شرکت تولید پوشش نانو صنعتی بوژان

صنعت گران، برای بالا بردن میزان مقاومت و استحکام سطوح مختلف، بر اساس فناوری نانو موادی را برای ایجاد لایه محافظ تولید کرده اند، که پوشش نانو نام دارد. این ماده

فهرست عناوین شرکت تولید پوشش نانو صنعتی بوژان

صنعت گران، برای بالا بردن میزان مقاومت و استحکام سطوح مختلف، بر اساس فناوری نانو موادی را برای ایجاد لایه محافظ تولید کرده اند، که پوشش نانو نام دارد. این ماده که ممکن است به صورت جامد یا مایع باشد، کاربرد های گسترده ای دارد و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت بوژان تولید کننده انواع گوناگون پوشش نانو صنعتی بوده و این مواد را از طریق شرکت های رسمی خود در کشور توزیع می نماید.

شرکت تولید پوشش نانو صنعتی بوژان

معرفی ویژگی های نانو پوشش ها

معرفی ویژگی های نانو پوشش ها نانو پوشش ها، موادی هستند، که با فناوری جدید نانو ساخته شده اند. این مواد مانند یک کاور بر روی سطوح و لایه های مختلف قرار گرفته و قابلیت های متعددی را به آن ها اضافه می کنند. از جمله ویژگی هایی که نانو پوشش ها به سطوح می افزایند، می توان موارد زیر را نام برد:

  • این مواد باعث می شوند که سطح زیرین آن ها در برابر خوردگی، زنگ زدگی، ساییدگی، ضربه و خش مقاومت بسیار زیادی پیدا کند.
  • پوشش نانو یک عایق بسیار مقاوم در برابر نم، رطوبت و آب ایجاد می نماید. به این ترتیب مانع از پوسیدگی در مواد مختلف می شود و طول عمر آن ها را افزایش می دهد.
  • این پوشش یک لایه محافظتی قوی در برابر گرما و سرمای شدید، یخ زدگی و حریق ایجاد می کد.
  • وجود نانو پوشش ها باعث دفع ذرات آلاینده محیطی، گرد و غبار، مواد روغنی و حتی اسیدی شده، به سطوح امکان پاک شدن خود به خودی را می دهد. به این ترتیب تا حد زیادی از هزینه ها و زحمات افراد می کاهد.

به طور کلی استفاده کردن از این نوع پوشش ها، باعث صرفه جویی در میزان هزینه ها و بالاتر رفتن عمر مفید وسایل، مواد و مصالح مختلف می گردد. یکی از کاربرد های این ماده، عایق سازی نمای ساختمان ها می باشد.

قیمت عمده پوشش نانو صنعتی

قیمت عمده پوشش نانو صنعتی شرکت نانو پوشش صنعتی، این پوشش را در حجم عمده ای تولید کرده و از طریق نمایندگی های خود در تمامی شعب و دفاتر فروش مجاز شرکت، در اقصی نقاط کشور توزیع می نماید و آن را به دست همه مصرف کنندگان می رساند.

این مراکز نانو پوشش عمده را با قیمت روز به خریداران ارائه می دهند و کمترین میزان سود را برای فروش آن در نظر می گیرند. چرا که محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می نمایند.

شما می توانید برای عایق سازی سنگ و سرامیک های گران قیمت به کار رفته در نمای ساختمان های مسکونی یا اداری، این مواد را به کار ببرید. به این ترتیب با صرف هزینه کم، بهترین پوشش را خریداری می کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.