قیمت عایق رطوبتی جدید | ارایه کننده بهترین مدل ها و کیفیت مرغوب

عایق های رطوبتی در انواع مختلفی وجود دارند. این عایق ها از گذشته تا کنون سیر تحول بزرگی را پشت سر گذاشتند. تا همین چند دهه پیش از کاهگل برای پشت بام ها استفاده می شد و کم کم با آمدن قیر به بازار، قیر و گونی جای آن را گرفت. سپس شاهد این بودیم که ایزوگام به بازار عرضه گردید که تاکنون هم کارایی بالایی دارد و بسیاری از عایق کاری از آن استفاده می کنند.هیچ کدام از این عایق ها بدون مشکل نبودند، حتی ایزوگام. اما عایق های جدید اکنون به بازار وارد شده است. قیمت عایق رطوبتی جدید در بازار به نسبت دیگر عایق ها فرق می کند چون کارایی اش بالاتر است. 

فهرست عناوین قیمت عایق رطوبتی جدید | ارایه کننده بهترین مدل ها و کیفیت مرغوب

عایق های رطوبتی در انواع مختلفی وجود دارند. این عایق ها از گذشته تا کنون سیر تحول بزرگی را پشت سر گذاشتند. تا همین چند دهه پیش از کاهگل برای پشت بام ها استفاده می شد و کم کم با آمدن قیر به بازار، قیر و گونی جای آن را گرفت. سپس شاهد این بودیم که ایزوگام به بازار عرضه گردید که تاکنون هم کارایی بالایی دارد و بسیاری از عایق کاری از آن استفاده می کنند.

هیچ کدام از این عایق ها بدون مشکل نبودند، حتی ایزوگام. اما عایق های جدید اکنون به بازار وارد شده است. قیمت عایق رطوبتی جدید در بازار به نسبت دیگر عایق ها فرق می کند چون کارایی اش بالاتر است.

قیمت عایق رطوبتی جدید | ارایه کننده بهترین مدل ها و کیفیت مرغوب

مقایسه قیمت ایزوگام و عایق رطوبتی

مقایسه قیمت ایزوگام و عایق رطوبتیقیمت های هر کدام از عایق های رطوبتی ربط مستقیمی به کیفیت آنان دارد. درباره ایزوگام که در حال حاضر بیشترین مصرف را دارد باید گفت که به تک لایه و دولایه بودن آن بستگی دارد. همچنین وزن ایزوگام نیز مهم است. در کل عایق رطوبتی ایزوگام در بازار قیمت های متفاوتی دارا می باشد.

طبعاً قیمت ایزوگام از قیر و گونی بالاتر است؛ ولی سبک تر از آن و مطمئن تر می باشد. اما ایزوگام در برابر عایق های رطوبتی نانو ارزان تر است. بهرحال عایق های جدید، قیمت شان به دلیل کیفیتی که دارند بالاتر می باشد.

عایق کاری استخر کشاورزی

عایق کاری استخر کشاورزیعایق کاری استخر کشاورزی به شیوه های گوناگون انجام می شود. در گذشته روش های سنتی در پیش گرفته می شود از انواع عایق رطوبتی مانند سیمان و بلوکه ها کار می گرفتند. به آهستگی برخی از قیر و گونی استفاده کردند و سپس ایزوگام جای همه این عایق ها را گرفت و اکنون می بینیم که بیشتری کاربرد را در این زمینه دارد می باشد.

اما برای این که بهترین کارایی را داشته باشد و از سوی آب رسوخ نکند، بهتر است عایق های نانو کار گرفته شود. امروزه شاهد این هستیم و می بینیم که عایق رطوبتی مایع، عایق رطوبتی نانو بی رنگ و … در عرصه عایق کاری استخر کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

استخرهای کشاورزی به دلیل این که حجم آب بالایی را می گیرند، نیاز است تا بهترین آب بندی را داشته باشند تا آب به لایه های زیرین نفوذ نکند و مایه دردسر و نشست آن نشود.

تنوع محصولات در عایق های رطوبتی جدید

تنوع محصولات در عایق های رطوبتی جدیدعایق های رطوبتی جدید دارای انواع مختلفی می باشند. این انواع را می توان به کاربرد آن ها ربط داد. در این جا به چند نمونه از کاربردهای آنان و مدل های شان اشاره می شود:

  • عایق نانو پشت بام
  • عایق نانو استخر و جکوزی
  • عایق نانو شیلد
  • عایق نانو چند منظوره
  • و …

از سوی دیگر این نوع از نانو دارای رنگ های متنوعی هم هستند که شما می توانید از آنان کار گیرید. بیشتری رنگ هایی که کارایی دارند، آبی و سفید می باشند. قابل توجه است که می توان به راحتی عایق های جدید را شستشو داد بی آن که ترک بخورن و یا پوسته پوسته شوند. ویژگی های منحصر به فرد عایق های رطوبتی جدید باعث شده تا کم کم جای دیگر عایق ها را پر کنند.

لیست قیمت عایق رطوبتی حدید

لیست قیمت عایق رطوبتی حدیدبرای این که از قیمت عایق رطوبتی بام، قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر و قیمت عایق رطوبتی لیمیکس اطلاع حاصل کنید، خوب است به وب سایت های اینترنتی مراجعه نمایید. اشرکت های زیادی هستند که در این عرصه فعالیت می کنند و از خود وب سایت های اینترنتی دارد.

همچنین لیست قیمت عایق رطوبتی جدی را می توان از راه های مختلف به دست آورد: به کارخانه های تولید کننده تماس بگیرید. این کارخانه ها حتماً قیمت های روز را برای تان اعلام خواهند کرد. اگر دسترسی به کارخانه ها ندارید، به نمایندگی های فروش سر بزنید. این نمایندگی های را می توانید در شهرهای گوناگون پیدا کنید. البته فروشگاه های مختلفی هم در این حوزه فعالیت می کنند.

بازار فروش انواع عایق رطوبتی

بازار فروش انواع عایق رطوبتیبازار فروش انواع عایق رطوبتی وابسته به شرایط ساخت و ساز است. بهرحال این عایق ها استفاده های متفاوتی دارند و بیشترشان پس از اینکه عمر مفید خود را از دست دادند باید تعویض شوند. برای همین است که عایق های رطوبتی بازار نسبتاً خوبی دارند و بیشتر در فصولی که بارندگی نیست، این عایق ها به فروش می روند.

اما در زمینه عایق های جدید که به نانو شهرت دارند، باید گفت که این عایق ها به دلیل قیمت بالای شان هنوز مشتریان خود را به درستی پیدا نکردند. به نوعی می شود به این نکته اشاره کرد که استفاده از آن ها همه گیر نشده است؛ برای همین است که بازارشان هنوز گرم نشده. با همه این ها دیده می شود که کم کم این عایق ها جای عایق های ایزوگام را خواهند گرفت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.