صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر در خراسان

همان طور که می دانید یکی از خسارت هایی که ممکن است به هر ساختمانی وارد شود، خسارت ناشی از رطوبت است. به همین منظور بهتر است توسط عایق مقاوم و مناسب از ورود آب ب

فهرست عناوین صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر در خراسان

همان طور که می دانید یکی از خسارت هایی که ممکن است به هر ساختمانی وارد شود، خسارت ناشی از رطوبت است. به همین منظور بهتر است توسط عایق مقاوم و مناسب از ورود آب به بافت ساختمان جلوگیری کنیم. گونه ای از عایق مناسب در بازار موجود است که به عایق رطوبتی شناخته می شود. از مزیت های این نوع پوشش می توانیم به ویژگی ضخیم بودن و همچنین مقاومت بالا در برابر اثرات نور خورشید اشاره کنیم. علاوه بر مزایای گفته شده، نصب آسان نیز یکی از دلایل کاربردی بودن آن است. این پوشش برای انواع استخر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق از مواد درجه یک ساخته می شود و متقاضیان زیادی از خارج کشور نیز دارد. لذا بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی به صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر پرداخته اند.

صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر در خراسان

انواع مختلف عایق های رطوبتی

انواع مختلف عایق های رطوبتی عایق هم مانند هر کالای دیگری، از تنوع در جنس و کاربرد برخوردار می باشد. به طور کلی این پوشش را میتوان در سه گروه طبقه بندی نمود. یکی از انواع آن را، پیش ساخته می نامند. در ساخت این عایق موادی به کار رفته است که باعث می شود پوسیده نشود و همچنین شکافی در آن ایجاد نگردد. نوع دیگری از آن را عایق رطوبتی مایع می نامند. همان طور که از نام آن معلوم است، این پوشش به صورت مایع بوده و توسط دستگاه های مخصوص بر سطح مورد نظر قرار می گیرد. توجه شود که قبل از استفاده از آن ها، تمام سطح را باید به طور کامل از هر گونه آلودگی پاک نمایید تا عایق به خوبی به سطح بچسبد.
استخر ها، به دلیل اینکه همیشه مرطوب هستند در معرض آسیب بیشتری قرار دارند. یکی دیگر از انواع عایق رطوبتی که استفاده از آن برای استخر ها توصیه می شود، عایق پلیمری می باشد. در ساخت این محصول، از مواد پلیمری درجه یک استفاده شده است و دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین به راحتی و بدون ایجاد آلودگی قابل نصب است.

قیمت روز عایق های رطوبتی مخصوص استخر

قیمت روز عایق های رطوبتی مخصوص استخر بدیهی است که قیمت هر محصول، در زمان های مختلف، متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت عایق رطوبتی، می توانید با مراجعه به مراکز فروش ما، علاوه بر کسب آگاهی در زمینه قیمت، از تنوع این عایق ها بازدید فرمایید. این محصول برای استخر پرورش ماهی و سایر استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از طریق تماس با نمایندگی های ما، از مشاوره لازم در زمینه عایق بندی استخر خود بهره مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.