مرکز فروش عایق رطوبتی نانو بوژان با کیفیت مناسب

یکی از بزرگترین عوامل تخریب و از بین رفتن بافت مصالح ساختمانی رطوبت و آب می باشد. آب با نفوذ در قسمت های مختلف به دیوار یا سقف بناها به تدریج باعث تضعیف سقف یا

فهرست عناوین مرکز فروش عایق رطوبتی نانو بوژان با کیفیت مناسب

یکی از بزرگترین عوامل تخریب و از بین رفتن بافت مصالح ساختمانی رطوبت و آب می باشد. آب با نفوذ در قسمت های مختلف به دیوار یا سقف بناها به تدریج باعث تضعیف سقف یا بنا شده نیاز به بازسازی آن را الزامی می نماید. علاوه بر این ایجاد مخازن نگهداری آب مانند استخرها نیازمند استفاده از ابزار و وسایلی است که مانع نشت آب به خارج استخر شود یکی از مهمترین این ابزارها استفاده از عایق رطوبتی می باشد استفاده از عایق رطوبتی تاریخچه چندان طولانی ندارد به طوری که در گذشته از سفال   یا لایه های پلاستیکی برای جلوگیری از نفوذ آب از طریق سقف  استفاده می شد. با پیشرفت تکنولوژی و احداث کارخانه های پتروشیمی محصولاتی همچون قیر  به تنهایی و یا همراه با لایه های پلی استر تشکیل عایق های رطوبتی را دادند. استفاده از این رو گام یا قیر و گونی  به تدریج رواج پیدا کرد به طوری که امروزه ایزوگام به عنوان مرسوم ترین رطوبتی شناخته می شود. اما ایزوگام ها نیز دارای معایبی بوده و به همین خاطر محصول جدیدی عنوان عایق رطوبتی بهتر به بازار عرضه شد این محصول تحت عنوان عایق رطوبتی نانو تفاوتهای ایزوگام دارد در ادامه در مورد فروش عایق رطوبتی نانو بوژان و ویژگی های آن  صحبت خواهیم نمود.

مرکز فروش عایق رطوبتی نانو بوژان با کیفیت مناسب

خرید عایق رطوبتی نانو با قیمت مناسب

خرید عایق رطوبتی نانو با قیمت مناسبچند دهه از استفاده ایزوگام از به عنوان عایق رطوبتی نمی گذرد و قبل از آن قیرگونی عایق رایج برای سقف یا دیوار و بسیاری اماکن دیگر بود. به تدریج با پیشرفت علم و ابداع مواد و تکنولوژی های تازه این روش ها قدیمی شده و جایگزین های بهتری برای آنها تولید شده اند.

اما علت تولید عایق رطوبتی نانو را باید در عیوب استفاده از قیرگونی یا ایزوگام جستجو کرد. قیر خالص به دلیل بافت ویژه ای که دارد هنگام استفاده به عنوان عایق و پس خشک شدن و مجاورت نور خورشید به راحتی ترک برداشته و عملا خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد به همین دلیل از الیاف ویژه ای برای جلوگیری از ترک برداشتن قیر استفاده شد. اما طول عمر این عایق بسیار کم بود و جای خود را به ایزوگام داد.
ایزوگام در واقع همان قیر با اضافه مردن چندین لایه پلی استر و تیشو نخ دار است و عایق نسبتا خوبی به نظر می رسد اما وزن زیاد این محصول برای پشت بام و عدم چسبندگی مناسب آن به دیوارها و لوله ها به علت نفوذ هوا به زیر آن استفاده از آن را زیر سوال برده است. همچنین نصب این عایق نیاز به صرف هزینه بالایی دارد و در دماهای بالا و تحت تاثیر نور خورشید به راحتی نرم شده و با قرار گرفتن هر پیزی روی آن دچار درز یا سوراخ می شود.
بنا براین دلایل خرید عایق رطوبتی نانو اخیرا در حال رواج پیدا کردن است و با افزایش آگاهی مردم در مورد این نوع عایق  و نداشتن معایب ایزوگام اید در آینده ای نزدیک به رایج ترین عایق رطوبتی تبدیل شود.
خرید عایق رطوبتی نانو با قیمت مناسب از روش های مختلف مقدور است. این محصول کارا را می توان با مراجعه به فروشگاه های توزیع کننده این محصول و یا نمایندگی های انحصاری آنها به راحتی تهیه کرد. همچنین می توان با مراجعه به وب سایت های فروشگاهی مرکز فروش عایق نانو و بدون نیاز به واسطه اقدام به تهیه این محصول و دریافت آن در آدرس اعلامی به کارشناس فروش نمود.

