قیمت خرید عایق رطوبتی بام با کیفیت بی نظیر

قیمت خرید عایق رطوبتی بام بستگی به نوع و جنس این محصول دارد و در اکثر مارک ها و برند ها متفاوت است. هرچه این عایق به لحاظ لایه های عایق بیشتر و کلفت تر باشد، آب

فهرست عناوین قیمت خرید عایق رطوبتی بام با کیفیت بی نظیر

قیمت خرید عایق رطوبتی بام بستگی به نوع و جنس این محصول دارد و در اکثر مارک ها و برند ها متفاوت است. هرچه این عایق به لحاظ لایه های عایق بیشتر و کلفت تر باشد، آب و رطوبت در آن نفوذ نمی کند و به مراتب آن این محصول گران تر می شود.

همچنین قیمت خرید این محصول بستگی به نوع آن دارد، به طور مثال عایق های رطوبتی که در دیواره ها و کف استخر به کار می برند به مراتب گران تر از عایق های بام می باشد.

عایق های بام قیمتی بسیار مناسب دارند و با توجه به تقاضای زیاد آن ها به دلیل ساختمان سازی های فراوانی که صورت می گیرد، با کیفیت و قیمت بی نظیری ارائه می شوند. 

قیمت خرید عایق رطوبتی بام با کیفیت بی نظیر

انواع مختلف عایق های رطوبتی بام

انواع مختلف عایق های رطوبتی بام

در ایران از انواع عایق رطوبتی بام استفاده می کنند. یکی از عایق هایی که مرسوم بوده و مورد استفاده قرار می گیرد، عایق قیر است که از سطح لایه های کمی برخوردار است و معمولا در حومه ی شهر ها از این نوع عایق استفاده می کنند.

عایق قیر و گونی نیز یکی از عایق های بسیار درجه یک و با کیفیت است که در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع عایق نه تنها در بام بلکه در دیوار ها نیز استفاده می شود.

یکی دیگر از عایق های درجه یک و با کیفیت که مورد استفاده قرار می گیرد، عایق قطران است که مواد اولیه آن زغال سنگ می باشد.

از دیگر عایق هایی که می توان نام برد، عایق های پیش ساخته، تیشو، پرایمر، عایق های رطوبتی پلیمری و دیگر عایق ها می باشد. نوع دیگر عایق بام مرسومی که وجود دارد که استفاده آن امروزه در شهرها منسوخ شده است، آسفالت است.

فروش عایق های رطوبتی بام با ویژگی های مختلف

فروش عایق های رطوبتی بام با ویژگی های مختلف

فروش عایق رطوبتی بام با انواع متفاوتی صورت می گیرد و هر کدام از این عایق های رطوبتی قیمت معینی دارند. با توجه به اینکه ایران شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد و در بسیاری از شهرها باران فراوانی می بارد، عایق رطوبتی یکی از واجبات برای سازه ها و ساختمان ها می باشد.

از این رو سازندگان عایق های رطوبتی در ایران کوشیده اند تا عایق های رطوبتی را با بهترین کیفیت و با ویژگی های مختلفی از جمله غیر قابل نفوذ بودن رطوبت و همچنین استفاده علم نانو در این عایق ها بسازند.

فروش این عایق ها در هر شهری امکان پذیر است. این محصولات معمولا در بازار هر شهر و همچنین مغازه های بسیاری در سطح شهر موجود است. همچنین می توان این محصول را بسته به نیاز خود از سایت های معتبر اینترنتی تهیه کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.