قیمت عمده عایق رطوبتی الوان صادراتی با کیفیت عالی

قیمت عمده عایق رطوبتی الوان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما چه نوع عایقی در چه مقیاسی و در چه نوعی بخواهید از جمله مواردی است که بر قیمت خرید شما تاثیر می

فهرست عناوین قیمت عمده عایق رطوبتی الوان صادراتی با کیفیت عالی

قیمت عمده عایق رطوبتی الوان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما چه نوع عایقی در چه مقیاسی و در چه نوعی بخواهید از جمله مواردی است که بر قیمت خرید شما تاثیر می گذارند. علاوه بر این هر چند وقت یکبار تغییراتی در قیمت های این تولید کننده به وجود می آید. به طور مثال: هزینه مواد اولیه، مراحل تولید، تغییرات عرضه و تقاضا، نوسانات بازار فروش و.. همگی از عواملی هستند که بر قیمت عایق های الوان تاثیر می گذارند. از طرفی خرید مستقیم یا اینترنتی به صورت جزئی یا عمده نیز باعث می شود قیمت ها تا حدودی متغیر باشند. زیرا همانطور که اکثر شما تجربه دارید در برخی موارد سفارش اینترنتی نسبت به خرید مستقیم تخفیفاتی دارد و یا بر عکس. از طرفی خرید جزئی گاهی نسب به قیمت عمده نیز متفاوت و است به طور کلی خرید در حجم بالا ارزان تر است. همچنین قیمت عمده عایق رطوبتی الوان صادراتی با کیفیت‌ عالی نیز برای مصرف کنندگان خارجی طبق شرایط تولید کننده تغییر می کند.

قیمت عمده عایق رطوبتی الوان صادراتی با کیفیت عالی

خرید عایق رطوبتی سفید

خرید عایق رطوبتی سفیداز گذشته تا کنون حفظ خانه و مکان های دیگر از رطوبت و نم گرفتی یکی از دغدغه های انسان بوده است. به طوری که همیشه سعی شده خانه را در برابر آب باران و موارد دیگر محافظت کنند.

به همین خاطر مصالح و مواد مختلفی جهت حفظ ساختمان ها در برابر آب به کار گرفته می شد. به طور مثال استفاده از ترکیب گل، آب، نمک و کاه یکی از اولین مصالحی بود که برای حفظ خانه ها در برابر رطوبت و آب به کار می رفت.

پس از مدتی مواد دیگری مانند قیر که خاصیت آب گریزی دارد و آب را پس می زند استفاده می شد و یا سقف خانه ها را به صورت شیب دار می ساختند تا در زمان بارش باران آب را از سقف و محیط خانه دور کنند.

رفته رفته با افزایش علم در ساختمان سازی و مصالح راهکار های پیشرفته و مدرن تری روی کار آمدند. استفاده از ورق های شیروانی، آهن سفید و یا پنکوسیم که ترکیبی از پنبه و سیمان است نیز به تدریج رواج پیدا کردند. اما رفته رفته کاستی هایی در استفاده از این مواد و راهکار ها دیده شد که نیاز به روش‌ و مصالحی بهتر را ایجاب می کرد.

با گذشت زمان و روی کار آمدن مواد صنعتی و پیشرفته لایه های عایق رطوبی از انواع مبتدی و ساده تا پیشرفته و تخصصی به بازار مصالح ساختمانی راه پیدا کردند.

مراکز تولید کننده عایق رطوبتی با دانش و تخصص کامل در تولید این سطوح، عایق های مختلفی را تولید کرده و با توجه به نیاز بازار و میزان عرضه و تقاضای این کالا عرضه عایق رطوبتی خود را در سراسر کشور انجام داده و شما می توانید با توجه به نیاز خود و همچنین شناخت کافی در زمینه خرید و فروش عایق رطوبتی کالا مورد نظر خود را سفارش داده و به کار بگیرید.

