قیمت عایق رطوبتی سقف ساختمان در اصفهان

قیمت عایق رطوبتی سقف ساختمان در اصفهان، در فروشگاهها و نمایندگیهای معتبر این صنعت می تواند متفاوت باشد. نم و رطوبت، در همه ی دوران فکر انسان را به خود مشغول داش

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی سقف ساختمان در اصفهان

قیمت عایق رطوبتی سقف ساختمان در اصفهان، در فروشگاهها و نمایندگیهای معتبر این صنعت می تواند متفاوت باشد. نم و رطوبت، در همه ی دوران فکر انسان را به خود مشغول داشته است. زیرا انسان باید محل زندگی خود را از باد و باران و رطوبت حفط می کرد. در این راستا بود که انسان قیر را اختراع کرد. قیر ماده ای سیاه رنگ و چسبناک می باشد که از مشتقات نفت است. و در پالایشگاه نفت این ماده از نفت جدا می گردد، که باز هم دارای ناخالصیهایی است، نفوذ رطوبت در ساختمان، می تواند خسارت های جبران ناپذیری را بر بنا وارد کند. از این روی، بنا یا ساختمان را با مواد ضد رطوبت بی رنگ می پوشانند، تا این مواد بی رنگ ظاهر ساختمان را بد شکل نکند. در مواقع حاد و احتمال نفوذ رطوبت به ساختمان، به ناچار از عایق های پلیمری یا قیری استفاده می کنیم.

قیمت عایق رطوبتی سقف ساختمان در اصفهان

برترین وارد کننده عایق رطوبتی نانو

برترین وارد کننده عایق رطوبتی نانوبرترین وارد کننده عایق رطوبتی نانو، می تواند شرکتهای معتبری باشند که در این عرصه با یکدیگر رقابت می کنند. عایق های رطوبتی در قدیم، قیر و گونی بوده است. ولی در حال حاضر علاوه بر قیر، از پشم شیشه، قطران، انواع ضد زنگها و درز بندها، در عایق کاری ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرد.  خریدار عایق رطوبتی پیش ساخته، افرادی هستند که به سلامت بنا و ظاهر ساختمان خود بها می دهند. عایق رطوبتی نانو از لحاظ استحکام و عمر بالا، بر قیر ارجحیت دارد. عایق رطوبتی نانو چسبندگی بالایی دارد. با دوام بالا در حفظ ظاهر ساختمان در مقابل گرما و سرما می باشد. و نیز عایق رطوبتی بی نظیری برای آب بندی استخرهای بزرگ و کوچک، سونا و جکوزی و سرویس های بهداشتی، پارکینگ ها، و طبقات زیرین ساختمانهاست.

مراکز اصلی تولیدات عایق رطوبتی سقف ساختمان

مراکز اصلی تولیدات عایق رطوبتی سقف ساختمانمراکز اصلی تولیدات عایق رطوبتی سقف ساختمان، معمولا در شهرهای صنعتی بزرگ مستقر شده اند. یک عایق جدید دیگر در بازار موجود می باشد، که به آن عایق سفید گفته می شود و اگر از آن برای عایق پشت بام استفاده گردید، به آن بام سفید نیز می گویند. این نوع از عایق، جایگزینی شایسته برای عایق های رطوبتی است که سازگار با محیط زیست نیز می باشد. و بر روی سطح های فلزی، سیمانی، موزاییک و… و به صورت افقی و عمودی قابل اجرا است. عایق پشت بام جدید همان عایق های نانو، نانو سنگ پشت بام، و عایق های پلیمری می باشند. زیرا هم سبک، هم بادوام، هم مقرون به صرفه، و هم در دسترس بودن آنها، از مزیتهای این نوع عایق هاست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.