عایق پشت بام ایزوپل – ارائه باکیفیت ترین انواع عایق های حرارتی و رطوبتی

عایق پشت بام ایزوپل از جمله عایق های حرارتی و رطوبتی نسل جدید است. این عایق پلیمری به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت دارد از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.برخلاف روش های قدیمی عایق پشت بام، این نوع عایق از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است، همچنین به راحتی نیز قابل ترمیم می باشد که خوشبختانه با همه این موارد دارای قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه است.از دیگر ویژگی های عایق ایزوپل می توان به موارد زیر اشاره کرد:مقاومت و نفوذ ناپذیری بالا در برابر رطوبت و همچنین عوامل طبیعیدارای پوشش یکپارچه و بدون ایجاد هیچ گونه درز و شکافجلوگیری از منقبض شدن و حفظ انعطاف پذیری لایه ها در زمستان و هوای سردتوانایی نصب بر روی هر نوع پوشش (سیمان، گچ، موزاییک، آسفالت و یا فلز)جلوگیری از هدر رفت انرژیداشتن وزن سبکقابل شستشوو همچنین قابلیت استفاده برای استخر با اطمینان کامل، بدون هیچ گونه نشتی از عناصر و مواد شیمیایی به داخل آب

فهرست عناوین عایق پشت بام ایزوپل – ارائه باکیفیت ترین انواع عایق های حرارتی و رطوبتی

عایق پشت بام ایزوپل از جمله عایق های حرارتی و رطوبتی نسل جدید است. این عایق پلیمری به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت دارد از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

برخلاف روش های قدیمی عایق پشت بام، این نوع عایق از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است، همچنین به راحتی نیز قابل ترمیم می باشد که خوشبختانه با همه این موارد دارای قیمتی مناسب و کاملا مقرون به صرفه است.

از دیگر ویژگی های عایق ایزوپل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت و نفوذ ناپذیری بالا در برابر رطوبت و همچنین عوامل طبیعی
  • دارای پوشش یکپارچه و بدون ایجاد هیچ گونه درز و شکاف
  • جلوگیری از منقبض شدن و حفظ انعطاف پذیری لایه ها در زمستان و هوای سرد
  • توانایی نصب بر روی هر نوع پوشش (سیمان، گچ، موزاییک، آسفالت و یا فلز)
  • جلوگیری از هدر رفت انرژی
  • داشتن وزن سبک
  • قابل شستشو
  • و همچنین قابلیت استفاده برای استخر با اطمینان کامل، بدون هیچ گونه نشتی از عناصر و مواد شیمیایی به داخل آب

بیشتر بخوانید: قیمت عایق نانو استخر

عایق پشت بام ایزوپل-ارائه باکیفیت ترین انواع عایق های حرارتی و رطوبتی

خرید و فروش عایق پشت بام ایزوپل

خرید و فروش عایق پشت بام ایزوپلخرید و فروش عایق رطوبتی ایزوپل هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی در سراسر کشور امکان پذیر است. اما با انتخاب روش دوم، به دلیل عدم نیاز به حضور واسطه می توان خرید عایق را به صورت خریدی آسان و مقرون به صرفه تجربه نمود. مشاوران ما جهت هر گونه پرسش و پاسخ به منظور راهنمایی و تصمیم گیری هر چه بهتر شما مشتریان عزیز در این زمینه پاسخگو هستند؛ تنها کافیست فرم موجود در مشاوره و قیمت را تکمیل نمایید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند.

راهنمای نصب انواع عایق روی پشت بام

راهنمای نصب انواع عایق روی پشت بام به طور کلی انواع عایق را با رعایت مرحله به مرحله نکات زیر می توان بر روی هر پشت بامی نصب نمود:

