قیمت عمده عایق رطوبتی سفید صادراتی در ایران

عایق رطوبتی به عنوان یکی از مصالح مهم و پرفروش در صنعت ساختمان و دیگر صنایع مرتبط میباشد. همانگونه که از اسم آن پیداست، نوعی پوشش میباشد که در مقابل نفوذ رطوبت

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی سفید صادراتی در ایران

عایق رطوبتی به عنوان یکی از مصالح مهم و پرفروش در صنعت ساختمان و دیگر صنایع مرتبط میباشد. همانگونه که از اسم آن پیداست، نوعی پوشش میباشد که در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت بالایی دارد و به نوعی نفوذ پذیری آب را نزدیک به صفر میکند.در گذشته از انواع عایقهای رطوبتی، متناسب با شرایط اقلیمی و منطقه ای استفاده می شده اما امروزه برترین و جدیدترین فن آوری در این خصوص عایقهای رطوبتی سفید میباشد. مرکز های عمده ای  هستند که قیمت عمده عایق رطوبتی سفید را پایینتر از سایر عایقهای رطوبتی عرضه می نمایند.

قیمت عمده عایق رطوبتی سفید صادراتی در ایران

تولید کننده بهترین عایق رطوبتی صادراتی

تولید کننده بهترین عایق رطوبتی صادراتیهمانگونه که میدانید در گذشته از عایقهای رطوبتی مختلفی بسته به شرایط زمانی و مکانی استفاده میگردد است. در عصر حاضر، عایقهای رطوبتی موسوم به ایزوگام‌ دارای استفاده زیادی بوده که اینگونه عایقها نیز دارای معایبی می باشد. از جمله معایب اینگونه عایقها میتوان به آسیب پذیری بالای آنها اشاره نمود چرا که برای محافظت و عدم آسیب پذیری آن میبایست بر روی آن لایه ایزوگام یک لایه محافظتی دیگر نظیر، موزاییک یا سرامیک و سیمان اجرا نمود.

چرا که اگر بر روی بام ساختمان اجرا گردد به طور قطع با تردد افراد بر روی بام، لایه ایزوگام که از مواد نرم قیری تشکیل شده است، بدون ایجاد لایه محافظ موزاییکی بسیار آسیب پذیر میگردد. که این خود مستلزم هزینه زیادی است که تنها کار محافظت را انجام میدهد.

از طرف دیگر در فصول مختلف سال با تغییرات دمایی که حادث میگردد، سرما و گرما تاثیرات مخربی بر روی قیر میگذارد که نتیجه آن عمر پایین و آسیب پذیری آن میباشد.  عایق رطوبتی بام به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی میباشد که باید در هنگام خرید توجه زیادی نسبت به آن داشته باشیم.

تولید کنندگان زیادی درکشورمان اقدام به تولید عایقهای رطوبتی سفید نموده اند که این خود دلیل بر استفاده روز افزون و نیاز بازار به این مواد عایق میباشد. گرچه تعدادی از فروشندگان و نمایندگیهای بزرگ، علاوه بر فروش حضوری، فروش اینترنتی و غیر حضوری نیز دارند و این روش فروش امروزه تبدیل به یک روش پرطرفدار در اکثر کشورهای پیشرفته جهان گردیده است. محاسن فروش اینترنتی و غیر حضوری آنقدرها هست که در آینده ای نه چندان دور در کشور ما نیز فراگیر گردد.

گرچه برای خرید کالاهای تخصصی و فنی باید به نمایندگیها و شرکتهای مربوطه اعتماد و اعتنا نمود چرا که این مدل کالاها، از جمله کالاهایی میباشد که از حیطه تخصص ما خارج بوده و معمولا در این موارد است که کلاهبرداران از عدم شناخت و تخصص ما سوء استفاده نموده و دست به کلاهبرداری میزنند.

ارسال مرغوبترین عایق رطوبتی در کشور

امروزه با پیشرفت علم و فن آوریهای نوین در عرصه های مختلف، صنعت ساختمان نیز از این پیشرفتها برخوردار گردیده است.

در زمینه عایقهای رطوبتی نوین و پیشرفته، میتوان به عایقهای رطوبتی سفید اشاره نمود که ضمن برخورداری از تکنولوژی روز ، دیگر معایب عایقهای رطوبتی گذشته را نیز ندارد. سرعت اجرای بالا، راحتی اجرا، آسیب پذیری کم و عدم نیاز به روکشهای محافظتی تنها گوشه ای از محاسن اینگونه عایقهاست.

