عایق های رطوبتی نانو | در تولید انبوه با قیمت ارزان

عایق های رطوبتی نانو یکی از بهترین روش های  جایگزین  ایزوگام می باشد البته از عایق های رطوبتی نانو در عایق کاری آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ،پشت بام ،نمای ساختمان ،دیوار های باران گیر و در کل در هر جایی که از عایق های رطوبتی سنتی همچون ایزوگام و قیرگونی استفاده میشده میتوان عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان را جایگزین کرد.در ساخت و تولید عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان از فناوری نانو استفاده گردیده که منجر به بهبود عملکرد آب بندی ،آب گریز کردن پوشش ،آنتی باکتریال کردن پوشش و عایق و افزایش دوام و بهبود استحکام عایق رطوبتی میگردد
عایق های رطوبتی نانو

فهرست عناوین عایق های رطوبتی نانو | در تولید انبوه با قیمت ارزان

عایق های رطوبتی نانو یکی از بهترین روش های  جایگزین  ایزوگام می باشد البته از عایق های رطوبتی نانو در عایق کاری آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ،پشت بام ،نمای ساختمان ،دیوار های باران گیر و در کل در هر جایی که از عایق های رطوبتی سنتی همچون ایزوگام و قیرگونی استفاده میشده میتوان عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان را جایگزین کرد.

در ساخت و تولید عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان از فناوری نانو استفاده گردیده که منجر به بهبود عملکرد آب بندی ،آب گریز کردن پوشش ،آنتی باکتریال کردن پوشش و عایق و افزایش دوام و بهبود استحکام عایق رطوبتی میگردد.

عایق های رطوبتی نانو یکی از بهترین روش های  جایگزین  ایزوگام می باشد البته از عایق های رطوبتی نانو در عایق کاری آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ،پشت بام ،نمای ساختمان ،دیوار های باران گیر و در کل در هر جایی که از عایق های رطوبتی سنتی همچون ایزوگام و قیرگونی استفاده میشده میتوان عایق های رطوبتی نانو در تولید انبوه با قیمت ارزان را جایگزین کرد.

قیمت عایق رطوبتی نانو

قیمت عایق رطوبتی نانویکی از مهم ترین تفاوت های عایق رطوبتی مایع نسبت به عایق های رطوبتی قدیمی نفوذ ناپذیری بسیار بالای این مواد و تحمل این مواد نسبت به حجم بالای آب برخلاف عایق عای رطوبتی قدیمی همچون ایزوگام می باشد.

قیمت عایق رطوبتی نانو بر اساس کیفیت تولید متفاوت بوده و از مراکز فروش این عایق ها می توان از فروشگاه های مصالح ساختمانی نام برد.که با توجه به عمر و دوام بالای انواع عایق های نانو همچون عایق های رطوبتی نانو پلیمری  عایق های رطوبتی قدیمی همچون ایزوگام از رده مصرفی بازار خارج شده و جای خود را به عایق عای نوین میدهند.

از مهمترین ترکیبات عایق های رطوبتی نانو  مواد  پلیمری بوده و این عایق همچون یک لایه نازک روی سطوح مختلف می چسبد.

کاربرد عایق رطوبتی نانو

کاربرد عایق رطوبتی نانواز مهمترین اتفاقاتی که امروزه ممکن است درساختمان ها رخ دهد و منجر به تحمیل هزینه های زیاد و خسارت های جبران ناپذیری گردید نفود رطوبت و نم در دیوار های ساختمان است.

برای عایق بندی رطوبتی دیوار روش های متفاوتی وجود دارد:

  1. قیر:از اولین انواع روش های عایق بندی دیوار ها بوده که هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرد
  2. ایزوگام : از روش های قدیمی بوده همچون قیر گونی که هنوزهم مورد استفاده بوده
  3. عایق های رطوبتی نانو:از انواع عایق های رطوبتی نانو به جهت عایق رطوبتی دیوار داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرد که معایب روش های سنتی را ندارد

خرید و فروش عایق رطوبتی نانو

خرید و فروش عایق رطوبتی نانواز عایق رطوبتی نانو بی رنگ میتوان برای عایق بندی سطوح مختلف بدون تغییر در ظاهر استفاده نمود.این عایق ها از جدیدترین شیوه های آب بندی هستند که به صورت مایع و در رنگهای مختلف قابل ارائه به مشتری بوده و به راحتی در سطوح مختلف قابل استفاده بوده و پس از خشک شدن محصول روی سطح لایه نازکی مقاوم در برابر سایش و فشار ایجاد میکند.

این مواد عایق نسل جدید به صورت مایع بوده که پس از خشک شدن دارای ضخامت حدودا 1 تا 2 میلیمتر داشته و نسبت به روش های آب بندی قدیمی هم ضخامت خیلی کمتری داشته و هم درای وزن خیلی کمتری است سطح عایق شده توسط این مواد کاملا امکان تردد داشته و با توجه به مایع بودن مواد پیش از استفاده تمامی خلل و  فرج ها را پوشش داده که از تبله کردن بعد از اجرای کار و در زمان های بعدی جلوگیری میکند

نمایندگی و پخش عایق رطو بتی

نمایندگی و پخش عایق رطو بتیبا توجه به تنوع اب و هوایی نقاط مختلف کشور عزیزمان ایران به جهت اب بندی سطوح مختلف بر اساس میزان فشار و کشش ، زیبایی از مواد گوناگونی برای آب بندی استفاده گردد.

از انواع عایق های نانو که بسیار پر استفاده نی باشد می توان به دو مورد زیر به عنوان مثال اشاره کرد

  1. رنگ های ضد اب: عایق رطوبتی نانو پلیمری می باشد که با توجه بی رنگ و بی بو بودن و دوست دار محیط زیست هم هست که در عایق کاری نمای ساختمان استفاده میگردد
  2. چسب بتن نانو: بی رنگ و بی بو و برای آب بندی و بهبود خواص بتن استفاده میگردد

مشخصات فنی عایق های رطوبتی نانو

مشخصات فنی عایق های رطوبتی نانوعایق های رطوبتی پلیمری :دارای وزن بسیار کمی بوده و نسبت به واکنش با مواد شیمیای دیگر دارای مقاوت بالایی می باشد.از مزایای این نوع عایق هابه موارد زیر میتوان اشاره کرد:

  1. چسبندگی بسیار بالا
  2. اجرای اسان
  3. پوشش یک نواخت و یکدست
  4. مقاومت بالا در برابر تابش خورشید
  5. مقاوم در برابر حرارت
  6. انتی باکتریال و مناسب عایق بندی مخازن آب
  7. سازگار با محیط زیست
  8. بدون ایجاد درز
  9. امکان اجرای طراحی روی عابق و شابلون زنی
  10. دارای تیف های رنگی مختلف

با توجه به مایع بودم عایق رطوبتی پلیمری پس از استفاده به صورت یک لایه بی رنگ و شفاف بسیار نازک بوده که علاوه بر مقاوت در برابر رطوبت یک عایق کامل در برابر الکتریسیته ،صوت و حرارت نیز می باشد و با توجه به ویژگی های این عایق قابل استفاده جهت سطوح مختلف و بسیار متفاوت می باشد .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.