صادرات انواع عایق های رطوبتی به تایلند

رطوبت از عوامل مهم در کاهش طول عمر مفید ساختمان ها و تاسیسات می باشد. نم ناشی از بارش باران یا رطوبت موجود در خاک، با نفوذ به دیوارها، سقف، کف و لوله ها باعث کا

فهرست عناوین صادرات انواع عایق های رطوبتی به تایلند

رطوبت از عوامل مهم در کاهش طول عمر مفید ساختمان ها و تاسیسات می باشد. نم ناشی از بارش باران یا رطوبت موجود در خاک، با نفوذ به دیوارها، سقف، کف و لوله ها باعث کاهش مقاومت آن ها می شود. برای رفع این مشکل از عایق های رطوبتی استفاده می شود. عایق رطوبتی همانطور که از نامشان پیداست به موادی گفته می شود که مانع از نفوذ رطوبت و نم به سطوح مورد نظر می شوند. واردات و صادرات انواع عایق های رطوبتی بدلیل کاربرد وسیع آن در صنایع تاسیساتی و ساختمانی بسیار پر رونق بوده که همواره مشتریان خود را دارد.

صادرات انواع عایق های رطوبتی به تایلند

خرید انواع عایق رطوبتی در بازار تهران

خرید انواع عایق رطوبتی در بازار تهرانرطوبت اثرات مخرب بسیار زیادی روی سازه های بتنی و فلزات بکار رفته در آن ها دارد. برخی از این آسیب ها شامل :

  1. زنگ زدن و پوسیدگی فلزات و چوب های بکار رفته در ساختمان
  2. لق شدن و از بین بردن مصالحی که در نماکاری ساختمان استفاده  می شوند.
  3. تورم و ترک خوردگی گچ و رشد انواع قارچ و کپک

عایق های رطوبتی موجود در بازار تهران بسیار متنوع بوده که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به بیان برخی از انواع متداول این محصول می پردازیم.

  1. قیر و گونی: از متداول ترین و مقرون به صرفه ترین عایق های رطوبتی مورد استفاده در کشور است. از محاسن این نوع عایق می توان به خاصیت پوشش و چسبندگی زیاد، نفوذ ناپذیری بالا و مقاومت مناسب در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. این نوع عایق در برابر فشار مقاومت ضعیفی دارد که از معایب این محصول بشمار می رود.
  2. پیش ساخته: این نوع عایق از پلی استر و پشم شیشه ایی که با دو لایه قیر پوشید شده ، تشکیل شده است. این محصول بدلیل وزن سبک و پلی استر موجود در آن قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت مناسبی را از خود نشان می دهد.
  3. رطوبتی مایع: همانطور که از نام این نوع عایق پیداست، بصورت مایع بوده که با استفاده از دستگاه های اسپری بر روی سطح مورد نظر پاشیده می شود. استفاده از این نوع عایق ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد. فقط باید دقت شود قبل از پاشیدن عایق، سطح بخوبی صاف و تمیز شود.

اکثر کشور ها با واردات عایق رطوبتی به عنوان یکی از ملزومات اساسی ساختمان سازی، نیاز های بازار داخلی خود را تامین می کنند. به طبع کیفیت و تنوع عایق های رطوبتی، از ویژگی های مهم این محصول برای جذب مشتری در بازار تهران نیز می باشد.

فروشنده معتبر عایق رطوبتی

فروشنده معتبر عایق رطوبتیخریداران محترم می توانند، اطلاعاتی نظیر مشخصات و قیمت عایق رطوبتی را از فروشنده معتبر این محصول دریافت کنند. خرید از فروشندگان معتبر عایق رطوبتی بدلیل حذف واسطه ها، به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مشتریان محترم همواره می توانند بدون محدودیت مکانی و زمانی این محصول را در انواع متنوع، از مراکز معتبر تهیه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.