قیمت رنگ نانو تبریز در سال 99

ما پوشش های هوشمندی با ویژگی های چند منظوره تولید کرده ایم و به صورت رنگ آماده استفاده برای لایه های مختلف از جمله فلزات و مواد ساختمانی هستند. این رنگ های نانو

فهرست عناوین قیمت رنگ نانو تبریز در سال 99

ما پوشش های هوشمندی با ویژگی های چند منظوره تولید کرده ایم و به صورت رنگ آماده استفاده برای لایه های مختلف از جمله فلزات و مواد ساختمانی هستند. این رنگ های نانو قابلیت اتلاف حرارت بالایی دارند که امکان تنظیم حرارتی، به عنوان مثال ساختمانها را فراهم می کند. جهت اطلاع از قیمت رنگ نانو تبریز در سال 99 با ما تماس بگیرید.

قیمت رنگ نانو تبریز در سال 99

کاربرد های رنگ نانو چیست؟

کاربرد های رنگ نانو چیست؟ ضد عفونی کننده ها ، محافظ در برابر خوردگی ، نور یا بو گرفتن. اینها برخی از خصوصیات انواع رنگ نانو است ، برنامه هایی که با ذرات در مقیاس مساوی یا کمتر از 0.1 هزارم میلی متر کار می کنند و به آنها اجازه می دهد تا اتم ها و مولکول ها را برای ایجاد خواص جدید مرتب کنند.

اگرچه ما هرگز در مورد فناوری نانو چیزی نشنیده ایم ، اما کاربردهای آن به طور فزاینده ای در بسیاری از اشیا و محصولات روزمره ، از روکش تشک یا مبل گرفته تا اجزای کامپیوتر ، وجود دارد. تقریباً همه رشته های فعلی این زمینه های کوچک را بررسی می کنند. به گفته كارشناسان ، امكانات ارائه شده بیشمار است و افراد زیادی پیش بینی می كنند كه این انقلابی در صنعت ایجاد خواهد كرد ، همانطور كه ​​امروزه ما این صنعت را می شناسیم.

رنگهای معمولی مبتنی بر پلیمر رسانایی گرمایی بسیار کمی دارند. یعنی توانایی انتقال گرما را ندارند. ترکیب مواد بر پایه کربن ما باعث افزایش رسانایی گرمایی رنگ و ظرفیت اتلاف حرارت آن می شود. این رنگهای رسانای گرما علاوه بر ساخت ، برای کاربردهای بیشمار نیز بسیار مفید هستند. در این میان ، سیستم های خنک کننده در تجهیزات الکترونیکی ، اتلاف حرارتی در مبدل های حرارتی و راکتورهای شیمیایی یا حتی در سیستم های ذخیره انرژی خورشیدی.

بعلاوه ، وقتی رنگهای نانو بر روی لایه های فلزی اعمال می شود ، خوردگی آنها را کاهش می دهد. در آزمایشی به سادگی قرار دادن یک قطعه فلز رنگ شده با رنگ معمولی برای غوطه ور شدن در حمام نمکی به مدت 28 روز و قطعه مشابه دیگری که با همان رنگ اما شامل نانومواد پایه کربن رنگ شده است ، خوردگی با چشم غیر مسلح روی آن فلز رنگ شده حاصل می شود. با رنگ معمولی ، در حالی که در رنگ توسعه یافته هیچ نشانه ای از خوردگی مشاهده نمی شود.

مزایا و مزایای این رنگهای هوشمند برای کاربران چیست؟

  • اتلاف حرارت رنگ هوشمند نانو باعث کاهش دمای بالای تابش خورشید در سطوح خارجی و داخلی می شود
  • کاهش کار تعمیر و نگهداری ساختمانها و نماها
  • این تنظیم حرارتی امکان کاهش مصرف سیستم های تهویه مطبوع ، در نتیجه صرفه جویی در انرژی الکتریکی و همچنین افزایش کیفیت هوا در محیط های داخلی را فراهم می کند.
  • افزایش راحتی و رفاه در داخل خانه ها به دلیل کاهش نوسانات حرارتی بین شبانه روز

نمایندگی فروش رنگ نانو تبریز

نمایندگی فروش رنگ نانو تبریزمجموعه ما تولیدکننده رنگ نانو با بهترین کیفیت در تبریز و دارای بزرگترین نمایندگی فروش این رنگ در تبریز و کل کشور است. این محصولات با کاربرد بسیار زیاد و کیفیت کم نظیر اکنون در دسترس هم میهنان عزیز ایرانی قرار دارد. جهت ثبت سفارش آن ها با نمایندگی فروش غیر حضوری ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.