قیمت فروش عایق رطوبتی ژیکابام از کارخانه

عایق های رطوبتی موادی هستند که از ورود نم و باران به محیط ساختمان ها و یا سایر اشیاء جلوگیری می نمایند. ژیکابام یکی از برند های معروف در زمینه رطوبت گیر ها است

فهرست عناوین قیمت فروش عایق رطوبتی ژیکابام از کارخانه

عایق های رطوبتی موادی هستند که از ورود نم و باران به محیط ساختمان ها و یا سایر اشیاء جلوگیری می نمایند. ژیکابام یکی از برند های معروف در زمینه رطوبت گیر ها است که برای اهداف مختلفی به کار می رود. در این مقاله درباره قیمت فروش عایق رطوبتی ژیکابام از کارخانه و انواع این محصول صحبت خواهیم نمود. 

قیمت فروش عایق رطوبتی ژیکابام از کارخانه

آشنایی با انواع عایق های رطوبتی ژیکابام

آشنایی با انواع عایق های رطوبتی ژیکابامعایق ها با هدف پیشگیری از ورود و یا خروج عوامل طبیعی و غیر طبیعی مانند نور، صدا، گرما، رطوبت، سرما و غیره از اجسام استفاده می شوند. 

تنوع عایق ها بسیار زیاد است. عایق های رطوبتی، عایق های حرارتی و برودتی، عایق های صوتی، عایق های اشعه ماوراء بنفش خورشید، عایق های اسید و مواد شیمیایی برخی از نمونه های عایق ها می باشند. 

عایق های رطوبتی که از ورود رطوبت و باران به عمارت ها و یا خروج رطوبت از برخی از اشیاء پیشگیری می نماید جنس های متنوعی دارند. 
قیر و گونی، کاهگل، مواد پلی اورتان، مواد تیشو، مواد نانو، درز بند ها، ماست بند ها، ایزوگام و غیره برخی از مواد به کار رفته در ساخت عایق های رطوبت گیر می باشند. 

ژیکابام یک برند شناخته شده در زمینه عایق و آب بند ها می باشد. این محصول از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است. برخی از ویژگی های این کالا عبارت هستند از: 
از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و از نفوذ رطوبت به بقیه قسمت های بنا پیشگیری می نمایند؛ سرعت نصب و اجرای بسیار زیادی دارند و به راحتی توسط افراد غیر حرفه ای اجرا می شوند؛ در برابر رطوبت حساس نیستند و از قدرت چسبندگی زیادی برخوردارند و برای سطوح مختلف مانند فلزات، گچ، سیمان و آجر به کار می روند؛ در برابر سرما و گرما پایدار می باشند. 

از عایق ژیکابام می توان برای گرفتن درز سرامیک و کاشی ها در سرویس های بهداشتی، به عنوان آب بند در استخر ها، رطوبت گیر دیوار ها و بام ساختمان ها، آب بندی کف آب نما ها، به عنوان جلوگیری از نشتی در کف کولر های آبی و بسیاری موارد دیگر استفاده نمود. 

فروش انواع عایق های رطوبتی ژیکابام با کیفیت عالی

 فروش انواع عایق های رطوبتی ژیکابام با کیفیت عالیانواع عایق رطوبتی ژیکابام با کیفیت عالی و به صورت عمده در این مرکز به فروش می رسند. 
اگر در زمینه قیمت خرید عایق های ژیکابام، نحوه ارسال کالا ها و خدمات پس از فروش این محصولات سوالی داشتید می توانید با کارشناسان مجرب ما در این مجموعه تماس برقرار نمایید. متخصصان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمامی پرسش های شما در زمینه عایق های رطوبتی می باشند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.