مرکز خرید رنگ نانو مولتیزو بی رنگ

استفاده از فناوری نانو برای ساختن رنگ چه فایده ای دارد؟افزودن نانو دی اکسید سیلیسیم به رنگ ها می تواند مقاومت در برابر سایش ، خراش و مقاومت در برابر آب و هوا را

فهرست عناوین مرکز خرید رنگ نانو مولتیزو بی رنگ

استفاده از فناوری نانو برای ساختن رنگ چه فایده ای دارد؟

افزودن نانو دی اکسید سیلیسیم به رنگ ها می تواند مقاومت در برابر سایش ، خراش و مقاومت در برابر آب و هوا را بهبود بخشد. افزودن دی اکسید سیلیسیم نانو به رزین های پلیمری باعث ایجاد رنگ هایی با خاصیت سایشی عالی می شود.

شما می توانید برای خرید رنگ نانو مولتیزو به مجموعه ما مراجعه کنید.

مرکز خرید رنگ نانو مولتیزو بی رنگ

عایق نانو مولتیزو را بشناسید

عایق نانو مولتیزو را بشناسید با رشد ساخت و ساز و صنعت ، انتظار می رود که استفاده از بیو سیدهای ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد باکتری نیز افزایش یابد. بیو سیدهای موجود در رنگ می توانند از رشد ناخواسته قارچ ، جلبک و باکتری جلوگیری کنند که می تواند برای سطوح رنگ شده بسیار مخرب باشد.

در حالی که امروزه از بیوسیدهای کافی در بازار استفاده می شود، محققان انتظار دارند که در آینده استفاده از بیوسیدهای نانوموادی در رنگ ها دارای ویژگی های ضد میکروبی برتر با کاهش هزینه باشد.

وخامت هر دو رنگ خارجی و داخلی اغلب در نتیجه قرار گرفتن در معرض میکروارگانیسم ها رخ می دهد. این میکروارگانیسم ها به طور معمول گونه های قارچی هستند که جذب رطوبت می شوند ، مانند محیط های خارجی با درجه حرارت بالا و میزان رطوبت، و همچنین مکان های داخلی، مانند آشپزخانه یا حمام، که چنین شرایطی برای این نوع رشد میکروبی مناسب است.

هنگامی که میکروارگانیسم ها به رنگ حمله می کنند ، سطح رنگ با شبکه ای از سلول ها پوشانده می شود که گاهی اوقات می تواند رنگ را از طریق تولید اسپور تغییر رنگ دهد، یا با افزایش احتباس خاک، تغییر رنگ و تغییر شکل سطح رنگ شده نیز رخ دهد.

کاربردهای بالقوه رنگ نانو بسیار زیاد است. یکی از ایده های جالب توجه استفاده از نانو رنگ در نمای خارجی ساختمان ها برای تغییر خصوصیات بازتابنده یا جذب کننده مادون قرمز آنها بسته به شرایط خارجی است.

این می تواند با کمک به ساختارها در جذب انرژی گرمایی در روزهای خنک اما آفتابی ، بازده انرژی را بهبود بخشد ، آن را در روزهای گرم منعکس کند ، انرژی گرمایی را در شب های سرد حفظ کند و در شب های گرم تابش کند.

قیمت رنگ نانو مولتیزو ساختمانی

قیمت رنگ نانو مولتیزو ساختمانی رنگ نانو چگونه کار می کند؟

چگونه کار می کند؟ با خشک شدن رنگ ، مواد افزودنی به ایجاد یک لایه سخت تر و محکم تر کمک می کنند. نانوذرات به داخل سطح خشک نفوذ می کنند تا پوششی نرم و محکم ایجاد کنند. نانوذرات سطح را در برابر چربی، لکه، آب و کپک محافظت می کنند.

مجموعه ما به تولید بهترین رنگ نانو میپردازد و با نام برند های انو جهان، بوژان، آسان نما، کالیمورا کار می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.