قیمت فروش عایق رطوبتی پارسیک مرغوب در بازار

امروزه عایق رطوبتی پارسیک جایگزین مناسبی برای قیر گونی ها و ایزوگام ها می باشد.قیمت فروش عایق رطوبتی پارسیک باتوجه به مرغوبیت و کیفیت بالای آن بسیار مناسب می با

فهرست عناوین قیمت فروش عایق رطوبتی پارسیک مرغوب در بازار

امروزه عایق رطوبتی پارسیک جایگزین مناسبی برای قیر گونی ها و ایزوگام ها می باشد.

قیمت فروش عایق رطوبتی پارسیک باتوجه به مرغوبیت و کیفیت بالای آن بسیار مناسب می باشد و همین قیمت مناسب و همچنین نصب آسان آن و بسیاری از ویژگی های چشمگیر دیگری که دارد سبب افزایش تقاضا برای این عایق رطوبتی نانو می شود.

قیمت فروش عایق رطوبتی پارسیک مرغوب در بازار

بزرگترین تولید کننده عایق رطوبتی پارسیک در کشور

بزرگترین تولید کننده عایق رطوبتی پارسیک در کشورعایق کاری و آب بندی یکی از عملیات های ضروری در ساختمان سازی می باشد به دلیل این که عدم آب بندی صحیح یک سازه سبب تخریب سازه ها و تحمیل هزینه های اضافی می شود.

برای ضد آب نمودن و عایق کاری سطوح باید لایه ای مورد استفاده قرار گیرد که یکپارچه باشد و بدون درز و مقاوم در برابر نفوذ رطوبت باشد عایق رطوبتی پارسیک با دارا بودن این ویژگی ها بزرگترین تولید کننده عایق رطوبتی در کشور می باشد.

فروش نانو عایق رطوبتی پارسیک این روز ها به دلیل چسبندگی بسیار زیادی که به سطوح زیرین دارد و پایداری و دوام و در نتیجه طول عمر زیاد و همچنین سرعت زیاد و نصب آسان آن به حد بالایی رسیده است.

از جمله ویژگی ها و خواص این عایق رطوبتی عبارت اند از:

مناسب برای عایق کاری و آب بندی همه سطوح است، رنگ بندی متنوع و چشم نواز دارد، عدم لایه لایه شدن و پوست انداختن با گذشت زمان، در برابر یخبندان و سرما و همچنین گرمای هوا مقاوم است، بسیار سبک است و نصب آن آسان می باشد، در برابر اشعه UV خورشید مقاوم است، اگر لایه آسیب ببیند تعمیر آن سریع و آسان است، زیبا و تزئینی می باشد و برای نمای خانه به کار می رود، در برابر مواد شیمیایی مختلف مقاوم می باشد، مقرون به صرفه است و …

همین خصوصیات سبب افزایش تقاضا برای این کالا شده است.

شرکت پارسیک بزرگ ترین تولید کننده عایق رطوبتی پارسیک در کشور می باشد و قادر به برآورده سازی این تقاضاها می باشد.

سفارش عایق رطوبتی نانو در بازار تهران

سفارش عایق رطوبتی نانو در بازار تهرانسفارش عایق رطوبتی نانو پارسیک از هر نقطه ایران امکان پذیر است و این شرکت تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا بهترین ها را برای شما فراهم کند.

عایق رطوبتی پارسیک با رنگ بندی های متنوعی که دارد می تواند جوابگوی اقشار مختلف مردم در سراسر ایران با سلیقه های مختلف باشد.

این عایق دارای مشخصاتی از جمله:

  • ترمیم و تعمیر سطوح زیر کار
  • آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن سطوح ساختمانی
  • اتصال کف پوش های بر پایه سیمان بر روی سطوح زیر کار
  • اتصال بتن یا ملات جدید به بتن قدیم
  • هیچ اثر سو و اختلالی در آب اشامیدنی ندارد
  • افزایش بسیار زیاد چسبندگی ملات و بتن
  • افزایش خاصیت الاستیسیته

همین مشخصات است که این نانو عایق رطوبتی را نسبت به هم ردیفان خود برتری می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.