ارزانترین قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی در ایران

در گذشته معمولاً فقط پشت بام خانه ها را عایق کاری می کردند، در صورتی که با بارش باران و وزش باد به مرور زمان امکان نفوذ رطوبت و نم به دیوار های ساختمان نیز بالا

فهرست عناوین ارزانترین قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی در ایران

عایق رطوبتی دیوار بارن گیر |جلو گیر ازنفوذ پذیری رطوبت

رطوبتهای ناشی از بارش برف و باران، آب های جمع شده در تراس‌ها، بالکن‌ها و دیوارها، نشتی از کف بتونی، حتی اگر اقدامات تخلیه مناسب انجام شود، مشکلات مختلفی را در محل ایجاد ‌می‌کند. به همین ترتیب، شیب بالکن و بتن تراس در طی مراحل ساخت، خارج نشدن کافی از لوله های تخلیه و مشکلات مشابه باعث می شود که آب با گذشت زمان به داخل ساختمان نشت و نفوذ کند

اجرای عایق رطوبتی در شهرهای تهران، کیش و شمال

عایق رطوبتی تهران کیش شمال

پیشنهاداتی برای دریافت بهترین نتیجه‌استفاده از سیستم Izopur Trans که امکان ضد آب بودن سرامیک موجود در بالکن و تراس را ‌‌فراهم می‌کند، باید با ۳۴۵۵ Izopur Trans P که دارای آستر سطح سرامیکی است، شروع شود.سطح سرامیکی موجود برای استفاده باید تمیز، خشک، سالم و عاری از گرد و غبار، خاک، روغن و باقی مانده های مشابه باشد که از چسبیدن جلوگیری می‌کند و رطوبت سطح باید زیر ۵ درصد باشد. ۳۴۵ Izopur Trans P، مواد ضد آب یکپارچه، آماده استفاده، سریع و سریع قابل استفاده در سطوح براق و غیر جاذب ۳۴۵۴ Izopur Trans باعث افزایش قدرت می شود. ۳۴۵۵ Izopur Trans P باید با کمک پارچه تمیز و خشک روی کل سطح قرار گیرد.

فرمول عایق رطوبتی

۳۴۵۴ Izopur Trans، به لطف فرمول خاصی، روی سطوح سرامیکی، مصنوعی، شیشه مانند موجود در بالکن ها و تراس ها اعمال می شود. این یک ماده ضد آب با پایه پلی اورتان است که ضد آب را بدون نیاز به تعمیرات سخت مانند از بین بردن و شکستن ارائه می دهد. ۳۴۵۴ Izopur Trans باید حداقل دو بار با کمک برس یا غلتک اعمال شود تا زمانی که تمام سطح و اتصالات را بپوشاند. ۱۲ ساعت پس از استفاده از لایه اول (حداکثر ۳۶ ساعت) باید برای استفاده از لایه دوم اعمال شود. برای ضد آب بودن بهتر و مقاومت بیشتر در برابر شرایط آب و هوایی، استفاده از طبقه سوم ۳۴۵۴ Izopur Trans توصیه می شود.

Izopur Trans که به عنوان راه حلی برای رفع این مشکلات ارائه می شود و به راحتی قابل استفاده است، در برابر اشعه ماورا بنفش، آب و یخ زدگی مقاوم است و زرد نمی شود. در حالی که سطوح در عین حفظ زیبایی ظاهری به ضد آب شدن طولانی مدت دست می یابند، اما به راحتی تمیز می شوند.

عایق رطوبتی بتن

عایق رطوبتی نانو

 

بتن ضد آب ساختاری ضد آب با دوام و سالم است که برای ساخت و ساز استفاده می شود. برای افزایش نفوذ ناپذیری بتن، باید مواد افزودنی ضد آب اضافه شود. با این حال، طراحی و ساخت سازه بتونی ضد آب یک رویکرد سیستم است و بتن ضد آب تنها یکی از عناصر این امر است. نفوذ ناپذیری آب با تحقق الزاماتی که نفوذ پذیری آب بتن، اتصالات، قطعات نصب و ترک را محدود می کند، تعیین می شود.

در گذشته معمولاً فقط پشت بام خانه ها را عایق کاری می کردند، در صورتی که با بارش باران و وزش باد به مرور زمان امکان نفوذ رطوبت و نم به دیوار های ساختمان نیز بالا بوده، لذا استفاده از عایق های رطوبتی در دیوار های خارجی سازه ها بسیار حائز اهمیت می باشد. قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی با توجه به نوع کیفیت آن متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی عایق های رطوبتی جدید تولید شده ی داخلی با توجه به کیفیت خوبی که دارند، از قیمت متناسبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است این عایق های دیواری که معمولاً از مواد پلیمری تهیه می شوند، علاوه بر اینکه دیوار ها را در برابر رطوبت و باران عایق کاری و آب بندی می کنند، جهت مطلوب بودن نمای ساختمان در رنگ های متفاوتی تولید و روانه ی بازار می گردند تا خریداران با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب بزنند.

