خرید عمده رنگ نانو حرارتی بوژان

بهترین گزینه برای رنگ آمیزی داخل ساختمان و بیرون ساختمان ، رنگ آمیزی  ساختمان با رنگ نانو حرارتی است که  باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی خواهد شد ، نقا

فهرست عناوین خرید عمده رنگ نانو حرارتی بوژان

بهترین گزینه برای رنگ آمیزی داخل ساختمان و بیرون ساختمان ، رنگ آمیزی ساختمان با رنگ نانو حرارتی است که  باعث کاهش هزینه های مصرف انرژی خواهد شد ، نقاشی ساختمان خود را با رنگ نانو عایق گرمائی اجرا نمائید تا آسایش را در هوای گرم و سرد داشته باشید.

خرید عمده رنگ نانو حرارتی بوژان

نقاشی ساختمان با رنگ نانو عایق حرارتی

نقاشی ساختمان با رنگ نانو عایق حرارتیرنگ نانو یکی از انواع رنگ ساختمانی کاملا ایمن و عاری از هرگونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیرارگانیک است و هیچگونه آسیبی را برای ساکنین و محیط زیست به وجود نمی آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است . انواع رنگ نانو مورد استفاده در صنعت ساختمان با توجه به کاربرد و مواد تشکیل دهنده به چند دسته تقسیم و شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ نانو خود تمیز شونده یا پوشش آبگریز
  • رنگ نانو عایق رطوبتی مخصوص استخر
  • رنگ نانو عایق حرارتی
  • رنگ نانو ضد حریق
  • رنگ نانو آنتی باکتریال

جالب است بدانید که این رنگ ها عایق رطوبت بوده و مانع از نفوذ آب به سطح و ایجاد تغییراتی در آن می شود . همچنین رنگ های نانو دارای ویژگی های متعددی هستند . همین خواص موجب شده این نوع رنگ بعنوان یک محصول منحصر به فرد جایگاه خاصی داشته باشد.

نانو رنگ از خانواده رنگ های پایه آب به شمار می آید و قابلیت ترکیب شدن با رنگ اکریلیک را دارد. یکی از ویژگی هایی که نانو رنگ را از رنگ های اکلریک دیگر متمایز می نماید، خواص الاستیسیته یا همان خاصیت کشسانی آن است که خاصیت تغییر شکل و بازگشت پذیری را ایجاد می کند. به این شکل که ممکن است رنگ معمولی یک ساختمان بر اثر عوامل جوی ترک خورده شود، ولی با استفاده از نانو رنگ ها و با توجه به همان خاصیت کشسانی، مشکل مذکور برای رنگ بوجود نمی آید. همچنین استفاده از این نوع رنگ که با تکنولوژی نانو در حال تولید میباشد در دنیا نیز از استقبال قابل توجه ای برخوردار بوده که علاوه بر طولانی کردن عمر مصالح ساختمانی, عایق رطوبت،عایق صوت ،عایق حرارت و عایق الکتریسیته مزایای دیگری نیز دارد.

فروش رنگ نانو حرارتی ارزان قیمت

فروش رنگ نانو حرارتی ارزان قیمت

خرید رنگ نانو که از خاص ترین و پرفروش ترین انواع رنگ که در صنایع گوناگون کاربرد دارد،  بهتر است از فروشگاه های اینترنتی و حضوری معتبر صورت بگیرد. رنگ های نانو که به کمک تکنولوژی نانو ساخته می شوند دارای ویژگی های متعددی می باشند و به همین علت از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

این رنگ دارای رزین آکریلیک بوده و همچنین در ساخت آن از عایق ترین ماده دنیا یعنی نانو کامپوزیت استفاده شده است. این رنگ ها در دو نوع شفاف و رنگی با خواص متعدد و مفید ساخته می شوند و در بازار عرضه می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.