صادرات عایق رطوبتی | پرفروش ترین مدل آن در بازار

عایق رطوبتی پوششی است که از ترکیبات گوناگون، به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شود. استفاده از این عایق در مکان‌ هایی که در معرض رطوبت می باشند الزامی

فهرست عناوین صادرات عایق رطوبتی | پرفروش ترین مدل آن در بازار

عایق رطوبتی پوششی است که از ترکیبات گوناگون، به منظور حفاظت در برابر آب و رطوبت ساخته می شود. استفاده از این عایق در مکان‌ هایی که در معرض رطوبت می باشند الزامی است. در ایران تولید و صادرات عایق رطوبتی به سایر کشور ها انجام می‌گیرد. و پرفروش ترین مدل آن در بازار از طریق مراکز فروش معتبر در دسترس مشتری ها قرار می گیرد.

صادرات عایق رطوبتی | پرفروش ترین مدل آن در بازار

صادرات عایق رطوبتی به کشور های همسایه

صادرات عایق رطوبتی به کشور های همسایهبرای صادرات عایق رطوبتی به کشور های همسایه لازم است که چند نکته مورد توجه قرار گیرند از جمله این که عایق ها دارای استاندارد های جهانی باشند. کیفیت عایق ها متناسب با شرایط آب و هوایی کشور وارد کننده باشد. قیمت عایق های رطوبتی مناسب باشد. عایق ها دارای برند باشند و عایق ها نشان استاندارد های جهانی را دارا باشند. کارخانه های داخلی که تولید کننده انواع عایق های رطوبتی می باشند، محصولات خود را پس از تولید به طور مستقیم یا از سوی شرکت های بازرگانی که مشغول به کار تجارت عایق رطوبتی هستند به کشور هایی که درخواست وارد کردن عایق های رطوبتی را دارند، صادر می نمایند.

پرفروش ترین مدل عایق رطوبتی در بازار

پرفروش ترین مدل عایق رطوبتی در بازاررایج ترین و پرفروش ترین مدل عایق رطوبتی در بازار با توجه به موادی که در ساخت آنها به کار رفته است عبارتند از: عایق قیر و گونی که از جمله سنتی ترین عایق هایی است که بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است اما استفاده از آن ها هنوز در برخی از مکان ها رواج دارد. عایق ایزوگام که لایه ای از پیش ساخته شده است که برای چسباندن آن به سطح از چسباننده های مختلف استفاده می‌شود. این عایق دارای لایه ای از الیاف مصنوعی و قیر است که مانع رسیدن رطوبت به سطح زیرین می‌شود. ایزوگام وزن سبکی دارد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به صورت رول به بازار عرضه می‌شود که مقاومت بالایی در برابر انبساط و انقباض دارد و دچار پوسیدگی نمی‌شود و عمر مفید آن 10سال است. رنگ نانو که نوعی عایق رطوبتی است که همانند رنگ آمیزی بر روی سطوح اجرا می‌شود و جایگزین مناسبی برای ایزوگام و قیر و گونی است و طول عمر آن حدود 15سال می‌باشد. عایق آرت فکس که این عایق با استفاده از فناوری روز دنیا ساخته شده است و مقاومت آن در برابر نفوذ آب بسیار بالا است. از ویژگی های این عایق می‌توان به قابل نصب بودن در کلیه سطوح، وزن سبک، حجم کم، عدم نیاز به حرارت و انعطاف پذیری بالا اشاره کرد.

ار چه مکان هایی می توان عایق رطوبتی خریداری کرد؟

ار چه مکان هایی می توان عایق رطوبتی خریداری کرد؟ممکن است این سوال در ذهن افراد پیش آید که ار چه مکان هایی می توان عایق رطوبتی خریداری کرد؟ در پاسخ باید بگوئیم که شرکت های تولید کننده می‌توانند در بازار های داخلی به عرضه عایق رطوبتی بپردازند. این شرکت ها انواع عایق ها را با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کنند و دارای نمایندگی هایی در شهر های مختلف کشور می‌باشند. این نمایندگی ها وظیفه پخش عایق رطوبتی و توزیع آن ها را بر عهده دارند. همچنین مشتری ها می توانند از طریق سایت اینترنتی و آنلاین که به فروش عایق رطوبتی مشغول هستند نیز به خرید این محصولات اقدام نمایند. همین نمایندگی ها و مراکز پخش و فروش و سایت های آنلاین فروش از جمله مکان هایی می باشند که مشتری ها می توانند عایق های رطوبتی مد نظر خود را با مراجعه به این مکان ها خریداری نمایند.

نمایندگی پخش عایق رطوبتی در مشهد

نمایندگی پخش عایق رطوبتی در مشهدشرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی در اکثر شهر های کشور دارای مراکز و نمایندگی های پخش می باشند که وظیفه فروش محصولات به مشتری ها را بر عهده دارند. یکی از آن ها نمایندگی پخش عایق رطوبتی در مشهد می باشد. این نمایندگی دارای سایت آنلاین نیز می باشد که مشتری ها از راه دور میتوانند از این طریق به خرید بپردازند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.