ویژگی های خاص و مزایای مهم کلیه محصولات عایق رطوبتی

 عایق رطوبتی نانو

  • فوق العاده سریع پخت. بازگشت به سرویس یا پردازش بعدی بسیار سریعتر از پوشش های سنتی است. مدت زمان ژل در چند ثانیه حاصل می شود و پس از چند دقیقه تردد عابر پیاده مجاز است، بنابراین در کمتر از یک روز امکان استفاده مجدد از امکانات وجود دارد.
    خواص مکانیکی فوق العاده ای مانند مقاومت شیمیایی و کشیدگی چشمگیر ، مقاومت در برابر کشش، مقاومت در برابر پارگی، مقاومت در برابر سایش و توانایی پل زدن ترک. وقتی صحبت از ویژگی های بدنی قابل دستیابی می شود، هیچ پوششی را نمی توان در هر کجا با پلی یوریا مقایسه کرد.
  • عدم حساسیت به رطوبت در هنگام استفاده پلی اوره به عنوان یک هیدرولیتیک پایدار است، به همین دلیل به دلیل رطوبت یا رطوبت بیش از حد، تأثیر کمی بر عملکرد چسبندگی یا پوشش دارد. پایداری حرارتی در برابر تغییرات دما آب و هوا عملکرد پوشش یا چسبندگی را تغییر می دهد
    هرگز در هیچ کجا خاصیت خود را از دست نمی دهد.
  • حاوی ۱۰۰٪ فرمول فاقد حلال است محصولات پلی یوریا به عنوان سازگار با محیط زیست پذیرفته می شوند.
  • به سرعت با دستگاه اسپری حرارتی دو جزئی ، فشار بالا و گرما اعمال می شود.
  • غشای یکپارچه و بی عیب و نقص پس از سخت شدن. غشاهای پلی یوریا حتی با وجود بارهای سنگین مکانیکی یا شیمیایی از تنوع بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این، این غشاها نفوذپذیر بخار هستند و از تجمع رطوبت جلوگیری می کنند.
  • همچنین می تواند بر روی سطوح عمودی و مایل اعمال شود. ساختارها و جزئیات معماری پیچیده را می توان بلافاصله در هر ضخامت و بدون افتادگی پوشش داد.
  • ضخامت برنامه نسبتاً نامحدود در یک انتقال واحد.
  • چسبندگی خوب به سطوح مختلف (بتن ، فلزات ، چوب و …) حتی در رطوبت بالا و دمای شدید.

ارزانترین قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی در ایران

خرید عایق رطوبتی باران گیر با استحکام و دوام بالا

خرید عایق رطوبتی باران گیر با استحکام و دوام بالاخرید عایق رطوبتی باران گیر با استحکام بالا و دوام مناسب باعث حفظ بافت ساختمان ها به ویژه در مناطقی که آب و هوای بارانی دارند، می شود. بیشتر از عایق های رطوبتی نانو کالر به عنوان عایق های باران گیر دیوار های خارجی ساختمان استفاده می گردد. اکثر فروشگاه ها و مراکز عرضه این محصولات با مشاوره در زمینه نوع ساختمان و آب و هوای مورد نظر منطقه، سعی در راهنمایی مشتریان خود دارند و معمولاً خدمات اجرایی عایقکاری را نیز ارائه می دهند.

عایق های رطوبتی باران گیر دارای ویژگی های زیر می باشند.

  • نفوذ ناپذیری و آب گریز بودن
  • امکان استفاده بر روی همه نوع مصالح ساختمانی (نظیر دیوار های کچی، سیمانی، آجری) به دلیل چسبندگی بسیار قوی
  • انعطاف پذیری بالا و خاصیت کششانی مناسب
  • خاصیت ضد رطوبت و ضد جلبک
  • وزن سبک و و تراکم یکسان مواد
  • ایجادی ظاهری مطلوب در دیواره سازه

نوسان قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجی

نوسان قیمت عایق رطوبتی دیوار خارجیهمانطور که اشاره کردیم عایق های رطوبتی از مواد پلیمری و نفتی ساخته می شوند. از همین جهت نوسانات اقتصادی در عرصه پتروشیمی که تولید کننده ی مواد اولیه این عایق های رطوبتی می باشند، تاثیر مستقیم بر قیمت عایق های پشت بام، دیوار های خارجی، ایزوگام و انواع عایق های رطوبتی خواهند داشت.

خریدار عایق رطوبتی دیوار گچی برای تهیه عایق های متناسب با ساختمان ها و بناهای مورد نظر خود بهتر است به نمایندگی های معتبر و یا وب سایت های رسمی شرکت های تولید کننده این محصولات مراجعه نمایند، تا علاوه بر اطمینان از کیفیت و مرغوبیت، از قیمت متناسب تری نیز بهره مند شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 146

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.