فروش تضمینی عایق ضد رطوبت پشت بام

قبل از روی کار آمدن تکنولوژی نانو و نوآوری در محصولات متعدد برای عایق سازی پشت بام، استفاده از ایزوگام ها مرسوم بود. برای این کار از موادی مانند آلومینیوم یا قی

فهرست عناوین فروش تضمینی عایق ضد رطوبت پشت بام

قبل از روی کار آمدن تکنولوژی نانو و نوآوری در محصولات متعدد برای عایق سازی پشت بام، استفاده از ایزوگام ها مرسوم بود. برای این کار از موادی مانند آلومینیوم یا قیر استفاده می‌شد. زحمت در اجرا و آسیب هایی که برای محیط زیست ایجاد میشد در این روش بسیار زیاد بود. امروزه عایق پشت بام نانو بهترین و به صرفه ترین انتخاب است. برای خرید این محصول با بهترین قیمت با واحد فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

فروش تضمینی عایق ضد رطوبت پشت بام

چرا باید پشت بام را عایق کرد؟

چرا باید پشت بام را عایق کرد؟ عایق پشت بام ضد آب به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این عایق بر خلاف عایق های دیگر ساختاری مایع دارد که به صورت لایه نازک بر روی پشت بام کشیده می شود. این مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین اکریلیک است که علاوه بر براق بودن قدرت چسبندگی بالایی دارد و نور خورشید را هم منعکس می کند.

این ماده به عنوان بهترین محصول بوده که امروزه توانسته سطح کاربری گسترده ای را به خود اختصاص دهد. از دیگر دلایل مخبوبیت می توان به وزن سبک اشاره کرد که حمل و نقل و اجرای آسانی دارد. نحوه نصب زمانگیر نبوده و به صورت لایه ای نازک در کمترین زمان انجام می شود. این عایق در مقابل آب و مواد شیمیایی و حرارت بالا و همچنین نوسانات جوی بسیار مقاوم بوده و دوام و ماندگاری زیادی دارد. عایقکاری سرویس های بهداشتی و محیط های مرطوب و دیوارها از دیگر مصارف این نمونه است. قیمت آن مناسب بوده و مردم می توانند براحتی آن را تهیه کنند.

عایق پشت بام ضد رطوبت را می توان یکی کالا های مناسب صادراتی دانست. دلیل این امر، کیفیت مرغوب و استفاده آسان از آن می باشد. یک عایق مناسب باید قابل اجرا بر روی تمامی بام ها و سطوح باشد. سطوح استفاده شده می توانند از جنس فلز، پلاستیک و یا سیمان باشند. عایق نانو صادراتی معمولا بعد از خشک شدن و اجرا، آب بند شده و به خوبی جذب سطح مورد نظر می شود. با استفاده از این عایق، سطوح مختلف ساختمان و اماکن صنعتی فاقد هر گونه درز و شکستگی خواهند بود و به بهترین شیوه از آنها محافظت خواهد شد. لازم به ذکر است که استفاده از عایق های نانو تنها محدود به پشت بام نمی شود و می توان از آن ها برای عایق کردن سطوحی مانند روف گاردن و یا استخر ها نیز استفاده کرد.

استفاده از عایق ضدرطوبت برای پشت بام

استفاده از عایق ضدرطوبت برای پشت بام ایزوگام های کلاسیک و قدیمی با عایق های نانو بسیار متفاوت هستند. کیفیت پوشش های نانو بسیار بالا بوده و مزایای گوناگونی دارد. مثلا راحتی و سرعت در اجرا، متصاعد نشدن گاز های مضر برای سلامتی و محیط زیست، آماده شدن سریع سطح، دوام و مقاومت بالا و…. همانطور که ذکر شد اگر می‌خواهید برای عایق کردن پشت بام منزل یا محل کار خود از پوششی استفاده کنید بهترین انتخاب پوشش نانو است. در ادامه خواهیم گفت که این پوشش چگونه روی پشت بام اجرا می‌شود. اولین نکته حائز اهمیت این است که چون عایق رطوبتی پشت بام نانو بر پایه رزین آکریلیک ساخته شده است، برای ساخت عایق و اجرایی آن روی سطح شما به هیچ کدام از حلال های مضر شیمیایی نیاز نخواهید داشت. چرا که این مواد حلال در آب هستند و بسیار بی خطر و ایمن هم برای افراد و هم برای محیط زیست می‌باشند.