فروش عمده انواع عایق رطوبتی

تا حدودی با دلایل استفاده از عایق های رطوبتی آشنا شدیم. اکنون می خواهیم ضمن معرفی انواع عایق به چگونگی فروش عمده عایق رطوبتی بپردازیم.

جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به قسمت های سقف و پی خانه موضوع بسیار مهمی است که برای پیشگیری از تخریب و آسیب به بافت خانه باید انجام شود. حالا ممکن است این عایق کاری به روش های مختلفی انجام می شود‌. مثلا در برخی موارد روی آجر و سیمان را ماده بی رنگی که عایق رطوبت هست می ریزند. یا بین لایه های ماسه و سیمان مواد عایق قرار می دهند. اما در برخی موارد از موادی که از جنس قیر و پلیمر هستند استفاده می شود تا از دیوارهای خارجی، داخلی و درزها در برابر رطوبت محافظت کنند.

در ایران به دلیل شرایط اقلیمی و همچنین ذخایر عظیم نفتی در گذشته عمدتا از قیر به عنوان عایق استفاده می شد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم در زمینه مصالح ساختمانی انواع مختلفی از عایق ها روی کار آمدند.

به طور مثال:

  • عایق های قطران
  • عایق های پلیمری که از جنس پلاستیک یا لاستیک هستند
  • عایق های تیشو
  • عایق های پشم و شیشه
  • انواع مختلف ضد زنگ
  • ماستیک ها و درزگیرهای مختلف

انواع مختلفی از مواد عایق هستند که در موارد الزامی به صورت هایی که مناسب با محل استفاده و شرایط محیطی است مورد استفاده قرار می گیرند‌‌. مثلا: عایق های پلیمری به شکل لایه ای نازک از سطحی منعطف به عنوان عایق روی مواد به کار می روند.

همین کاربرد ویژه افراد زیادی را در زمینه تولید انواع مختلف عایق به کار گرفته است‌. این تولیدی ها کالاهای خود را پس از تولید به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسانند. لذا مصرف کنندگان می توانند به طور مستقیم از تولیدی ها و یا واسطه های فروش عایق مورد نظر خود را خریداری کنند.

عرضه عایق رطوبتی نانو در عمده فروشی ها

عرضه عایق رطوبتی نانو در عمده فروشی هاعایق های رطوبتی انواع و جنس های مختلفی دارند. که هر یک بنابر نوع مصرف مخصوص مکان های مختلفی هستند. ویژگی های مثبت و نکات مفیدی که عایق های رطوبتی دارند استفاده از این مواد را در سازه های مختلف الزامی کرده است.

در زمینه عایق اکنون عایق های نانو از به روز ترین و با کیفیت ترین مواد عایق محسوب می شوند. ابتدا بهتر است بدانید که نانو نه ماده خاصی است و نه کالای خاصی است. بلکه نانو به یک ترکیب و فورمولاسیون خاص در مقایس به کار رفته در هر ماده گفته می شود.

لذا امروزه علم نانو پیشرفت زیادی را به زندگی صنعتی و مدرن انسان ها وارد کرده است. استفاده از علم نانو در ساخت انواع مختلف عایق رطوبتی مانند رنگ عایق نانو و یا چسب و درزگیر نانو باعث رونق بازار و فروش ویژه این نوع ماده در سازه های مختلف شده است.

ویژگی های خاص عایق نانو سبب شده عمده فروشان با تامین نیاز عرضه و تقاضای این محصول فروش خود را در حجم بالاتر و گسترده تری انجام دهند.