خریدار انواع عایق رطوبتی نانو بوژان

عایق رطوبتی نانو بوژان اقدام به عرضه انواع محصولات خود به بازار عایق های ساختمانی نموده است. این عایق به تدریج توانسته است در بازار صنعت ساختمان جای پایی مناسب و در خور کیفیت خود باز کند.

خریدار انواع عایق رطوبتی با توجه به این که به طور مستقیم با مصرف کننده نهایی و یا پیمانکاران ساختمانی در ارتباط است به اهمیت تهیه عایق رطوبتی به خوبی واقف است و تهیه بهترین عایق رطوبتی که نسبت به سایر محصولات در مقابل نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد را در اولویت قرار داده است.
استفاده از ایزوگام های موجود در بازار با توجه به هزینه بالای حمل و نقل و انبارداری دیگر چندان به صرفه نیست و عایق رطوبتی نانو با حجم بسیار کمتر می تواند جایگزین ایزوگام ها باشد.
خریدار عایق رطوبتی می تواند با ارتباط مستقیم با فروشنده این محصولات از مشخصات و ویژگی های بیشتر این محصول آگاه شده و سفارش خود را برای هر مکانی که در نظر دارد اعلام نماید تا به آدرس مورد نظر ارسال شود.
حمل و جابجایی این محصول نسبت به سایر عایق ها راحت بوده و هزینه نصب کمتری دارد.
از طرفی خریدار عمده این محصول می تواند با خرید عمده این عایق از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار شده و با قیمت ارزان تری این محصول را تهیه کند و سود بیشتری را از توزیع بین فروشگاه های کوچک تر یا صادرات این محصول به دست آورد.

ثبت سفارش عایق رطوبتی در کشور

ثبت سفارش عایق رطوبتی در کشور

ثبت سفارش عایق رطوبتی در داخل کشور به راحتی امکان پذیر است و با تماس با تولید کننده یا فروشنده این محصول می توان بدون واسطه نسبت به سفارش اقدام کرد. از جمله مزایای ثبت سفارش تضمین تحویل محصول در زمان و مکان مشخص می باشد.
پیمان کارن ساختمانی و یا شرکت های که در زمینه خدمات عایق حرارتی مشغول به ارائه خدمات هستند می توانند از قبل نسبت خرید این محصول ثبت سفارش دهند تا از وجد مواد اولیه کار خود در زمان مشخص مطمئن باشند.
به عبارتی ثبت سفارش نوعی ایجاد رابطه دو سویه بین خریدار و فروشنده عایق رطوبتی می باشد که برای هر دو طرف یک نوع تعهد تجاری ایجاد می کند. فروشندگان عایق رطوبتی با اخذ سفارش مشتریان و تحویل سفارش در زمان مقرر می توانند باعث جلب اعتماد مشتریان خود شده و در واقع باعث شناخته شدن بیشتر در صنعت عایق های ساختمانی شوند.
ثبت سفارش برای خریداران از سایر کشورها نیز به راحتی ممکن بوده و می توانند بدون مراجعه به محل و با ارتباط با مسئول فروش شرکت نسبت به ارائه سفارش خود اقدام نمایند.
در ثبت سفارش محصول باید میزان محصول و زمان تحویل آن از سوی خریدار مشخص باشد و فروشنده نیز متعهد به تحویل سفارش مشتری در زمان مقرر و مکان از قبل تعیین شده می باشد و به این ترتیب خریدار می تواند برنامه ریزی مشخصی برای استفاده یا فروش سفارش خود انجام دهد.

