قیمت امروز پوشش نانو سقف عمده

قیمت خرید عایق نانو سقفی امروز در صورتی که عمده تهیه شود بسیار باصرفه و ارزان است و به دلیل حذف واسطه و دلالان با قیمت های مناسبی به دست مشتریان می رسد. این پوش

فهرست عناوین قیمت امروز پوشش نانو سقف عمده

قیمت خرید عایق نانو سقفی امروز در صورتی که عمده تهیه شود بسیار باصرفه و ارزان است و به دلیل حذف واسطه و دلالان با قیمت های مناسبی به دست مشتریان می رسد. این پوشش نانو سقفی با تکنولوژی روز و پیشرفته ای تولید شده و بسیار پایدار و بادوام بوده و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

قیمت امروز پوشش نانو سقف عمده

ویژگی های پوشش نانو مناسب سقف

ویژگی های پوشش نانو مناسب سقف ویژگی پوشش نانو سقفی مناسب شامل موارد زیر می باشد:

  • پوشش نانو عایق علاوه بر اینکه عایق رطوبتی است عایق صوتی، حرارتی و الکتریسیته نیز به شمار می رود و در برابر اشعه خورشید، بازها، اسیدها، مواد خورنده، شوینده و شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت بالایی دارد.
  • با محیط های غیر آتش زا، غیر سمی و محیط زیست نیز سازگاری دارد و سطوح را به طور کامل آبندی می کند و جهت اجرا به تخصص زیادی نیازی نداشته و از اجرای سریع و آسانی برخوردار می باشد.
  • فاقد درز است و به صورت یکنواخت و یکپارچه اجرا می شود و همچنین بعد از اجرا در پشت بام می توان بر روی آن طراحی و شابلون زنی را انجام داد.
  • دارای طیف های مختلف رنگی است که ضد ترک، ضد درز و ضد شکستگی می باشد که در برابر مواد نفت و مشتقات آن مقاومت بالایی دارد و همچنین به دلیل سبک بودن اضافه وزن بر ساختمان ایجاد نخواهد کرد.
  • آن را می توان در ضخامت های بالایی ایجاد نمود و همچنین بر روی عایق های قبلی نیز اجرا شده و نیازی به تخریب آنها ندارد و لذا بر روی سقف های شیب دار و سطوح فلزی نیز اجرا می شود.
  • زمان خشک شدن آن سریع بوده و از عمری طولانی برخوردار می باشد و اکثرا دارای گارانتی ۱۵ ساله نیز بوده است که به دلیل قیمت های مناسبی که داشته بسیار باصرفه تر خواهد بود.
  • این عایق رطوبتی جدید در برابر یخ زدگی تا منفی ۴۰ درجه و حرارت و گرمای مثبت ۹۵ درجه دوام دارد و بهترین جایگزین قیرگونی، اسفالت و ایزوگام می باشد.

فروش انواع پوشش نانو سقف در تهران

فروش انواع پوشش نانو سقف در تهران فروش انواع پوشش نانو سقف در تهران توانسته مشتریان زیادی را بدست آورد و همچنین رضایتمندی آنها را نیز کسب نموده است. لذا بسیاری از استفاده کنندگان این پوشش را بهترین عایق رطوبتی دانسته و باکمترین هزینه توانسته اند از آن بهره مند شوند.

برندهای عرضه شده از این پوشش شامل انو جهان، بوژان، آسان نما و کالیمور است که هر یک خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این پوشش برای مناطق مختلف آب و هوایی مناسب بوده و در تمامی ساختمان ها می توان از آن براحتی استفاده نمود بدون اینکه نگرانی بابت تخریب یا هزینه های اضافی داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.