عایق رطوبتی استخر | پرفروش ترین محصول در کشور

عایق رطوبتی استخرعایق رطوبتی استخر   به مجموعه ای از محصولات گفته می شود که وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را بر عهده دارد. گستردگی عایق رطوبتی استخر بسته به اندازه تمام نیازها و چگونگی محافظت استخر و نحوه آب بندی آن می باشد. عایق رطوبتی استخر در هر مرحله از مراحل ساخت استخر قابل استفاده است. عایق رطوبتی استخر را می توان به چندین دسته بندی مجزا تقسیم نمود. عایق های رطوبتی استخر بر اساس دسته بندی مجزا را می توان به صورت ذیل نام برد.عایق رطوبتی استخر بر پایه پلیمرعایق رطوبتی استخر بر پایه اپوکسیعایق رطوبتی استخر بر پایه اکرلیک عایق رطوبتی استخر بر پایه سیمان پلیمریبرای انجام عملیات عایق کاری استخر در نظر گرفتن شرایط محیطی، چگونگی استفاده از متریال مورداستفاده و شناخت سازه هیدرولیکی بسیار اهمیت دارد. استفاده از انواع آب بندی استخر با توجه به کیفیت بالا به علت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت ویژه مصرف نتوانسته است نتیجه مطلوب را همراه بیاورد. در واقع می توان گفت اطلاع یافتن از ساختار فیزیکی سازه هیدرولیکی مهم ترین عاملی است که باید در نتیجه استفاده از عایق رطوبتی استخر در نظر داشت. بررسی های دقیق و قابل لمس از سازه هیدرولیکی جهت انتخاب عایق رطوبتی استخر منجر به کاهش هزینه های احتمالی بعدی و حتی کاهش هزینه انتخاب مواد آب بندی استخر می شود با توجه به تنوع محصولات عایقکاری و کاربری های مختلف قیمت عایق کاری استخر و عایق آب بندی  کاملا متغییر می باشد   عایق رطوبتی نانواین نوع عایقکاری رطوبتی یک پوشش انعطاف‌ پذیر بوده که در برابر آب و رطوبت کاملاً عایق هستند و می‌توان آنها را جایگزین ایزوگام و قیرگونی ، آسفالت و همچنین سایر عایقکاری های ساختمانی نمود. هیچ گونه ترکی در سطح این نوع عایقکاری ایجاد نمی‌شود و به راحتی می‌توان از طریق آنها روکش‌های نما را تقویت نمود. طول عمر این نوع عایقکاری رطوبتی حدود ۱۵ تا ۲۰ سال بوده و می‌توان رنگ آنها را تغییر داده و به راحتی اجرا نمود. این پوشش‌ها هیچ آلودگی زیست محیطی را ایجاد نمی‌کنند و در برابر اسیدها، بازها و به طور کلی مواد شیمیایی عایق می‌باشند.مواد نانوبا نفوذ به سطح بتن و ایجاد چسبندگی بدون واسطه در حد نانو و عدم ایجاد لایه ، منجربه آب بندی با کیفیت و مقاوم می شود  مزیت های عایق های نانو نسبت به سایر چسب ها و رزین ها مقاومت دمایی بالا کیفیت بالا و قیمت مناسب، اجرای آسان و سرعت بالا (به صورت جذبی و فرچه ای) ، رنگ آمیزی، همساز با محیط زیست و بدون مواد شیمیایی است پس با توجه به خوبی ها و کاربرد ان قیمت عایق رطوبتی نانو بسیار مناسب استعایق رطوبتی پلیمری عایق رطوبتی پلیمری الیاف دار ویستا جایگزین مطمئن به جای قیر گونی و ایزوگام با اسفاده از سیمان پلیمری عایق  می باشد. این عایق رطوبتی پلیمری  الیاف دار با دارا بودن الیاف فایبر گلاس دارای  مقاومت چندین برابر نسبت به عایق های رطوبتی پلیمری مشابه بوده که این امر باعث شده این عایق را بتوان در مخازن آب تحت فشار استفاده نمود قیمت عایق رطوبتی پلیمری استخر هم با توجه به مصالح ان هم متغیر است

فهرست عناوین عایق رطوبتی استخر | پرفروش ترین محصول در کشور

عایق رطوبتی استخر به مجموعه‌ای از محصولات گفته می‌شود که وظیفه عایق کاری و آب بندی استخر را بر عهده دارد. گستردگی عایق رطوبتی استخر بسته به اندازه تمام نیازها و چگونگی محافظت استخر و نحوه آب بندی آن می‌باشد. عایق رطوبتی استخر در هر مرحله از مراحل ساخت استخر قابل استفاده است. عایق رطوبتی استخر را می‌توان به چندین دسته بندی مجزا تقسیم نمود. عایق‌های رطوبتی استخر بر اساس دسته بندی مجزا را می‌توان به صورت ذیل نام برد:

  • عایق رطوبتی استخر بر پایه پلیمر
  • عایق رطوبتی استخر بر پایه اپوکسی
  • عایق رطوبتی استخر بر پایه اکرلیک
  • عایق رطوبتی استخر بر پایه سیمان پلیمری