فروشنده معتبر عایق رطوبتی مایع

با توجه به این که این عایق نسبت به بقیه عایق های موجود در بازار جدیدتر می باشد تهیه آن از یک فروشنده معتبر ضروری می باشد.

عایق مایع با توجه به این که در بازار به عنوان یک محصول جدید در عرصه عایق های رطوبتی شناخته شده است ممکن است عموم مردم و کسانی که تجربه کافی در استفاده از این محصول ندارند در زمینه تهیه آن دچار اشتباه شوند.
فروشنده معتبر این محصول علاوه براین که جنس با کیفیت و اصل را به مشتری ارائه می دهد می تواند در زمینه چگونگی نصب و استفاده از این عایق مابع راهنمایی های لازم را به خریدار ارائه دهد و کمک شایانی در انتخاب این محصول به خریدار ارائه دهد.
از طرفی فروشنده معتبر عایق نانو به خوبی از مشخصات این محصول آگاه بوده و با کسانی که مهارت کافی در زمینه استفاده و نصب این عایق مهارت دارند رابطه داشته و می تواند بهترین نصاب و استادکار را به شما معرفی کند و همین مساله منجر به این می شود که از ضرر احتمالی استخدام و به کارگیری افرادی که به خوبی روش به کار بردن این عایق را نمی دانند جلوگیری شود.

فروشنده معتبر عایق رطوبتی مایع را به آسانی می توانید با جستجو در اینترنت پیدا نموده و از راه های ارتباطی با آن باخبر شوید. طبیعی است که با توجه به گسترش اینترنت و ایجاد شبکه های اجتماعی این روابط بسیار نزدیک تر شده و به راحتی می توانید با فروشنده معتبر این محصول در ارتباط نزدیک باشید تا در حین خرید و بعد از آن از مشاوره و راهنمایی او برخوردار شوید.

فروشگاه مرکزی عایق رطوبتی نانو

فروشگاه مرکزی عایق رطوبتی نانو

فروشگاه مرکزی عایق رطوبتی نانو با به عنوان عامل توزیع این محصول در بین سایر فروشگاه ها و نمایندگی ها شناخته می شود.
این فروشگاه اقدام به عرضه انواع عایق رطوبتی در حجم های مختلف به خریداران و عامل های توزیع این عایق می کند تا بتواند همه نیازهای موجود در بازار برای این محصول را پاسخ بدهد.
این فروشگاه با در اختیار قرار دادن روش های مختلف خرید این محصول به خریداران این امکان را برای آنها فراهم می کند تا بتوانند در هر مکان و زمان اقدام به سفارش محصول خود نمایند.
از جمله راه های خرید این محصول که فروشگاه مرکزی در اختیار خریداران قرار می دهد امکان خرید اینترنتی و به صورت آنلاین از بوده و دیگر نیازی به حضور فیزیکی در محل فروشگاه مرکزی نیست. این مساله باعث صرفه جویی بسیار در وقت و هزینه رفت و آمد برای خریداران می شود.
همچنین فروشگاه در زمینه ارسال سفارش های مشتری با توجه به تجربه کاری خود از وسایل نقلیه مناسب استفاده می کند و دغدغه پیدا کردن وسیله مناسب برای انتقال محصول را برای خریدار برطرف می کند.
همچنین فروشگاه عایق رطوبتی نانو بعد از ارسال سفارش برای مشتری رابطه خود با مشتری را قطع نکرده و با روش های مختلف ارتباطی از پیشنهادات و انتقادات مشتری در زمینه محصول استقبال می کند و در جهت رفع مشکلات احتمالی اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام می دهد.
این فروشگاه ها دارای متخصص و کارشناس فروش این محصول بوده که با شناخت کامل از عایق می توانند جواب گوی هر گونه سوال خریداران این عایق هستند.