برخی از این ویژگی ها شامل:

  • استفاده و به کارگیری راحت
  • انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی برای حالت پذیری در شرایط مختلف مانند دمای پایین و یا بالا در محدوده منفی چهل درجه تا مثبت ۱۵۰ درجه
  • عدم پوسیدگی یا ترک
  • عمر و مدت زمان کارایی بالا، قابل اجرا در سطوح مختلف افقی، عمودی و..
  • کمک به حفظ دمای متعادل محیط در فصول گرم و سرد

می باشد. که علاوه بر این موارد ویژگی های مفید بسیاری در این نوع عایق باعث عرضه و فروش ویژه این کالا به صورت عمده و جزئی شده است. یکی از بهترین‌ مواد نانو در این زمینه رنگ نانو عایق رطوبتی است که سطوح مختلف را در دراز مدت‌ با بهترین کیفیت محافظت می کند.

فروشنده عایق رطوبتی الوان با کیفیت عالی

شرکت الوان که یکی از معروف ترین و بزرگ‌ ترین تولید کنندگان مواد و سطوح عایق است. امروزه با دانش و تخصص خود توانسته زمینه تولیدات خود را به مواد و عایق های متنوعی گسترش دهد.

در حال حاضر این تولید کنند عایق های رطوبتی، حرارتی، صوتی، چسب و درزگیر و.. با فرمولاسیون و دانش خاص خود تولید و روانه بازار می کند.

به طور مثال: انواع مختلف عایق، درزگیر، چسب و رنگ، اپوکسی، لاک و ورنی، پلی یورتان و.. از جمله تولیدات این شرکت در زمینه مواد صنعتی و مصالح ساختمانی است.

کیفیت عالی و مرغوبیت بالای محصولات الوان سبب شده است که این تولید کننده به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین فروشندگان عایق های مختلف شناخته شود.

برای خرید عایق الوان ابتدا لازم است که شما شناخت کافی را از محصولات این تولید کننده داشته باشید. همچنین بهتر است پیش از اقدام با مشاورین فروش این شرکت تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت خرید عایق رطوبتی الوان و یا سایر محصولات این تولیدی را کسب کنید.

پس از کسب آگاهی لازم شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از عمده‌فروشی عایق رطوبتی الوان و یا سایز مراکزی  که در سراسر کشور در حال فعالیت هستند انجام دهید.

فروشگاه عایق رطوبتی با بسته بندی مناسب و بهداشتی

فروشگاه عایق رطوبتی با بسته بندی مناسب و بهداشتیعایق های رطوبتی انواع بسیار مختلفی دارند که هر یک برای مکان و شرایط خاص خود کاربرد دارند. همانطور که تا اینجا با اهمیت و کاربرد عایق های مختلف آشنا شدیم قطعا ضرورت استفاده از این مواد برای ما نیز شناخته شد.

طبیعی است که اکنون با دانش و شناختی که در زمینه عایق حرارتی و یا سایر مواد محافظ پیدا کرده ایم باید با دقت و آگاهی بیشتری عایق مورد نظر خود را خریداری کنیم.

بهتر است ضمن خرید این محصولات به مرکز فروش و مشخصات محصول مد نظر خود دقت کنید. زیرا خرید از یک برند و محصول مرغوب می تواند کیفیت و سطح ایمنی سازه شما را در شرایط مختلف محیطی و آب و هوایی تنظیم کند‌.

بهتر است همیشه هنگام خرید مواد عایق به بسته بندی و محل نگهداری عایق ها دقت کنید. زیرا عایق ها و برخی پوشش های محافظتی باید پیش از مصرف در محیط و بسته بندی مناسب نگهداری شوند. در غیر این صورت ممکن است دچار آسیب شوند و خاصیت و کیفیت خود را از دست بدهند.

مثلا عایق های رطوبتی را معمولا پوشش های نایلونی یا چسبی قرار می دهند تا در معرض مستقیم با دما و محیط قرار نگیرند. همچنین به صورت ایستاده و با فاصله از سطح زمین در مکان های سرپوشیده نگهداری می شوند که دما معمولا بین ۵_۳۵ درجه باشد.

در مورد سایر مواد مانند انواع رنگ ها و لاک ها نیز به بسته بندی، پلمپ، بهداشتی بودن و استاندارد بودن بسته ها دقت کنید زیرا معمولا مواد عایق از جنس مواد شیمیایی هستند و در صورت رعایق  نکردن نکات صحیح نگهداری دچار مشکلاتی می شوند.