  • قبل از شروع کار، سطح پشت بام باید عاری از هر گونه وسیله و کاملا صاف باشد.
  • ترک های بزرگ تر از یک سانتیمتر را بایستی با استفاده از سیمان یا خمیر ماستیک پُر کرد.
  • در صورت صیقلی نبودن سطح بایستی از خمیر پرایمر به میزان 500 گرم در هر متر مربع استفاده نمود.
  • مدتی را برای خشک شدن خمیر در نظر گرفته و در صورتی که خمیر دیگر به دست نچسبید یعنی شرایط برای ادامه دادن کار محیا است، در نتیجه کار را ادامه می دهیم.
  • برای نصب عایق حرارتی و رطوبتی، اندازه گیری از قسمت ناودان شروع می شود، در ابتدا بایستی مشعل را روشن کرده و پس از آن نیاز است که شعله تنظیم شود.
  • لازم است که سطح پشت بام را به صورت عرضی و به فاصله های 90 سانتیمتری علامت گذاری کرد.
  • ابتدا داخل ناودان را به ابعاد 50*50 به صورت قیف مانند عایق گذاری کرده طوری که آن قسمت از دیواره ناودان را به طور کامل پوشش داده و متصل باشد، پس از اطمینان کامل به نصب عایق در یک متری ناودان پرداخته می شود.
  • از آنجایی که پشت بام دارای شیب بیشینه و کمینه است و آب باران از نقطه اوج روان و در نقطه صفر (مساحت اطراف آبراهه) جمع می شود، بایستی در ابتدا به شعاع یک متری از اطراف آبراهه را یک مرتبه عایق بندی کرد و سپس به عایق بندی کل سطح پرداخت.
  • تک لایه های دو متری برای زیر منابع آبی مثل کولر نصب شود.
  • در این قسمت، کار عایق بندی اصلی و یکسره شروع می شود، بدین منظور لایه اصلی را از مقابل ناودان باز کرده سپس رول های 10 متری را به منظور تراز بودن خط تنظیم و نصب صاف لایه، به دو قسمت مساوی تقسیم نموده و کار نصب از وسط سطح شروع می شود.
  • به منظور همپوشانی لبه های دو لایه مجاور بایستی که به صورت چپ و راست حرکت کرده، که این همپوشانی بایستی 10 سانتیمتر باشد.
  • به منظور چسبیدن کامل لایه به سطح باید حرارت به میزان کافی داده شود، نه بیشتر و نه کمتر. اگر حرارت به میزان زیاد داده شود پلی استر و تیشو داخل لایه می سوزد و اگر کمتر از حد معمول داده شود لایه به سطح نمی چسبد، در این صورت آب به راحتی به زیر عایق نفوذ می کند. در ضمن قبل از حرارت دهی لازم است که نایلون از قسمت زیرین عایق جدا شود.
  • پس از حرارت دهی مناسب و تنظیم عایق در مکان مورد نظر لازم است که عایق را با استفاده از پا و یا دست از وسط به دو طرف فشار داده و صاف نمود تا هر گونه چین و چروک و هوا گرفتگی ایجاد شده از بین برود و عایق به طور کامل به سطح بچسبد.
  • و در آخر بایستی که قسمت همپوشانی لایه ها را با دقت بالا و شعله کم، با استفاده از کمچه جوشکاری نمود.

نکته ای علاوه بر مطالب بالا: چنانچه قسمتی از عایق دچار چین و چروک شده باشد بایستی با استفاده از مشعل، آن قسمت را حرارت داد و به آرامی باز کرد، در غیر این صورت عایق پاره می شود.

رنگ عایق رطوبتی نانو مایع – جهت عایق کاری انواع ناودان پشت بام

رنگ عایق رطوبتی نانو به صورت مایع غلیظ با ویسکوزیته بالا می باشد که بر پایه رزین های اکریلیک است. این محصول آب بند، جهت عایق کاری رطوبتی انواع ناودان پشت بام، اطراف ناودان ها، پشت بام های سیمانی، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، آسفالت، ورق های گالوانیزه، دیوارها، آشپزخانه، پی ساختمان، کف سرویس های بهداشتی،کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف انواع سوله ها، مرغداری ها، دامداری ها و در کل هر سطحی که احتیاج به ایزولاسیون داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

بازار فروش عمده عایق مخصوص پشت بام

بازار فروش عمده عایق مخصوص پشت بامامروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و باب شدن خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی، خوشبختانه بازار فروش عمده این محصول به دلیل استقبال خوب خریداران از رضایت بالایی برخوردار است. یکی از راه های پیشرفت در این زمینه جلب رضایت و اعتماد مردم و ارائه محصول با کیفیت بالا و مرغوب می باشد. ما اینجاییم تا با ارائه محصولات با کیفیت خود رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز را جلب نموده و در صدد برآورده کردن نیازهای شما گام برداریم.

قیمت روز عایق پشت بام ایزوپل

قیمت روز عایق پشت بام ایزوپلبرای اطلاع یافتن از قیمت روز عایق ایزوپل می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما، با مشاوران و همکاران ما در ارتباط باشید؛ همچنین با تکمیل کردم فرم موجود در مشاوره و قیمت می توانید از شرایط فروش و قیمت محصولات مطلع شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.