معایب و مزایای عایق رطوبتی نانو

هر چند طی فرآیند تولید عایق رطوبتی نانو سعی شده است که معایب عایق های رطوبتی قبلی مانند ایزوگام و قیر و گونی برطرف شود اما با این وجود هنوز این عایق عاری از عیب و ایراد نیست. در اینجا به بیان مزایا و معایب این محصول می پردازیم.

مزایا عایق رطوبتی نانو به طور خلاصه عبارت است از :

  • تولید این محصول در محل کار بوده و بلافاصله با مخلوط کردن آن با آب به میزان مشخص قابل استفاده است.
  • استفاده از این عایق بلافاصله بعد از عملیات بتن کاری یا استفاده از ملات های سیمانی  ممکن است.
  • میزان چسبندگی این عایق به سطح کار به صورت صد درصد بوده درحالی که در هیچ کدام از عایق های دیگر چنین چیزی دیده نمی شود.
  • این عایق به سطح زیرین خود اجازه تنفس می دهد و به این ترتیب در حفاظت آن نقش بیشتری دارد اما در سایر عایق ها امکان این عمل وجود ندارد.
  • عایق رطوبتی نانو در مقابل اشعه خورشید یا UV کاملا مقاوم است.
  • استفاده از این عایق برای سطوح زبر و دارای پستی و بلندی بر خلاف سایر عایق ها به راحتی امکان پذیر است.
  • شستشو و تمیز کردن این عایق به راحتی ممکن بوده و هیچ آسیبی به عایق وارد نمی شود.

از جمله معایب این گونه عایق های رطوبتی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ویسکوزیته  این عایق ها بالا می باشد.
  • اگر کاملا خشک نشده باشد در اثر باران به راحتی شسته می شود.
  • در مورد سطوح ناهموار هزینه استفاده از این عایق ها بالا می باشد.
  • با توجه به مایع بودن در صوتی که بخ بزند نمی توان از آن استفاده کرد.
  • در صورت عدم استفاده از تجهیزات نامناسب ممکن است باعث ایجاد تراکم این عایق به ویژه در منطق دارای پستی و بلندی شود.

نمایندگی پخش عایق رطوبتی بوژان

نمایندگی پخش عایق رطوبتی بوژان

یکی از راه های تهیه عایق رطوبتی بوژان تهیه این محصول از نمایندگی های آن می باشد.
نمایندگی ها با ارتباط مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده این عایق می تواند مزایای بسیاری را برای خریدار داشته باشد؛ از جمله این که قیمت فروش نمایندگی با قیمت کارخانه تولید کننده یکی است و با خرید از نمایندگی مثل این است که به طور مستقیم از تولید کننده محصول خرید کرده اید.
از جمله محاسن دیگر نمایندگی ها این است که تعداد آنها می تواند به تعداد شهر های ایران یا حتی بیشتر باشد و بنابراین خریداران به راحتی در هر شهری می توانند به عایق نانو بوژان دسترسی داشته باشند.
نمایندگی های پخش عایق بوزان همچون خود کارخانه تولید کننده از امتیاز فروش عمده برخوردار هستند و خریدار می تواند در صورت خرید عمده این محصول از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار شود و به این ترتیب با قیمت پایین تری به محصول مورد نظر خود دست یابد.
همچنین خرید از نمایندگی این محصول این اطمینان را به خریدار می بخشد که همان جنس و برند مورد نظر خود را خریداری کرده است و در صورت خرید عمده می تواند با اطمینان بیشتری این کار را انجام دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.