صادرات روز انواع عایق رطوبتی در بازار

در تعریف عایق های رطوبتی می توان گفت این عایق ها پوشش هایی هستند که به شکل رول یا شیت، به صورت لایه ای پیش ساخته با ترکیبات گوناگون تولید می شوند. هدف از تولید

فهرست عناوین صادرات روز انواع عایق رطوبتی در بازار

در تعریف عایق های رطوبتی می توان گفت این عایق ها پوشش هایی هستند که به شکل رول یا شیت، به صورت لایه ای پیش ساخته با ترکیبات گوناگون تولید می شوند. هدف از تولید این محصول حفاظت در برابر آب و رطوبت و جلوگیری از ورود نم به داخل ساختمان می باشد. این عایق ها در اندازه های مختلف، متناسب با نیاز مشتریان ساخته می شوند.

صادرات روز انواع عایق رطوبتی از طریق بورس کالای ایران صورت می گیرد. در این جا قصد داریم ابتدا عایق رطوبتی را تعریف کرده و سپس به انواع عایق های رطوبتی موجود در بازار بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

صادرات روز انواع عایق رطوبتی در بازار

خرید گروهی عایق رطوبتی با کد محصول

خرید گروهی عایق رطوبتی با کد محصولاستفاده از عایق رطوبتی در همه مکان هایی که در معرض آب قرار دارند، ضروری است. از عایق رطوبتی در مکان هایی همچون استخر ها، سرویس بهداشتی، حمام، پشت بام و … استفاده می شود.

عایق های رطوبتی از ترکیبات مختلفی تولید شده است که این ترکیبات مختلف نقشی بسیار اساسی در آن ها بر عهده دارد.

همچنین می توان گفت عایق های رطوبتی انواع گوناگونی دارد که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم:

  • عایق قیر و گونی
  • عایق ایزوگام
  • عایق رطوبتی نانو
  • عایق رطوبتی سیمانی
  • عایق رطوبتی ماستیکی

یکی دیگر از عایق های رطوبتی، عایق رطوبتی نسل جدید plasticoat 110 می باشد. این عایق رطوبتی بر اساس کوپلیمر اکریلیک پایه آب و تک جزئی بوده که به صورت سرد اعمال می شود. این نوع عایق رطوبتی به عنوان آستری و عایق رطوبتی مناسب جهت همه سطوح می باشد به طوری که در برابر آب و رطوبت مقاوم است.

عایق رطوبتی پارسیک نیز از انواع عایق رطوبتی می باشد.

صادرات عایق رطوبتی از طریق بورس عایق رطوبتی و بازار عمده آن در ایران انجام می گیرد.

کارخانه تولید عایق رطوبتی تبریز

کارخانه تولید عایق رطوبتی تبریزکارخانه ایزوگام آذر عایق تبریز تولید کننده بهترین ایزوگام دارای نشان استاندارد ایران برای عایق رطوبتی می باشد. این کارخانه تولیدی با توجه به نیاز های بازار ساختمان، ایزولاسیون و تاسیسات با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و در پی نیاز و سفارش مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتی با کیفیت و متنوع را به بازار عرضه می نماید.

گروه تولیدی آذر عایق محصولات خود را با کیفیت تضمین شده، تجربه کاربردی و ارائه خدمات فنی، مشاوره های تخصصی و ارائه مناسب ترین راهکار های فنی، محصولات سازگار با محیط زیست و دیگر ملاک ها و معیار ها در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت عایق رطوبتی بسته به نوع عایق متفاوت است و به صورت متر مربع محاسبه می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.