قیمت خرید عایق رطوبتی ایزوگام با کیفیت بی نظیر

عایق ها به موادی گفته می شوند که مانع ورود و یا خروج رطوبت، گرما، سرما، صدا و نور به بنا ها و سایر اشیاء می گردند. عایق رطوبتی از نفوذ نم و باران به ساختمان ها

فهرست عناوین قیمت خرید عایق رطوبتی ایزوگام با کیفیت بی نظیر

عایق ها به موادی گفته می شوند که مانع ورود و یا خروج رطوبت، گرما، سرما، صدا و نور به بنا ها و سایر اشیاء می گردند. عایق رطوبتی از نفوذ نم و باران به ساختمان ها و سایر تجهیزات جلوگیری می نماید و کاربرد های بسیار متنوعی دارد. در این مقاله درباره قیمت خرید عایق رطوبتی ایزوگام با کیفیت بی نظیر و مزایای آن صحبت خواهیم نمود.

قیمت خرید عایق رطوبتی ایزوگام با کیفیت بی نظیر

مزایای عایق رطوبتی ایزوگام

مزایای عایق رطوبتی ایزوگامعایق ها انواع بسیار زیادی دارند. عایق های رطوبتی، عایق های صوتی، عایق های اشعه ماوراء بنفش خورشید، عایق های حرارتی و برودتی، عایق های مواد اسیدی و شیمیایی برخی از انواع عایق هایی هستند که با اهداف متفاوت ساخته می شوند.

تنوع جنس و مواد به کار رفته در عایق های رطوبتی بسیار زیاد است. از پشم شیشه، قیر، مواد نانو، مواد تیشو، مواد پلیمری، ماستیک ها، درز بند ها، پشم سنگ، ایزوگام و بسیاری مواد دیگر به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شود.

عایق های رطوبتی ایزوگام نسبت به بسیاری از عایق ها  مانند قیر و گونی از استحکام بیشتری برخوردار هستند و در برابر فشار هایی که بر آن ها اعمال می شود انعطاف پذیر تر می باشند. مزیت دیگر آن ها نسبت به قیر و گونی این است که از وزن کم تری برخوردار بوده و نصب آسان تری دارند.

به طور کلی عایق های رطوبت گیر جدید نسبت به انواع قدیمی دارای مزیت های فراوانی هستند. برخی از مزیت هایی که می توان برای نسل جدید ایزوگام های رطوبتی در نظر گرفت عبارت هستند از:

  • چون از مواد نانو در ساخت این ایزوگام ها استفاده می شود عمر طولانی تری دارند و در برابر نفوذ رطوبت و باران های اسیدی دارای استحکام بیشتری هستند.
  • به سطوح مختلف ساختمانی می چسبند و بسیار انعطاف پذیر هستند.
  • وزن سبکی دارند و نصب آن ها به راحتی انجام می شود. همچنین به افراد ماهر برای اتصال آن ها نیاز نمی باشد.
  • بر سطوح عمودی، افقی و شیب دار و یا سطوح خیس نیز قابل اجرا می باشند.
  • در صورت نیاز به تعمیر می توان بخش های مستعمل و یا خراب این عایق ها را به راحتی تعویض نمود.

فروش عمده عایق رطوبتی ایزوگام با کمترین قمیت

فروش عمده عایق رطوبتی ایزوگام با کمترین قمیتفروش عایق رطوبتی ایزوگام به صورت عمده و با کمترین قیمت در این مرکز انجام می شود.
اگر در زمینه قیمت خرید کالا ها، نحوه ارسال محصولات و یا خدمات پس از فروش انواع عایق های رطوبتی سوالی داشتید با متخصصان مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید. کارشناسان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه ایزوگام های رطوبتی می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.