عرضه مستقیم عایق رطوبتی نانو پشت بام

عایق رطوبتی نانو پشت بام که بیشتر برای عایق کاری سقف های شیب دار و حمام و پشت بام استخر و جکوزی به کار می‌رود یک عایق با کیفیت وبا مقاومت بالا واماندگی و طول عم

فهرست عناوین عرضه مستقیم عایق رطوبتی نانو پشت بام

عایق رطوبتی نانو پشت بام که بیشتر برای عایق کاری سقف های شیب دار و حمام و پشت بام استخر و جکوزی به کار می‌رود یک عایق با کیفیت وبا مقاومت بالا واماندگی و طول عمر بسیاری دارد.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان‌ این عایق در خاورمیانه است به همین دلیل در کشور ما عرضه مستقیم عایق رطوبتی نانو پشت بام با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت در سایت های معتبر اینترنتی قابل مشاهده است.خریداران می‌توانند با اطلاع از آخرین تغییرات قیمت ها ،محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

عرضه مستقیم عایق رطوبتی نانو پشت بام

بررسی مشخصات عایق رطوبتی نانو

بررسی مشخصات عایق رطوبتی نانو

از مشخصات مهم عایق های رطوبتی نانو کیفیت بالا و دوام و طول عمر بالایی که این عایق ها دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادی است .عایق های نانو تغییرات زیادی در صنعت ایزوگام وجود آورده است و بهترین جایگزین برای عایقکاری به روش‌های سنتی مثل ایزوگام است .

بام های شیروانی با توجه به اینکه در چه منطقه ای وجود دارند شیب های مختلفی دارند اگر در مناطقی که برف وباران زیادی می‌بارد باید از عایق رطوبتی نانو استفاده شود و استفاده از عایق های رطوبتی طول عمر این سقف های شیروانی را هم افزایش می‌دهد و همچنین استفاده از عایق پشت بام شیروانی در مصرف زمان و انرژی صرفه جویی می‌کند و همچنین ساختمان شما را ضد آب می‌کند.

عايق های رطوبتی نانو را روی سطوح مختلفی می‌توان استفاده کرد مثل سطوح بتنی و فلزی آجری و آسفالت می‌توان به راحتی اجرا کرد.از خاصیت های منحصر بفرد این عایق ها سفید شدن سطح مورد نظر می‌باشد که در ساختمان‌ها موجب کاهش هدر رفتن انرژی می‌شود.

عایق های رطوبتی را با افزودن موادی به آن، رنگی می‌کنند واین عایق رطوبتی رنگی سطح پشت بام ساختمان‌ ها را زیباتر می‌کند. این عایق ها روی تمام سطوح و به شکل های مختلف ،به صورت عمودی و افقی قابل اجرا دارد و کاملا روی سطح مورد نظر می‌چسبد و از روی سطح شره نمی‌کند.

از مزیت های دیگر این عایق ها انعطاف‌پذیری و وزن کم آنها می‌باشد و همچنین این عايق ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و در رنگ های متنوع وجود دارد .و همچنین روی هر سطحی بدون خرابکاری وهیچ هزینه ای روی سطح را عایق کاری میکند .روی سطوح مختلف کاربرد دارد و همچنین روی سطوح مواج و کمربند و شیر وانی هم کاربرد دارد.

این عايق ها پوسته پوسته نمی‌شوند و ترک برنمی‌دارند و همچنین بی بو و غیر سمی و غیر فابل اشتعال است و همچنین کاملا بهداشتی است و سلامت انسان را به خطر نمی‌اندازد و با طبیعت سازگاری دارند و همچنین نور خورشید را منعکس می‌کند و اشعه و نور خورشید را کاهش می‌دهد.

عایق کردن شیروانی با عایق رطوبتی

عایق کردن شیروانی با عایق رطوبتی اگر شما در منطقه ای زندگی می کنید که باران زیادی می بارد و سقف خانه تان حالت شیروانی دارد استفاده از مواد عایق بندی رطوبتی برای حفاظت از آن ها خیلی مهم است رطوبت زیاد یا بارش های پی در پی دشمن اصلی ساختمان است چراکه می‌تواند به لایه لایه شدن سطح پشت بام ساختمان و به سقف ساختمان آسیب می رساند.

