بهترین عایق برای پشت بام | گروه تامین کننده آن در سراسر کشور

از راهکارهای مقابله با رطوبت ساختمان ها، عایق کاری رطوبتی می باشد. در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداول ترین عایق رطوبتی قیر

فهرست عناوین بهترین عایق برای پشت بام | گروه تامین کننده آن در سراسر کشور

از راهکارهای مقابله با رطوبت ساختمان ها، عایق کاری رطوبتی می باشد. در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایق های پیش ساخته (ایزوگام) داده است. امروزه از مواد شیمیایی جهت عایق بندی سازه استفاده می شود که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت و کارایی به صرفه است. اما بهترین عایق برای پشت بام کدام است؟ گروه تامین کننده عایق در کشور کدام است؟

بهترین عایق برای پشت بام | گروه تامین کننده آن در سراسر کشور

بهترین عایق پشت بام تولید شده در ایران

بهترین عایق پشت بام تولید شده در ایرانعایق های رطوبتی پلیمری را با نام های مختلفی در ایران می شناسند. به این عایق های رطوبتی، آب بند پلیمری هم گفته می شود. عایق رطوبتی کوپلیمری و عایق رطوبتی الیافدار به این گروه از انواع عایق های رطوبتی تعلق دارند. امروزه استفاده از واژه عایق نانو و یا عایق رطوبتی نانو نیز در بین برخی از فعالین حوزه تولید و ارائه عایق های رطوبتی نیز رایج شده است که از بهترین عایق تولید شده در ایران می باشد. یکی دیگر از نام هایی که به عایق های رطوبتی اطلاق می شود عایق رطوبتی مایع است.

عایق رطوبتی پشت بام که از بهترین مواد جهت عایق کاری سطوح و سازه های مختلف استفاده می کند. با توجه به مشکل نشتی پشت بام در فصول مختلف استفاده از عایقی با کیفیت و دوام بالا توأم با ظاهری زیبا حائز اهمیت می باشد. با توجه به عدم رضایت مشتریان از روش های سنتی نظیر قیرگونی و ایزوگام، استفاده از این نوع جدید از عایق رطوبتی پشت بام توصیه می شود. این عایق ها دارای رنگ بندی های مختلف و متناسب با محیط و سلیقه های مختلف می باشد.

مشخصات عایق برای پشت بام درجه یک محصولات پلیمری هستند که به صورت مایع با رنگ های دلخواه در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد و به راحتی روی انواع سطوح اعمال می شود. بعد از اعمال روی سطح، لایه ­ای مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت
ایجاد کرده، چسبندگی بالایی بر روی سطوح مختلف داشته و مقاوم در برابر ضربه و سايش می باشد. در این سیستم مشکلات موجود در عایق های پایه قیری کاملا برطرف شده و به عنوان یک پوشش آب بند ایده آل در صنعت ساختمان محسوب می گردد. در تولید این عایق منحصر به فرد از پلیمر های ترموست شونده استفاده می گردد. این عایق با رنگ های معمولی که در اثر نفوذ آب و خوردگی های شیمیایی ناشی از عوامل اکسنده تخریب و پوسته پوسته می گردند متفاوت می باشد.

گروه تامین کننده عایق برای پشت بام در ایران

گروه تامین کننده عایق برای پشت بام در ایرانشرکت های تولیدی ایزوگام و نمایندگی های آن از جمله گروه تامین کننده عایق برای پشت بام می باشند. همچنین وبسایت تخصصی جهت تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز پیمانکاران، ایجاد شده است. در این وبسایت محصولات گوناگون ارائه شده و برای سفارش عایق برای پشت بام می توان از این طریق اقدام به خرید عمده عایق برای پشت بام منازل نمود.

صادرات عایق برای پشت بام به خاورمیانه

صادرات عایق برای پشت بام به خاورمیانه
ایزوگام صادراتی جایگاه ویژه ای در بازار کشور های آسیایی، عراق، ترکیه، افغانستان، آذربایجان و گرجستان پیدا کرده است. شرکت هایی که دارای مجوز و گواهی نامه لازم جهت صادرات می باشند در این زمینه فعالیت می نمایند تا سهمی در بازارهای جهانی پیدا کنند. از ویژگی های بارز ایزوگام صادراتی می توان به سبک بودن به مقدار حدود ۴ کیلوگرم بر متر مربع اشاره کرد. همچنین در گرمای ۱۳۰+ درجه و سرمای ۴۰- مقاوم است. این عایق ها دچار پوسیدگی و شکنندگی نمی شوند و دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشند و به علت دارا بودن لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی از انبساط و انقباض، ساختمان را مقاوم می کند. پس از گذر از آزمون‌ های گوناگون، در آزمایشگاه های کارخانه های فرآوری، ضریب پایداری‌ اش را افزایش خواهند داد و در نهایت با این ویژگی ها، استاندارد لازم برای صادرات عایق پشت بام به خاورمیانه را کسب می کند.

عرضه مستقیم عایق پشت بام به سراسر کشور

عرضه مستقیم عایق پشت بام به سراسر کشورقیمت عایق برای پشت بام، به روش های جدید بیشتر از روش های قدیمی می باشد. با این حال دور ریز کمتر و دوام بیشتری دارد و اگر به صورت عمده تهیه شود به دلیل حذف واسطه ها، قیمت تمام شده بسیار مناسب تر و تا حدی قابل جبران خواهد بود. عرضه مستقیم عایق به سراسر کشور از طریق شرکت های تولیدی ایزوگام و نمایندگی های فروش و فروشگاه های تخصصی با قیمت مناسب صورت می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.