این عایقهای رطوبتی به مانند یک رنگ سفید بر روی آهن، بتن، چوب و سایر سطوح بیرونی و داخلی قابل اجرا بوده و تنها شرط تمیزی سطوح و چرب نبودن سطوح را باید رعایت نمود یعنی قبل از اجرا سطح مورد نظر عاری از هرگونه آلودگی محیطی و چربی باشد.

خوشبختانه فروش عایق رطوبتی سفید به سرعت فراگیر و مورد استقبال اکثر پیمانکاران و دست اندرکاران صنعت ساختمان قرار گرفته است. اینگونه عایقهای رطوبتی، با نفوذ در جسم زیرین خود ( مانند ملات ماسه سیمان ) نفوذ کرده و تمامی منافذ و میکرو منافذ را پوشش و پر مینماید تا سطحی الاستیک و غیر قابل نفوذ از آب را بوجود آورند.

با توجه به اینکه این مواد بر پایه آب ساخته و تولید شده اند، هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی نمایند و از این حیث با سایر عایقهای قبلی تولید شده بر پایه قیر، متفاوت بوده و در نتیجه آسیب زنی آنها به محیط زیست نزدیک به صفر میباشد.

ضمن آنکه در زمان اجرای عایقهای ایزوگامی، دود تولید شده حاصل از اشتعال گاز و قیر، علاوه بر آسیب های زیست محیطی، بیشترین آسیب را به نیروی اجرایی آن وارد مینماید ضمن آنکه بسیاری از کارگران شاغل در این زمینه از سوختگی های پوستی حاصل از این روش اجرا، تا سالهای سال و بعضا تا آخر عمر خود رنج میبرند.

فروش انواع عایق رطوبتی سفید

فروش انواع عایق رطوبتی سفیدبا توجه به محاسن فراوانی که این نوع عایقهای رطوبتی سفید دارد، مورد توجه بیشتر مهندسان صنعت ساختمان قرار گرفته است. اینگونه عایقها در تمامی جاهایی که عایق رطوبتی ایزوگام، مورد استفاده بوده، قابل استفاده می باشد.

جاهایی که نیاز به عایق رطوبتی دارند نظیر؛ کف و بدنه استخرها، بام های ساختمان، کف سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه، دیوارهای بیرونی ساختمانها جهت عدم نفوذ آب باران، انواع نماهای ساختمانی و … به خوبی قابل استفاده می باشد. نحوه اجرای اینگونه عایقها به مانند اجرای رنگ آمیزی بوده و با استفاده از برسها و غلطک های رنگ آمیزی به راحتی قابل استفاده می باشد.

رنگ سفید اینگونه عایق رطوبتی، در فضاهای بیرونی و خارجی، به خوبی قادر خواهد بود که نور خورشید را جذب نکرده و از اتلاف انرژی و تبادل گرما و سرمای داخل و خارج ساختمان، جلوگیری نماید.

با گسترش استفاده این نوع عایق، شرکتها و نمایندگیهایی برای پخش و اجرای آن در سراسر کشور فعال شده اند. خرید از اینگونه شرکتها که محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می نمایند این اطمینان را به مشتری می دهد که از خرید محصولی استاندارد، مطمئن گردد. گرچه تجربه نشان داده، با خرید از اینگونه شرکتها علاوه بر اطمینان از اصالت کالا، قیمت رقابتی و پایینی را نیز تجربه خواهیم نمود.

بزرگترین نمایندگی پخش عایق رطوبتی سفید در اصفهان

در اکثر کلانشهرها به عنوان خط مقدم استفاده از تکنولوژی روز، اینگونه مصالح محبوبیت و فراگیری بیشتری دارد. در کلانشهر اصفهان نیز یکی از بزرگترین نمایندگیهای پخش عایق رطوبتی سفید، به مانند دیگر کلانشهرها وجود دارد. باید توجه نمود اینگونه عایقها را از نمایندگیهای مجاز پخش عمده عایق رطوبتی تهیه نمود تا بتوان از سایر خدمات آن نظیر خدمات پس از فروش نیز استفاده مطلوبی برد. با توجه به جدید بودن اینگونه عایقها، استفاده از دانش فنی و اجرایی این نمایندگیها میتواند در جهت استفاده بهینه از آن مثمر ثمر و راهگشا باشد. متاسفانه عده ای افراد سودجو، جهت تامین منافع خود اقدام به تهیه و توزیع مواد تقلبی مینمایند که با اتکا و اعتماد به نمایندگی عایق رطوبتی سفید مجاز،و خرید عایق رطوبتی بام سفید از آنان،  از مواجهه شدن با اینگونه افراد فرصت طلب میتوان دوری نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.