برای عایق کردن شیروانی سقف های شیروانی ها نکاتی باید توجه کنیم اولاً اگر کنار سقفهای شیروانی درختانی نزدیک به سقف وجود دارد شاخه‌های این درختان را ببرد و دقت کنید که جلوی ناودان ها با هیچ چیزی یا برگی مسدود نشده باشد و کاشی های شکسته و یا ترک خورده را از روی سقف بردارید و به جای آن کاشی سالم و جایگزین کنید و همیشه از کاشی های سالم استفاده کنید در سقف شیروانی که در برابر باران های بسیار شدید و برف دوام و تحمل زیادی داشته باشد اتاق زیر شیروانی را هم عایق بندی کنید.

همانطور که می‌دانید در منطقه شمال کشور بیشتر ساختمان‌ها و ویلاها و مراکز صنعتی از سقف‌شیروانی ساخته شدند این صفحه ها در برابر باران زیاد مقاوم نیستند و باران به داخل آنها می‌توانند نفوذ کند .

بهترین راه برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل این ساختمان ها استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است این عایق ها هم در برابر گرما و هم در برابر سرما و هم نور خورشید و اشعه خورشید مقاوم هستند و از نشت رطوبت به سقف شیروانی جلوگیری می کند عایق های رطوبتی سقف های شیروانی با محیط زیست سازگاری دارند این عایق ها برای سقف های فلزی و سقف های سیمانی و سقف های موزاییکی و حتی چوبی هم کاربرد خیلی خوبی دارند عایق پشت بام سفید نوعی پوشش آب بند است که از مواد پلیمری ساخته شده و بر روی همه سطوح استفاده میشود از عایق سفید پشت تمام برای عایق کاری پشت بام عایق استخر سرویس بهداشتی استفاده می شود.

خرید تضمینی عایق رطوبتی نانو پشت بام

خرید تضمینی عایق رطوبتی نانو پشت بام عایق رطوبتی پلیمری نوعی دیگر از عایقهای رطوبتی پشت بام می باشد که از این عایق ها برای عایق کردن اتصالات و همچنین به صورت ورقه ای برای عایق کردن سطوح مختلف استفاده می شود و مواد پلیمری که در داخل این عایق ها به کار رفته هم دارای خاصیت عایق حرارتی و هم عایق رطوبتی را دارا می باشد.

این عایق ها برای پر کردن درزهای انبساط و درز در و پنجره ها و دریچه های ساختمان استفاده می شوند معمولاً عایق های رطوبتی را به صورت رول بسته‌بندی می‌کنند و این رول های محکم به هم پیچیده می‌شود و در انبارها سرپوشیده نگهداری می شود.

نوع دیگر عایق ،عایق رطوبتی نانو می باشد که این عایق ها از ذرات نانو ساخته شده‌اند که به راحتی با استفاده از رنگ آمیزی بر روی سطوح اجرا می شوند و از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری می کند و همچنین این عايق ها در برابر نور خورشید و تغییرات دما خیلی مقاوم هستند و اجرای آنها به آسانی انجام می شود.

برای خرید تضمینی عایق رطوبتی نانو پشت بام باید به سایت ها و فروشگاه های فروش این محصولات مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروشندگان عمده انواع عایق رطوبتی نانو پشت بام

فروشندگان عمده انواع عایق رطوبتی نانو پشت بام عایق پشت بام کاهگلی یکی از روش های بسیار قدیمی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به سقف خانه ها بوده است و این نوع عایق تشکیل شده است خاک رس و کاه می باشد که تا به آن چسبندگی زیادی می دهد این نوع قایق به راحتی تهیه می شود و خیلی کم هزینه می باشد.

البته امروزه از روش‌های جدید و پیشرفته برای عایق کاری ساختمان ها استفاده می شود عایق های رطوبتی با قیمت های مختلفی در مراکز خرید ارائه می شوند و قیمت های این عایق ها بسته به نوع و کیفیت آنها متفاوت میباشد. شما می توانید انواع مختلف عایق رطوبتی را از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید قیمت این محصولات معمولاً به کیلو گرم است همچنین شما می توانید در کمترین زمان عایق رطوبتی باکیفیت را نیاز سفارش دهید و نیاز به زمان طولانی برای خرید ندارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.