قیمت عایق رطوبتی پشت بام – توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی با بهترین قیمت

قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به تنوع محصولات عایقکاری و کاربردهای مختلف کاملا متغیر می باشد.یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان هاوارد میکند. امروزه در اکثر ساختمان ها در مراحل پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس ها و پشت بام ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می گردد. طبق مقایسه ای که بین عایق های رطوبتی مختلف انجام گرفته انتخاب از بین دو نوع عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) و عایق رطوبتی مایع در نظر اول شاید کمی مشکل به نظر برسد. به طور میانگین  قیمت عایق ایزوگام  بسته به  نوع عایق و میزان کیفیت ما بین 6000 تا 12000 تومان می باشد که این مقدار هزینه تامین ماده اولیه در هر متر مربع که البته با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز برای اطلاع از جدیدترین نرخ آن بایستی با کارشناسان و خریداران مربوطه تماس گرفت. از موارد استفاده از عایق های رطوبتی به ویژه در جدید ترین انواع آن می توان به عایق کاری فونداسیون و پی ساختمان، عایق کاری سرویس های بهداشتی، عایق کاری آشپزخانه، عایق کاری لوله های آب و فاضلاب، عایق کاری استخرها، عایق کاری دیوارهای باران گیر، درزگیری و آب بندی شکاف ها و ترک ها، عایق کاری پشت بام های چوبی، فلزی،  سفالی، بتنی، آردواز، آسفالتی و کاه گلی، عایق کاری کف کولرها، پوشش نمای اصلی و جانبی ساختمان ها، پوشش دیوارهای پیش ساخته، عایق کاری دیوارهای گچی و دیگر مصالح ساختمانی، ضدزنگ جهت تولیدات فلزی و چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک و دیوار سرویس های بهداشتی اشاره نمود.

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی پشت بام – توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی با بهترین قیمت

قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به تنوع محصولات عایقکاری و کاربردهای مختلف کاملا متغیر می باشد.یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان هاوارد می کند. امروزه در اکثر ساختمان ها در مراحل پی و فنداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می گردد. طبق مقایسه ای که بین عایق های رطوبتی مختلف انجام گرفته، انتخاب از بین دو نوع عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) و عایق رطوبتی مایع در نظر اول شاید کمی مشکل به نظر برسد.

به طور میانگین قیمت عایق ایزوگام بسته به نوع عایق و میزان کیفیت ما بین 37000 تا 68000 تومان می باشد. البته با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز برای اطلاع از جدیدترین نرخ آن بایستی با کارشناسان و خریداران مربوطه تماس گرفت. از موارد استفاده از عایق های رطوبتی به ویژه در جدید ترین انواع آن می توان به عایق کاری فونداسیون و پی ساختمان، عایق کاری سرویس های بهداشتی، عایق کاری آشپزخانه، عایق کاری لوله های آب و فاضلاب، عایق کاری استخرها، عایق کاری دیوارهای باران گیر، درزگیری و آب بندی شکاف ها و ترک ها، عایق کاری پشت بام های چوبی، فلزی، سفالی، بتنی، آردواز، آسفالتی و کاه گلی، عایق کاری کف کولرها، پوشش نمای اصلی و جانبی ساختمان ها، پوشش دیوارهای پیش ساخته، عایق کاری دیوارهای گچی و دیگر مصالح ساختمانی، ضدزنگ جهت تولیدات فلزی و چسباندن و آب بندی کاشی، سرامیک و دیوار سرویس های بهداشتی اشاره نمود.

قیمت عایق رطوبتی پشت بام-توزیع و پخش انواع عایق رطوبتی با بهترین قیمت

نرخ جدید عایق رطوبتی پشت بام

نرخ جدید عایق رطوبتی پشت بام

انواع عایق رطوبتی بی رنگ و رنگی جایگزین مناسبی برای قیرگونی یا ایزوگام است و بهترین انتخاب برای عایقکاری استخرها و آبنماها است. این عایق ها بسیار محکم و مقاوم نسبت به نفوذ رطوبت می باشند. از انواع این نوع عایق ها می توان از موارد زیر نام برد:

  • عایق سفید رطوبتی یا عایق بام
  • عایق استخری یا آبی
  • عایق پایه سیمانی
  • عایق پایه آب سیلیکونی
  • عایق پلی یورتان بام و استخر
  • عایق رطوبتی ساختمان
  • عایق رطوبتی پلیمری

عایق رطوبتی برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد مانند

  1. پشت بام
  2. استخر
  3. مخازن
  4. تونل
  5. پل
  6. سرویس های بهداشتی و …

از ویژگی های یک عایق رطوبتی مرغوب می توان از موارد زیر نام برد

  1. تسریع در خشک شدن
  2. دوام بالا
  3. سازگار با محیط زیست، ضد سمی بودن و ضدآتش زایی
  4.  ترک نخوردن به علت کشسانی بالا
  5. پوشش یکنواخت و بدون درز
  6. عدم نیاز به برداشتن لایه های موجود قدیمی
  7. قابل ترمیم و لکه گیری فوری و آسان
  8. قابل اجرا بر روی سطوح نمناک
  9. مقاوم در برابر اسیدها، بازها و روغن های صنعتی
  10. عدم نیاز به حرارت هنگام اجرا
  11. عدم روندگی در دمای بالا
  12. محدوده مقاومت دمای زیاد از دمای 20- درجه تا 70+ درجه
  13. مقاوم در برابر رطوبت، عوامل جوی و اشعه ماورابنفش
  14. دافع نور و حرارت خورشید
  15. انعطاف پذیری و چسبندگی بسیار بالا

این عایق ها معمولا در رنگ استاندارد سفید عرضه می شوند اما بنا به سلیقه مشتری در رنگ های متفاوت تولید می شوند.

خرید و فروش انواع عایق حرارتی ساختمان

خرید و فروش انواع عایق حرارتی ساختمانخرید و فروش انواع عایق های حرارتی ساختمان طی چندین سال اخیر از اهمیت خاصی برخوردار بوده است؛ زیرا امروزه با افزایش استانداردهای رفاه اجتماعی و افزایش میزان نیاز بشر یه مسکن و وجود رقابت های مربوطه بین شرکت های عرضه کننده عایق های حرارتی رطوبتی و صوتی از اهمیت دو چندانی برخور دار شده است. خرید اینترنتی عایق رطوبتی نانو یکی از تکنولوژی های به روز دنیا است.

مرکز فروش عمده عایق حرارتی پشت بام

مرکز فروش عمده عایق حرارتی پشت باممرکز فروش عمده عایق حرارتی پشت بام به صورت اینترنتی در نمایندگی های مربوطه بین مشتریان در بازار عرضه می شود یکی از این شرکت های بزرگ شرکت پشم سنگ اسام می باشد که در زمینه عایق کاری به صورت 24 ساعته در حال انجام خدمات رسانی به مشتریان خود می باشدو خرید عمده بهترین عایق صدا در برابر صوت پشم سنگ الاستومری و برخی از فوم ها هستند.

قیمت روز انواع عایق های حرارتی نانو

قیمت روز انواع عایق های حرارتی نانو

یکی از محصولات گروه صنعتی کالیمورا نانو عایق می باشد که همان طور که می دانید استفاده از نانو در صنعت به ویژه در ساختمان سازی امروزه یکی از مهم ترین و مفید ترین کارها در صنعت به شمار می رود و داشتن مواد نانو در این مصالح جز امتیازات هر محصول به حساب می آید. جهت اطلاع از قیمت عایق رطوبتی پشت بام می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید یا فرم موجود در مشاوره و قیمت را تکمیل کرده تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.