ثبت سفارش عایق رطوبتی در سراسر کشور

اگر تا به حال به اهمیت عایق های رطوبتی دقت نکرده اید می توانید چنین فرض کنید که اگر در هر سازه ای که در تماس مستقیم با آب است چه در سطح کوچک مانند حمام ها و سرویس های بهداشتی خانه ها و چه در مقیاس های بسیار بزرگ تر ماننده راه سازی ها و سد سازی ها چنانچه سازه ما نسبت به آب عایق لازم را نداشته باشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

طبیعتا اگر ما در سطوحی که به طور مکرر و یا بلند مدت در ارتباط با آب و رطوبت قرار دارند ( سطح داخلی استخر، حمام، سرویس بهداشتی، پشت بام، سد ها و استخرهای صنعتی و حتی جاده ها و باند های فرودگاه ها و… ) در مرحله عایق کردن کوتاهی شود یا از عایق های غیر مرغوب استفاده شود پس از مدتی مکان مورد نظر در اثر جذب آب و رطوبت دچار تخریب و فرسایش خواهد شد و از نظر ایمنی و اقتصادی یک آسیب بزرگ به بار خواهد آمد.

به طور مثال: در راه سازی پیش از انجام مرحله آسفالت معمولا سطح سنگ و خاک زمین را با موادی مانند قیر عایق سازی می کنند که پس از آسفالت و در بلند مدت به دلایل مختلفی که جاده در معرض آب قرار می گیرد، سطح جاده دچار فرسایش، ترک، آب گیری و یا یخ زدگی نشود.

از این رو شما در مورد عایق کردن سطوح مورد نظر خود می توانید با به کار گیری عایق های رطوبتی مرغوب و با کیفیت عدم تخریب سطح مورد نظر خود بر اثر جذب رطوب را تضمین کنید. شما می توانید عایق رطوبتی مورد نظر خودت را در حجم لازم و در سراسر کشور به سفارش دهید. سفارش عایق رطوبتی شما می تواند هم به شکل حضوری از کارخانه های تولیدی و شرکت های عرضه کننده و هم به شکل آنلاین از سایت های معتبر صورت بگیرد.

تولید کننده عایق رطوبتی الوان در اصفهان

تولید کننده عایق رطوبتی الوان در اصفهانشرکت الوان که یکی از تولید کنندگان پوشش ها و عایق های مختلف من جمله عایق صدا و حرارت است به عنوان یکی از موفق ترین قطب های تولید کننده انواع مختلف پوشش های عایق مشغول به فعالیت است.

با پیشرفت علم و دانش در زمینه ساخت و ساز نیاز به مصالح و مواد نیز پیشرفت فراوانی کرد. به گونه ای که امروزه نه تنها از مصالح انتظار استحکام، ماندگاری و.. می رود بلکه به دنبال موادی هستیم که بتواند بیشترین زمان کارایی، کمترین فساد و تخریب، بالاترین مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف، سازگاری با مواد مختلف و نوسانات دما، کمک به تنظیم دما و همچنین استفاده از انرژی خورشید، عدم پوسیدگی و ترک و.. را نیز برای ما فراهم کند.

شرکت پوشش الوان در اصفهان توانسته با در نظر گرفتن تمامی نیازهای لازم محصولی را ارائه دهد که با توجه به علم و تخصص لازم در زمینه عایق های رطوبتی و.‌. یکی  از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان در عرصه صنعت باشد.

این شرکت با نیروی متخصص خود و هچنین دانش کافی انواع مختلفی از عایق ها و همچنین سایر پوشش ها و محافظ سطوح را برای استفاده در اماکن مختلف مانند، بیمارستان ها، استخرها و سالن های ورزشی، سازه های مسکونی و تجاری، راه سازی و.. به بازار عرضه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.