برای انجام عملیات عایق کاری استخر، در نظر گرفتن شرایط محیطی، چگونگی استفاده از متریال مورد استفاده و شناخت سازه هیدرولیکی بسیار اهمیت دارد. استفاده از انواع آب‌بندی استخر با توجه به کیفیت بالا نتوانسته به علت عدم استفاده صحیح یا عدم رعایت ویژه مصرف نتیجه مطلوب را همراه بیاورد. در واقع می‌توان گفت اطلاع یافتن از ساختار فیزیکی سازه هیدرولیکی مهم‌ترین عاملی است که باید در نتیجه استفاده از عایق رطوبتی استخر در نظر داشت. بررسی‌های دقیق و قابل لمس از سازه هیدرولیکی جهت انتخاب عایق رطوبتی استخر منجر به کاهش هزینه‌های احتمالی بعدی و حتی کاهش هزینه انتخاب مواد آب بندی استخر می‌شود. با توجه به تنوع محصولات عایق‌کاری و کاربری‌های مختلف، قیمت عایق کاری استخر و عایق آب بندی کاملا متغییر می‌باشد.

عایق رطوبتی نانو

این نوع عایقکاری رطوبتی یک پوشش انعطاف‌پذیر بوده که در برابر آب و رطوبت کاملاً عایق است. می‌توان آنها را جایگزین ایزوگام و قیرگونی، آسفالت و همچنین سایر عایقکاری‌های ساختمانی نمود. هیچ گونه ترکی در سطح این نوع عایقکاری ایجاد نمی‌شود. به راحتی می‌توان از طریق آنها روکش‌های نما را تقویت نمود. طول عمر این نوع عایقکاری رطوبتی حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است. می‌توان رنگ آنها را تغییر داده و به راحتی اجرا نمود. این پوشش‌ها هیچ آلودگی زیست محیطی را ایجاد نمی‌کنند. در برابر اسیدها، بازها و به طور کلی مواد شیمیایی عایق می‌باشند. مواد نانو با نفوذ به سطح بتن و ایجاد چسبندگی بدون واسطه در حد نانو و عدم ایجاد لایه، منجربه آب بندی با کیفیت و مقاوم می‌شود. مزیت های عایق های نانو نسبت به سایر چسب‌ها و رزین‌ها مقاومت دمایی بالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب، اجرای آسان و سرعت بالا (به صورت جذبی و فرچه ای)، رنگ آمیزی، همساز با محیط زیست و بدون مواد شیمیایی است. پس با توجه به خوبی‌ها و کاربرد آن قیمت عایق رطوبتی نانو بسیار مناسب است.

عایق رطوبتی پلیمری

عایق رطوبتی پلیمری الیاف دار ویستا جایگزین مطمئن به جای قیر گونی و ایزوگام با استفاده از سیمان پلیمری عایق می‌باشد. این عایق رطوبتی پلیمری الیاف دار با دارا بودن الیاف فایبر گلاس دارای مقاومت چندین برابر نسبت به عایق های رطوبتی پلیمری مشابه است. این امر باعث شده این عایق را بتوان در مخازن آب تحت فشار استفاده نمود. قیمت عایق رطوبتی پلیمری استخر هم با توجه به مصالح آن هم متغیر است.

عایق رطوبتی استخر | پرفروش ترین محصول در کشور

کاربرد عایق رطوبتی استخر

کاربرد عایق رطوبتی استخر

  • آب بندی و عایق کردن دیوارهای زیر زمین
  • مخازن آب
  • استخرهای شنا
  • دیوار ها و کف در اتاق‌های مرطوب نظیر توالت، حمام، بالکون و تراس

مزایای عایق رطوبتی عایق استخر

مزایای عایق رطوبتی عایق استخر

  • جلوگیری از شوره زدگی عایق استخر
  • جلوگیری رشد قارچ و کپک
  • قیمت مناسب عایق استخر
  • ضد ترک بودن عایق استخر
  • داشتن خاصیت کشسان

مواد عایق کاری استخر

مواد عایق کاری استخرانواع پودرهای نفوذگیر و مواد زودگیر و آنی گیر رطوبتی جزء گروه پودری عایق رطوبتی استخر قرار می‌گیرند. این مواد که ظاهری پودری دارند، می‌توانند در مقابل جریان‌های مختلف آب در جهت فشار منفی به آب بندی استخر بازگردند. در مقابل این دسته، عایق‌های پلیمری دو جزئی و عایق‌های اکرلیکی دو جزئی در گروه مایع عایق رطوبتی استخر قرار می‌گیرند. این نوع مواد روی بتن و سیمان نهایی اجرا شده و با ایجاد یک لایه محافظ بر روی بتن و سیمان عملا از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند. بدین ترتیب، عایق‌های گروه مایع از بهترین نوع عایق‌های رطوبتی استخر به شمار می‌روند. این نوع مواد به راحتی قابل اجرا و ترمیم می‌باشند. از دیگر انواع عایق‌ها، عایق‌های قیری هستند. این نوع از عایق‌ها گستردگی ویژه‌ای در پیشگیری از ورود آب‌های سطحی و زیر سطحی به داخل استخر دارند. اجرای یک لایه از عایق‌های قیری بر روی دیواره بیرونی علاوه بر پیشگیری از عدم ورود آب‌های زیرسطحی به داخل استخر، بر عمر استخر می افزاید و استخر را از گزند هجوم کلرات و سولفاته شدن نیز محافظت می‌نماید. قیمت مناسب این عایق قیری زمینه مناسبی جهت استفاده از آن را برای تمام مصرف کنندگان فراهم آورده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.