فروش عایق رطوبتی مایع در بازار

فروش عایق رطوبتی مایع در بازار به عنوان یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در حوزه عایق ماری می باشد. عایق رطوبتی مایع با توجه به مزایای زیادی که دارد توانسته باز

فهرست عناوین فروش عایق رطوبتی مایع در بازار

فروش عایق رطوبتی مایع در بازار به عنوان یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در حوزه عایق ماری می باشد. عایق رطوبتی مایع با توجه به مزایای زیادی که دارد توانسته بازار فروش نسبتا خوبی در کشور به دست آورد.

فروش عایق رطوبتی مایع در بازار

مزایا و معایب عایق رطوبتی مایع

مزایا و معایب عایق رطوبتی مایعمزایا و معایب عایق رطوبتی مایع متعدد هستند. همان گونه که از نام این محصول مشخص است این عایق به صورت مایع بوده و در دو رنگ مشکی و سفید در بازار وجود دارد. معمولا از این عایق رطوبتی در استخرها استفاده می شود. اما در ساختمان ها نیز می توان از آن استفاده کرد. عایق رطوبتی مایع نوعی عایق چند لایه مایع است که پس از اجرا بر روی سطح مورد نظر خشک شده و تبدیل به یک لایه نازک اما بسیار محکو و مقاوم می شود و می توان از آن بر روی دیوارها و سقف نیز استفاده نمود.

از جمله مهمترین مزایای این نوع از عایق های رطوبتی مایع، میزان چسبندگی بسیار زیاد آنها می باشد که سبب شده بتوان روی هر سطحی از ملات تا آجر گرفته تا کاشی، سطوح فلزی، بتنی و غیره آن را به صورت کامل اجرا کرد.

همچنین مزایای دیگر این عایق رطوبتی علارتند از: کیفیت بسیار زیاد، انعطاف پذیری خیلی زیاد، عدم تغییر رنگ، مقاومت بسیار زیاد در برابر اشعه های مضر نور خورشید، پوشش یکپارچه و یکدست آن بر روی سطوحی که مورد استفاده می باشد بدون هیچ گونه ایجاد درز و شکافی در آن، خاصیت ضد قارچ داشتن، غیر سمی بودن، غیر قابل اشتعال و از همه مهمتر سازگار با محیط زیست می باشد. اما به طور کلی می توان گفت مهمترین عیب عایق روطوبتی مایع هزینه بسیار بالای خرید و نصب آن نسبت به نوع سنتی غیر و یا ایزوگام می باشد به ویژه اگر سطح مورد عایق کار دارای ناهمواری باشد هزینه نصب این عایق به مراتب افزایش می یابد.

عوامل موثر بر قیمت عایق رطوبتی مایع

عوامل موثر بر قیمت عایق رطوبتی مایع

قیمت عایق رطوبتی مایع به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل مهمی که در تعیین نرخ این نوع از عایق اثر گذارد است این است که این ماده با محیط زیست کاملا سازگار بوده و در تولید ان از فناوری بسیار بالایی استفاده شده است. از سوی دیگر برند سازنده آن و نوسانات ارزی درون کشور نیز تا حد زیادی این محصول را تحت تاثیر قرار می دهد. اما به طور کلی با توجه به اهمیتی که عایق کاری به ویژه در شهرهای پر بارش وجود دارد استفاده از عایق های مایع بسیار مقرون به صرفه بوده چرا که کارایی آنها در برابر سایر روش های سنتی عایق کاری به مراتب بیشتر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.