عایق های رطوبتی جدید | مزایا و کاربرد های بی شمار آن

عایق های رطوبتی جدید با قابلیت انعطاف برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده است از قیر بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد . اینگونه امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند . ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک ( فیلم )با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.  

فهرست عناوین عایق های رطوبتی جدید | مزایا و کاربرد های بی شمار آن

عایق های رطوبتی جدید با قابلیت انعطاف برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده است از قیر بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد. اینگونه امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . با سفت شدن این امولسیون آب آن تبخیر و قیر بصورت بیندر باقی می ماند. ترکیبات کف سازی بام ، بر پایه امولسیون پلیمرهای جدید عملکرد متفاوتی دارند ، شاید مهمترین ویژگی آنها ایجاد یک لایه نازک ( فیلم )با قابلیت انعطاف بعد از خشک شدن باشد.

عایق های رطوبتی جدید | مزایا و کاربرد های بی شمار آن

بهترین عایق رطوبتی

بهترین عایق رطوبتی
بهترین عایق رطوبتی فوماست، (فوم اکس پی اس) صفحات عایقرطوبتی ،فوم های اکسترود شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می کند کاربرد این صفحات در عایق کاری کف ، سقف و دیوارهای ساختمان های مسکونی و صعنتی می باشد. به دلیل این که در ساختار آنها حباب وجود ندارند ، مقاومت فشاری آنها بالا است.جذب آب آنها نیز کم و تنها 2/0 درصد است. در آنها نفوذ آب از طریق مویینگی نیز وجود ندارد. این فوم ها با تیغ اره یا چاقو بریده می شوند و نیازی به سیم داغ نمی باشد و به آسانی به وسیله چسب و یا پیچ، در جای خود تثبیت می شوند. این محصول در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته.

لیست قبمت عایق رطوبتی جدید

لیست قبمت عایق رطوبتی جدیدعایق رطوبتی پلیمری از انواع جدید عایق های رطوبتی می باشد .عایق رطوبتی جدید جایگزینی بسیار مناسب برای قیر و گونی و ایزوگام می باشد. این عایق ها علاوه بر عایق رطوبتی عایقی حرارتی نیز می باشند. این عایق ها چسبندگی زیادی روی آسفالت خواهند داشت . و البته بشتر جهت استخر به کار می روند.

عایق رطوبتی دیوار داخلی نیز جهت استخر و دیگر مکان ها به کار می رود. همچنین عایق رطوبتی نانو می تواند روی سطح خیس و نمدار کار شود. یعنی نیاز نیست که حتما سطح کاملا خشک باشد . این موضوع برای استفاده عایق در استخر بسیار مناسب می باشد.

بهترین روش عایق کاری چیست؟

بهترین روش عایق کاری چیست؟بهترین روش عایق رطوبتی بام استفاده از عایق رطوبتی نانو می باشد. با استفاده از این عایق که روی سطح اسپری می شود ساختمان شما در مقابل باران و رطوبت مقاوم خواهد بود و تا مدت ها نیز به کیفیت اولیه خود باقی می ماند.  عایق رطوبتی قیر و گونی می تواند خطر آفرین باشد. این عایق هم برای فردی که در ال اجرای قیر و گونی است و هم برای ساختمان می تواند خطر آفرین باشد اما عایق رطوبتی نانو چنین مشکلی ندارد و افراد با خیال راحت می توانند از آن استفاده نمایند.

آموزش اجرای عایق رطوبتی پلیمری

آموزش اجرای عایق رطوبتی پلیمریعایق رطوبتی مایع نیز نوع دیگری از عایق رطوبتی می باشد که شما می توانید از آن برای ساختمان خود استفاده نمایید . عایق رطوبتی نانو پلیمری سرما را در ناحیه سرد و گرما را در ناحیه سرد حفظ می نماید و به همین دلیل حائر اهمیت می باشد.

همچنین این عایق ساختمان را در برابر اشعه خورشید، کپک، قارچ، پوسیدگی و پوسته پوسته شدن و … حفظ می نمایند که همه این موارد دارای اهمیت بالایی می باشند . همچنین می توان این عایق را رو سطح گچ هم مانند سطح سیمانی به کار برد .

بررسی مشخصات فنی عایق رطوبتی مایع

بررسی مشخصات فنی عایق رطوبتی مایعلازم به ذکر است که قبل از کار کردن عاق رطوبتی نانو روی سطح هر محل ابتدا باید محل به خوبی تمیز گردد ، این کار را می توان با آب با فشار بالا انجام داد.

سطحی که با نانو عایق می شود تغییری نخواهد کرد و این از ویژگی های مهم دیگر این عایق رطوبتی می اشد که موجب افزایش روزانه به کار بردن این عایق گردیده است .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.