری از نفوذ زطوبت و در پی آن ممانعت از پوسیدگی مصالح به کار رفته در ساختمان است. سقف ها و دیواره های ساختمان بیش از سایر قسمت های بنا نیاز به پوشش ضد رطوبتی دارند. عایق ها انواع مختلفی دارند. در گذشته بیشتر از روش قیر و گونی مستعمل بوده است. در این روش همانطور که از نامش پیداست از گونی در ابعاد مختلف و قیر برای پوشش سقف ها استفاده میشد. پس از پیشرفت های علمی در زمینه ساختمان سازی ایزوگام روی کار آمد. این محصول عایق آمادة ضد نم و رطوبت از و از فراورده های نفتی محسوب می گردد. امروزه و با مطرح شدن تکنولوژی های به روزتر، عایق رطوبتی بتن و نانو بتن وارد صنعت ساختمان سازی شده اند.  

فهرست عناوین عایق رطوبتی بتن | ارائه و فروش بهترین کیفیت آن برای مشتریان

در مکان های مرطوب عایق کاری ضرورتی انکارناپذیر است. رطوبت بی شک عامل مؤثری در ایجاد مشکلات ساختمانی به حساب می آید و بی توجهی به آن آسیب های بسیاری را ایجاد می کند. بنابراین عمده هدف از عایق کاری جلوگیری از نفوذ زطوبت و در پی آن ممانعت از پوسیدگی مصالح به کار رفته در ساختمان است. سقف ها و دیواره های ساختمان بیش از سایر قسمت های بنا نیاز به پوشش ضد رطوبتی دارند. عایق ها انواع مختلفی دارند. در گذشته بیشتر از روش قیر و گونی مستعمل بوده است. در این روش همانطور که از نامش پیداست از گونی در ابعاد مختلف و قیر برای پوشش سقف ها استفاده میشد. پس از پیشرفت های علمی در زمینه ساختمان سازی ایزوگام روی کار آمد. این محصول عایق آمادة ضد نم و رطوبت از و از فراورده های نفتی محسوب می گردد. امروزه و با مطرح شدن تکنولوژی های به روزتر، عایق رطوبتی بتن و نانو بتن وارد صنعت ساختمان سازی شده اند.

عایق رطوبتی بتن | ارائه و فروش بهترین کیفیت آن برای مشتریان

عایق بتن چیست؟

عایق بتن چیست؟عایق بتن محصولی است که از جایگیری بتن بین دو لایه مواد عایق حاصل می شود. این نوع پوشش را می توان عایق رطوبتی پایه سیمانی نام نهاد. چرا که ترکیب آن بر پایه جز سیمانی اصلاح شده و رزینهای آکریلیک(واتربیس) است. عایق بتن مزیت های بسیاری نسبت به سایر عایق های قدیمی دارد که مهم ترین آنها اجرای سریع، آسان و بدون خطر است. فراورده ی دیگری که در کنار عایق بتن این روزها مورد توجه قرار گرفته است عایق رطوبتی نانوبتن می باشد. در حقیقت این محصول حاصل درهم آمیختن نانو و بتن است. افزودنی عویق بتن، پلیمرهای نانو می باشد. به عبارت دیگر نانو عایق رطوبتی اصالتاً مجموعه ای از رزین های پلیمری در حد نانو است که با اعمال بی واسطه بر روی بتن، منافذ آن را مسدود می کند و محصولی جامع ارائه می گردد.

نکات کلیدی عایق بتن

نکات کلیدی عایق بتنعایق بتن مزیت های فراوانی دارد. بصورت یکدست بر روی انواع سطوح قابل اجرا است. خاصیت انعطاف پذیری بسیار بالایی را داراست. ترمیم و بازسازی آن برخلاف روش های دیگر عایق کاری، بسیار آسان است و کلیت اجرای این نوع پوشش ضد رطوبت سهل و سریع می باشد. عایق بتن غیر سمی و البته غیر قابل اشتعال است. مصرف انرژی را کاهش می دهد و در برابر نوسانات جوی مقاومت بالایی دارد.

موارد مصرف عایق بتن

موارد مصرف عایق بتنعایق رطوبتی مورد بحث محصولی جدید از مواد آببندی می باشد که موارد مصرف بسیاری دارد. از جمله:

  1. مناسب پوشش دهی سرویس های بهداشتی و حمام.
  2. استفاده در باغچه ها و گلخانه های کوچک داخل منازل.
  3. پوشش دهی نمای ساختمان ها.
  4. عایق کاری دیواره های جانبی و غربی بناها خصوصاً در شهرهای پر باران.
  5. پوشش دهی استخر، جکوزی و سونا.
  6. پوشش بر روی سطوح بتنی ، آجری ، پلاسر ، بلوکی ، آلومینیومی و … .
  7. پوشش دهی گذرگاه های پیاده در سواحل دریا و مناطق دریایی.
  8. عایق کاری تجهیزات مخازن آبی، سدها و تصفیه خانه های آب.
  9.  عایق کاری انواع سقف در اشکال مختلف، سقف های شیب دار تا سقف های گنبدی مساجد و اماکن زیارتی.
  10. پوشش دهی انواع سطوحی که مستقیماً با خاک مرتبط هستند.

مقدار مصرف عایق رطوبتی بتن

مقدار مصرف عایق رطوبتی بتنهنگام مصرف عایق بتن، سطح مورد استفاده باید کاملاً عاری از آلودگی ها باشد. همچنین باید سطح مورد نظر صاف باشد و اگر دارای نواقصی است ترمیم گردد. بسته به نوع ساختار نانو بتن رطوبتی میزان کارایی آن متفاوت است. نسبت به سایر روش های قدیمی و مستعمل عایق کاری مانند ایزوگام و قیر و گونی، پوشش رطوبتی بتی مقدار مصرف پایینی در ازای مساحت دارد. بنابراین به میزان زبری و نرمی سطح در هر متر مربع 500 تا 1000 گرم از این عایق استفاده می شود. بهتر است اینکار در دفعات متعدد بین سه تا پیج بار و با فاصله زمانی سه ساعت انجام بگیرد.

لیست قیمت عایق رطوبتی بتن

لیست قیمت عایق رطوبتی بتنبرای آگاهی از لیست قیمت عایق رطوبتی و به روزترین اطلاعات درباره این محصول با ما همراه باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.