نحوه اجرای این پوشش بسیار راحت است و نیاز به تجهیزات ویژه ای ندارد. بسیاری از این پوشش ها آماده به مصرف هستند یعنی شما حتی نیازی نداری که قبل از اعمال پوشش روی سطح آن را رقیق کنید. مجریان این نوع عایق هم می‌توانند آنرا توسط پیستوله های مناسب روی سطح مورد نظر اسپری کنند و هم می‌توانند با رول ها یا قلم مو های صنعتی سطح را رنگ کنند. در اجرای عایق نانو روی پشت بام ها نیازی به اعمال روش های حرارتی و صرف زمان زیادی نیست. فقط کافی است که تکنسین ها به دقت و با یک ضخامت مشخص سطح مورد نظر را با عایق پوشش داده و کمی صبر کنند تا پوشش به خوبی خشک و سطح مورد نظر آماده شود.

بهترین صادرکنندگان عایق پشت بام

بهترین صادرکنندگان عایق پشت بام رطوبت مهمترین عاملی است که باعث خرابی زیرساخت ها می شود. برای جلوگیری از این امر امروزه از عایق پشت بام نانو استفاده می کنند. این نمونه دارای بالاترین سطح پوشش دهی بوده که می تواند از نفوذ رطوبت به ساخت جلوگیری کند. ساختار آن چند لایه است و هیچ آبی نمی تواند به درون آن نفوذ کند. تولید کننده این عایق در تهران فعالیت گسترده ای دارد و توانسته نیاز بازارهای داخلی و خارجی را به خوبی برطرف کند.

آخرین قیمت عایق درزگیر پشت بام در فرآیند تولید و بر اساس فاکتورهای مهمی چون کیفیت و متراژ و میزان عرضه و تقاضا و برند مشخص شده و بر روی بسته بندی محصول درج می شود تا مشتری بتواند با اطلاع از قیمت ها خرید خود را انجام دهد. مشتری قبل از خرید ابتدا تمایل دارد تا لیست قیمت را از طریق سایت و تولیدی ها تهیه کرده و با مقایسه قیمت ها خرید ایده آل خود را با کمترین هزینه انجام دهد.

این نرخ به صورت روزانه محاسبه می شود. تورم باعث شده تا این محصولات هم نرخ ثابتی نداشته باشند. مشتریان برای اینکه بتوانند قیمت روزانه را دنبال کنند می توانند به سایت های فروشگاهی معتبر مراجعه کرده و با مشاهده و مقایسه هزینه ها خرید ایده آل خود را انجام دهند. قیمت این محصول همانند اجناس دیگر در حال عوض شدن می باشد و هر روز نرخ جدیدی را در بازار مشاهده می کنیم. تورم یک عامل بسیار مهم محسوب می شود که در تغییر هزینه ها نقش بزرگی را ایفا می کند و تمام بازار های داخلی را با مشکلات فراوانی رو به رو کرده است.

توزیع عمده عایق پشت بام

توزیع عمده عایق پشت بام اگر به دنبال بهترین عایق پشت بام رنگی می‌گردید، عایق پشت بام نانو بهترین انتخاب برای شما است. این عایق دوام و مقامت بالایی دارد و مجبور نیستید مدام هزینه کنید تا عایق را ترمیم کنید. در ضمن امروزه با اهمیت یافتن تکنولوژی های حامی محیط زیست و سلامت انسان، استفاده از چنین محصولات نوآورانه و بی خطر امری بسیار معقول و منطقی است. برای آگاهی از شرایط مرکز فروش این محصول در تهران با کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌توانید با واحد مشاوره و فروش مجموعه ما تماس گرفته و آگاهانه، به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارشات خود را ثبت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.