عایق استخر | بازرگانی فروش آن در کل کشور

عایق استخر و آب بندی کردن آن از مهم ترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض می باشد.در عایق بندی استخر تفاوتی ندارد که استخر مورد نظر برای چه کاری باشد.استخر مخصوص پرور

فهرست عناوین عایق استخر | بازرگانی فروش آن در کل کشور

عایق استخر و آب بندی کردن آن از مهم ترین مرحله ساخت یک استخر یا حوض می باشد.در عایق بندی استخر تفاوتی ندارد که استخر مورد نظر برای چه کاری باشد.استخر مخصوص پرورش آبزیان و یا استخر ورزشی،مهم این است که به طور صحیح به عایق بندی استخر بپردازیم و آب از درزها و دیواره های آن نفوذ نکند.مشکلاتی مانند: هزینه تأمین آب مورد نیاز، مرطوب کردن خاک اطراف استخر و بناهای اطراف آن از دیگر موارد اهمیت صحیح عایق استخر می باشد. اگر به طور صحیح به عایق بندی استخر نپردازیم آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد شده که قطعا هزینه تعمیر و رسیدگی را چند برابر می کند.

شرکت های بازرگانی فروش عایق استخر به منظور خدمت به ملت ایران با هدف تولید محصولات با کیفیت همچنین ارتقای روزافزون کیفیت محصولات خود در جهت رضایت هم میهنان عزیز خود می کوشند و دست به فعالیت گسترده ایی در سراسر ایران زدند.

عایق استخر | بازرگانی فروش آن در کل کشور

بازرگانی فروش عایق استخر در کل کشور

بازرگانی فروش عایق استخر در کل کشور

در هنگام خرید عایق استخر باید به نکات زیادی از جمله کیفیت محصول توجه ویژه ای شود تا خریدی با کیفیت داشته باشید و خسارت و زیانی به بار نیاید.

بازرگانی های فروش عایق استخر در ایران با اعطای نمایندگی فروش در سراسر کشور فعال می باشند. محصولاتی کاملا انعطاف پذیر جهت آب بندی استخرها، مخازن آب، تولید انواع مواد آب بندی و … همچنین محصولاتی با قدرت چسبندگی بالا و نفوذ ناپذیر نمودن کلیه سطوح ساختمانی. این محصولات را می توان از طریق نمایندگی های کل کشور با قیمتی متفاوت به راحتی در دسترس همگان قرار داد.

 

با کیفیت ترین عایق استخر تولید شده در کشور

با کیفیت ترین عایق استخر تولید شده در کشور

عایق رطوبتی مایع به خوبی رنگ های دیگری را می پذیرد و خود نیز دارای رنگ های متفاوتی می باشد.عایق رطوبتی مایع یکی از با کیفیت ترین عایق ها می باشد که به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • کاربرد آسان
  • آب گریز و ضد آب
  • غیر قابل اشتعال
  • پوشش یکپارچه
  • مقاوم در برابر اشعه فرابنفش
  • انعطاف پذیر

قیمت عایق های رطوبتی مایع نسبت به وزن،کیفیت و کارایی آن متفاوت است. با کیفیت ترین عایق های رطوبتی مایع درشمال کشور را می توانید از مصالح ساختمانی جویا شوید.

در بازار عایق استخر، رنگ استخری نانو پلیمر از اقتصادی ترین رنگ استخری موجود در بازار می باشد. پایین بودن هزینه مواد اولیه و مقدار پایین مصرف این نوع رنگ پلیمری و همچنین آسان بودن روش اجرا و قابل استفاده بودن سریع آن برای پیمانکاران ساخت استخر بسیار اهمیت دارد.

فهرست موارد استفاده از عایق استخر

فهرست موارد استفاده از عایق استخر
موارد زیادی برای استفاده از عایق استخر وجود دارد که در اینجا به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • جهت رنگ آمیزی استخر و ایزولاسیون هم زمان استخر می توان عایق نانو را با انواع رنگ استخری پایه آب و رنگ استخری،رنگ آکریلیک استفاده نمود.
  • عایق نانو را می توان در ملات سیمانی مخلوط نموده و جهت سیمان کاری و ملات اندود سیمان و نرمه کشی در ساخت استخر استفاده نمود.
  • روش آب بندی استخر توسط عایق نانو بسیار اقتصادی بوده و به همین دلیل برای انواع مصارف ساخت استخر و عایق بندی استخر می توان استفاده کرد.

در تجراتعایق استخر شرکت ها و نهادهایی وجود دارند که به تولید محصولات متنوعی از عایق ها می پردازند.یکی از این عایق های رطوبتی عایقی است بانام تجاری ایزوپل که این عایق پوششی بر پایه آب (لاتکس آکریلیک)می باشد که بعد از اعمال بر روی سطح لایه ایی مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد می کند.

صادرات عایق استخر به قیمت کارخانه

صادرات عایق استخر به قیمت کارخانهعایق های رطوبتی انواع گوناگونی دارند که در اینجا به چند نمونه آن اشاره می کنیم:

  • ایزوگام
  • قیر و گونی
  • عایق رطوبتی نانو

هر کدام از این ها دارای تاریخچه و مزایایی هستند اما در میان این ها ایزوگام بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانه های متعددی این کار را انجام می دهند.

در حال حاضر بسیاری از افراد مصرف کننده فقط به ارزان بودن قیمت ایزوگام توجه می کنند که این امر باعث می شود که به بی کیفیتی ایزوگام توجهی نکنند و خسارتی به وجود می آید. قیمت ارزان  ایزوگام می تواند در هزینه ها و صرفه جویی موثر باشد. قیمت ایزوگام از درب کارخانه ارزان تر و با کیفیت تر است.

صادرات عایق رطوبتی به کشورهای مختلفی انجام می شود.در کشورما کارخانه هایی که به تولید عایق های رطوبتی می پردازند پس از آماده سازی به بعصی از کشورها صادر می کنند که به بعضی از آن ها مانند: افغانستان، عراق،پاکستان و …میتوان اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.