قیمت پرایمر عایق رطوبتی | عرضه بدون واسطه آن در بازار های داخلی

پرایمر عایق رطوبتی که به عنوان زیر سازی برای نصب ایزوگام جهت بالا بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون ساخته شده است که از ترکیب قیر و پودر های معدنی مخصوص بدست می

فهرست عناوین قیمت پرایمر عایق رطوبتی | عرضه بدون واسطه آن در بازار های داخلی

پرایمر عایق رطوبتی که به عنوان زیر سازی برای نصب ایزوگام جهت بالا بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون ساخته شده است که از ترکیب قیر و پودر های معدنی مخصوص بدست می آید و از لحاظ فیزیکی به صورت مایع بوده به رنگ مشکی مایل به قهوه ای و از ترکیب قیر و رزین با پودر های معدنی تولید می شوند که می توان این خمیر امولسیون را به صورت خالص یا رقیق شده با آب یا بنزین استفاده کرد البته بیشتر مصرف ان با آب است که هنگام اجرا در پشت بام آب آن جدا شده و بعد از خشک شدن یک لایه مقاوم و قابل انعطاف که دارای چسبندگی خوبی است به وجود می آید.

این محصول در مقابل نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم است و دارای دوام شیمیایی خوبی در برابر اسیدها و بازها می باشد از ویژگی های آن فاقد آلودگی شیمیایی و سازگاری با محیط زیست٬ غیر قابل اشتعال٬ عدم نیاز به گرم کردن با شعله٬ قابل استفاده در هر مکانی است. قیمت پرایمر عایق رطوبتی بسته به مارک شرکت تولید کننده و کیفیت مواد اولیه فرق دارد.

قیمت پرایمر عایق رطوبتی | عرضه بدون واسطه آن در بازار های داخلی

عرضه بدون واسطه پرایمر عایق رطوبتی در بازار های داخلی

عرضه بدون واسطه پرایمر عایق رطوبتی در بازار های داخلیعرضه بدون واسطه پرایمر عایق رطوبتی در بازار های داخلی توسط شرکت توزیع پرایمر عایق رطوبتی و تجار و بازرگانان پخش کننده که کار خرید و فروش این محصول را انجام می دهند کارخانجات تولیدی مانند شرکت ماندانا پلیمر است که این شرکت از طریق دفتر فروش خود و نمایندگی های خود در سراسر کشور این محصول را بدون واسطه عرضه می کنند. و همه ی عرضه کنندگان عمده و خرده از طریق سایت شرکت و یا فروشگاه های مجازی خود نیز محصول را غیر حضوری به فروش می رسانند. فروشگاههای عمده فروش نیز واسطه بین کارخانه هستند و از کارخانه عمده خریداری کرده وبه صورت عمده به فروشندگان خرده فروش عرضه می کنند.

ارائه کننده انواع پرایمر عایق رطوبتی صادراتی

ارائه کننده انواع پرایمر عایق رطوبتی صادراتیارائه کننده انواع پرایمر عایق رطوبتی صادراتی در کارخانجات تولیدی این محصول عمده و مستقیم عرضه می شود و نمایندگی های برندهای مختلف عرضه می شود که در سراسر استان ها این نمایندگی ها این محصول را عرضه می کنند و در فروشگاه های تجهیزات ساختمانی این محصول در بسته بندی های مختلف عرضه می شود که مشخصات کامل محصول از جمله وزن٬ مواد اولیه٬ برند٬ کیفیت٬ و غیره در آن ذکر شده است.

خریدار پرایمر عایق رطوبتی به قیمت تولید

خریدار پرایمر عایق رطوبتی به قیمت تولیدخریدار پرایمر عایق رطوبتی به قیمت تولید از شرکت تولیدی پرایمر عایق رطوبتی تهیه می شود که این محصول را به صورت عمده عرضه می کنند و چون بدون واسطه و عمده عرضه می شوند قیمت پایین تری دارند و قیمت جهانی پرایمر عایق رطوبتی به مارک محصول٬ کیفیت و جنس مواد اولیه٬ شرکت تولید کننده٬ هزینه های تولید٬ و نوسانات بازار بستگی دارند قیمت عایق پرایمری در گالن ۲۰ کیلویی ۸۳ هزار تومان و در بسته های سطلی ۲۰ هزار تومان است و قیمت این محصول را شرکت تولید کننده تعیین می کند خریدار عمده این محصول فروشندگان و خریدار خرده این محصول مصرف کننده است که در عایق کاری زیر ایزوگام٬ پی ساختمان٬ دیوار٬ سرویس بهداشتی٬ استخر٬ پارکینگ٬ انبارها٬ کانال های آبرسانی٬ پل٬ تونل٬ گلخانه٬ مرغداری٬ دامداری٬ باغچه٬ اپارتمان٬ باند فرودگاه٬ لوله های آب نفت و گاز و غیره استفاده می کند.

صادرات پرایمر عایق رطوبتی به کشور های همسایه

صادرات پرایمر عایق رطوبتی به کشور های همسایهعایق پرایمری علاوه بر عرضه در داخل کشور در کشورهای همسایه نیز صادر می شود کشورهایی مانند گرجستان٬ ارمنستان٬ پاکستان٬ عراق٬ تاجیکستان٬ افغانستان و غیره صادر می شود. این کالای مخصوص صادرات باید دارای استاندارد جهانی باشد٬ و متناسب با شرایط آب و هوایی کشور هدف تولید شده باشد٬ دارای برند بوده٬ گارانتی نیز داشته٬ دارای کیفیت بالا و باقیمت مناسب عرضه شود و دارای نشان استاندارد جهانی باشد. کالای صادراتی بیشتر در کشور هدف نمایندگی فروش دارد و از طریق نمایندگی کالای خود را پخش می کند.محصول پرایمری صادراتی بیشتر در وزن های ۲۰ کیلویی و ۵ کیلویی و ۱۰ کیلویی صادر می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.