قیمت خرید انواع مدل های جدید عایق رطوبتی پودری ژیکابام

عایق رطوبتی ژیکابام از بهترین و جدیدترین مواد تشکیل شده که جایگزین مناسبی برای سایر عایق های رطوبتی می باشد. این محصول که با دانش فنی کشور آلمان تولید شده است و

فهرست عناوین قیمت خرید انواع مدل های جدید عایق رطوبتی پودری ژیکابام

عایق رطوبتی ژیکابام از بهترین و جدیدترین مواد تشکیل شده که جایگزین مناسبی برای سایر عایق های رطوبتی می باشد. این محصول که با دانش فنی کشور آلمان تولید شده است و دارای مزایای زیادی مانند چسبندگی خیلی زیاد و مقاوم در  انواع سطوح را دارا می باشد. در این وب سایت امکان اطلاع  از قیمت خرید  انواع مدل های جدید عایق رطوبتی پودری ژبکابام وجود دارد که یکی از دلایل اصلی آن تفاوت قیمت خرید عایق رطوبتی پودری ژیکابام با قیمت اصلی آن در بازار هست برای اطلاعات بیشتر قیمت ها ما را تا انتها دنبال کنید.

قیمت خرید انواع مدل های جدید عایق رطوبتی پودری ژیکابام

خرید عمده پودر عایق رطوبتی در بازار ایران

خرید عمده پودر عایق رطوبتی در بازار ایرانیکی از روشهای پرطرفدار در فروش عایق های رطوبتی وب سایت اینترنتی است که تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی را می توان در این فضا پیدا کرد. برای خرید عمده پودر عایق رطوبتی در بازار ایران کافیست تازه ترین عایق ها را با بهترین قیمت پیدا کرده و آن را خریداری کنید برای خرید عایق رطوبتی ژیکابام ما بهترین قیمت را به شما معرفی می کنیم .

همچنین در این وب سایت علاوه بر مقرون به صرفه بودن خرید این پودر عایق رطوبتی  امکان ارسال سفارش به سرتاسر کشور فراهم شده است تا شما مشتریان محترم هر چه سریعتر به آن دسترسی پیدا کنید جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در این وب سایت تماس بگیرید.

قیمت انواع عایق رطوبتی با تخفیف ویژه

قیمت انواع عایق رطوبتی با تخفیف ویژه
با توجه به آغاز بارشها
در فصل پاییز و زمستان قصد داریم در این مرکز فروش لیست قیمت انواع عایق رطوبتی با
تخفیف ویژه و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را قرار بدهیم. این وب سایت عایق های رطوبتی با بهترین قیمت را به شما معرفی می کند. از مزایای این عایق
رطوبتی سادگی در اجرا و عایق کاری در سرویس های بهداشتی تا سقف را می توان نام برد
که مانع رطوبت به سایر نقاط می گردد از مشخصات عایق رطوبتی پودری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حالت فیزیکی محصول: پودر
  • وزن: سفید و دارای 20 رنگ مختلف
  • وزن مخصوص: 1.5کیلو گرم در 3سانتی متر
  • میزان چسبندگی: بیش از 20/5 میلیمتر
  • الاستیسیته: بیش از 9درصد
  • ضریب مصرف: 1/5کیلوگرم
  • بسته بندی: سطل پلاستیکی
    500گرمی-1-2-4 و 20 گرمی

از دیگر ویژگی های  انواع عایق رطوبتی می توان مقاومت در برابر نور خورشید و گاز اکسیژن  و همچنین مقاوم در برابر انواع مواد شوینده و غیرقابل اشتغال و سازگار با محیط زیست می توان نام برد. جهت دریافت این نوع عایق های رطوبتی فقط با یک تماس امکان پذیر است  و شما عزیزان پس از دریافت می توانید سفارش خود را درب منزل و در کمتر از 24ساعت دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.