انواع عایق رطوبتی مایع | توزیع کننده مرغوب ترین نوع آن در بازار

عایق رطوبتی مایع متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی پایه آن آب یا حلال است و دارای رنگ های مختلف می باشد انواع عایق رطوبتی مایع به دو نوع عایق مایع بر پایه ی پل

فهرست عناوین انواع عایق رطوبتی مایع | توزیع کننده مرغوب ترین نوع آن در بازار

عایق رطوبتی مایع متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی پایه آن آب یا حلال است و دارای رنگ های مختلف می باشد انواع عایق رطوبتی مایع به دو نوع عایق مایع بر پایه ی پلی یورتان و عایق مایع بر پایه سیمان تقسیم می شود. عایق مایع بر پایه پلی یورتان در اشکال مختلف نظیر فوم های نرم و فوم های سخت ٬ الاستومرها٬ ترموپلاستیک٬ رزین٬ رنگ ها و پوش های مختلف موجود هستند. و کاربردهای بسیاری دارند پلی یورتان ها دارای خواص مکانیکی همچون استحکام کششی٬ مقاومت در برابر سایش٬ و تخربی شدن دارند. و در برابر اسید ها و اشعه خورشید و سایش مقاوم هستند اما در مقابل گرمای بالا مقاوم نیستند. عایق مایع بر پایه سیمان که به عایق های سفید معروف هستند و با آب و مایع مخصوص مخلوط شده و به راحتی بر روی سطوح بتنی و اجری اجرا می شود و به علت سمی نبودن در مخازن آب آشامیدنی نیز استفاده می شود.

انواع عایق رطوبتی مایع | توزیع کننده مرغوب ترین نوع آن در بازار

توزیع کننده مرغوب ترین نوع عایق رطوبتی مایع در بازار

توزیع کننده مرغوب ترین نوع عایق رطوبتی مایع در بازارتوزیع کننده مرغوبترین نوع عایق رطوبتی مایع در بازار توسط شرکت تولید کننده و نماینده آن در سراسر کشورعرضه می شود. و سفارش عایق رطوبتی مایع توسط دیگر شرکت ها و بازرگانان به کارخانه تولیدی داده می شود. سفارش دهندگان این محصول دیگر صنایع٬ ارگان ها و سازمانهای دولتی خصوصی٬ فروشندگان عمده فروش و خرده فروش٬ و شرکت ها هستند.این محصول در بسته بندی های گالن و سطل های پنج کیلویی بسته بندی می شود .

بزرگترین بازار عایق رطوبتی مایع در تهران

بزرگترین بازار عایق رطوبتی مایع در تهرانبزرگترین بازار رطوبتی مایع در  تهران در دفاتر فروش شرکت های تولیدی است و بیشتر کارخانجات تولیدی در شهر تهران دفتر فروش دارند که در این دفاتر فروش و نمایندگی ها تولیدات کارخانه ها را در سراسر کشور عرضه می کنند. و نمایندگان فروش نیز این محصول را عمده و خرده عرضه می کنند و فروشگاههای بزرگ تجهیزات ساختمانی عایق رطوبت مایع را در بسته های مختلف به فروش می رسانند. اغلب این مغازهها در تهران در یک خیابان جمع هستند. و تجمع مغازهها در یکجا خرید این محصول را راحتتر کرده است.اولین تولید کننده عایق رطوبتی مایع در دفاتر فروش و نمایندگی ها محصول خود را عرضه می کنند. فروشگاه معتبر انواع عایق رطوبتی مایع را در همه ی برندهای ایرانی و خارجی عرضه می کنند.

طراحی شیک عایق رطوبتی مایع

طراحی شیک عایق رطوبتی مایعطراحی شیک عایق رطوبتی مایع توسط مهندسان انجام می شود که بسته به کاربرد و خاصیت آنها طراحی و تولید می شوند و به گونه ای طراحی شده که ضد آب و ضد رطوبت باشند و این تولیدات در بسته بندی های شیک عرضه می شود. استفاده از عایق رطوبتی مایع ضد آب در پشت بام ها٬ تراس٬ بالکن٬ فوندانسیوت٬ باغچه٬ دور لوله های فلزی و بتنی٬ پل٬ تونل٬ و از نوع رنگی آن در رنگ کردن نمای ساختمان استفاده می شود. و از جمله مزایای آنها چسبندگی بالا در بتن٬ ملات آجر٬ کاشی٬ سطوح فلزی٬ کاربرد آسان٬ عدم تغییر رنگ٬ انعطاف پذیری بالا٬ مقاوم در برابر اشعه خورشید٬ پوشش یکپارچه و بدون درز٬ دارای خاصیت ضد جلبک خزه قارچ٬ سازگاری با محیط زیست٬ و معایب آن هزینه بالا در سطوح هموار می باشد.جدید ترین عایق رطوبتی مایع به صورت نانو است که جایگزینی برای ایزوگام می باشد و بسیار مقاوم و با دوام است و مزیت های فراوانی نیز دارد.

بهتین مارک ایرانی و وارداتی عایق رطوبتی مایع در بازار

بهتین مارک ایرانی و وارداتی عایق رطوبتی مایع در بازاربهترین مارک ایرانی و وارداتی عایق رطوبتی مایع در بازار مارکی است که دارای کیفیت جهانی٬ و استاندارد بین المللی٬ و برندهای معتبر و مطمئن و معروف باشند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و طول عمر بالایی داشته باشد و قابل رقابت با محصول های صادراتی باشند. مارک های خارجی نسبت به مارک های ایرانی از قیمت بالایی برخوردار است چون برای وارد کردن آنها ارز خارج می شود. این محصول وارداتی بیشتر از چین وارد کشور می شود که کیفیت های گوناگونی دارند.و محصولات عایق رطوبتی  مایع در ایران  به دیگر کشورها نیز صادر می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.