عایق نانو استخر | با کیفیت ترین مدل ارائه شده در بازار

عایق نانو استخر را از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور تهیه کنید . عایق نانو استخر ارزان و همچنین عایق نانو استخر دست دوم را می توانید از نمایندگی های مجاز در س

فهرست عناوین عایق نانو استخر | با کیفیت ترین مدل ارائه شده در بازار

عایق نانو استخر را از نمایندگی های معتبر در سراسر کشور تهیه کنید . عایق نانو استخر ارزان و همچنین عایق نانو استخر دست دوم را می توانید از نمایندگی های مجاز در سراسر کشور تهیه کنید .
عایق نانو استخر | با کیفیت ترین مدل ارائه شده در بازار

با کیفیت ترین مدل ارائه شده آن در بازار

با کیفیت ترین مدل ارائه شده آن در بازاربا کیفیت ترین مدل ارائه شده آن در بازار را از نمایندگی های معتبر و یا سایت های مورد اطمینان تهیه نمایید .
عایق استخر نانو پلیمر، مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و یا استخر های کهنه در بر دارنده ترک می باشد . این محصول محصولی بسیار مناسب در رویارویی با روش های سنتی بوده و مزایای متعددی را در بر دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک و همچنین قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن اشاره کرد.
روش اجرای این محصول از قرار زیر می باشد:

  1. محلول نانو پلیمر را با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی که به نسبت مساوی با هم ترکیب شده اند به صورت دو غاب یا رنگ روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. اگر ماسه بادی در دسترس نبود می توان به جای آن از پودر سنگ الک شده استفاده نمود. متوسط میزان نسبت نانو پلیمر با مخلوط سیمان و ماسه بادی یک به یک می باشد ولی می توان سیمان و ماسه بادی را تا دو برابر افزایش یا به نصف کاهش داد.
  2. محلول به دست آمده را مانند رنگ یا دوغاب به وسیله قلم، جاروی پلاستیکی یا غلطک رنگ روی سطح مورد نظر خود اجرا نمایید.
  3. زمان گیرایش نانو پلیمر تقریبا سه ساعت بعد از اجرا می باشد و از تردد از روی سطح به مدت دوازده ساعت خودداری شود.
  4. نانو پلیمر را می توان با ماده رنگ پلاستیک ترکیب و به صورت رنگی اجرا نمود. ** توجه: به جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از تشنگی سیمان پیشنهاد می گردد قبل از اجرای محصول، نانو پلیمر را به نسبت 1 به 4 با آب ترکیب نموده (نانو پلیمر به آب) و روی سطح سیمان کشیده و اجازه دهید خشک شود. در این صورت پس از اجرای دوغاب، آب آن توسط سیمان تشنه جذب نشده و واکنش دوغاب با کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت.

عرضه بدون واسطه عایق نانو استخر

عرضه بدون واسطه عایق نانو استخرعرضه بدون واسطه عایق نانو استخر برای خریدار عایق نانو استخر امکان پذیر می باشد. این نوع از عایقهای رطوبتی بسیار بسیار مقرون به صرفه بوده و طول عمر بالایی دارند. طول عمر بالای آنها نیز به این خاطر است که در زیر سطحهای مولکولی و در مقیاس نانو متر با مواد مختلف ترکیب می گردند و با ایجاد پیوندهای دوَار پلیمری هوا گذر، باعث تاثیر در سطح می شوند نانو مواد عایق رطوبتی در اصل هیچ لایه ای روی سطوح ایجاد نمی کنند و در حقیقت جذب مواد پذیرنده خود می شوند و جزئی از ساختار آنها می شوند. نانو عایق رطوبتی اتفاق بسیار نیکو و خوبی در صنعت ساختمان است چرا که جدای از بحث سبکی وزن بسیار قابل توجه و عدم آتش زا بودن ، ماندگاری بالایی دارد و همچنین چه از لحاظ ایمنی و چه از لحاظ اقتصادی کمک به سزایی به صنعت ساختمان می کند. این نانو عایقهای رطوبتی در مقایسه با انواع دیگر روشهای عایقکاری بسیار سریعتر، سبکتر، ارزانتر و ایده آل تر هستند و لازم به ذکر است که تمامی نانو عایقهای رطوبتی پایه آبی سیلیکونی کاملا دوستدار محیط زیست بوده و هیچگونه ضرری برای اکوسیستم ندارند.

نمایندگی فروش عایق نانو استخر در سراسر کشور

نمایندگی فروش عایق نانو استخر در سراسر کشورنمایندگی فروش عایق نانو استخر در سراسر کشور از طریق سایت های فروش و خرید عایق نانو استخر درجه یک ، در حال فعالیت می باشد. آب بندي توسط عايق نانو استخر ميتواند از كل سازه در مقابل نشتي آب جلوگيری نمايد . عايق نانو را ميتوان در ملات سيمانی مخلوط نموده و جهت سيمانكاري و ملات اندود سيمان و نرمه كشي در ساخت استخر استفاده نمود . روش آب بندی استخر توسط عايق نانو بسيار اقتصادی و آسان ميباشد و به همين دليل برای انواع مصارف ساخت استخر و عايق بندي استخر مورد استفاده قرار ميگيرد . جهت رنگ آميزی استخر و ايزولاسيون همزمان استخر می توان عايق نانو را با انواع رنگ استخری پايه آب و رنگ استخری پايه اكريليك استفاده نمود .

بهترین مارک عایق نانو استخر در بازار ایرانی

بهترین مارک عایق نانو استخر در بازار ایرانیبهترین مارک عایق نانو استخر در بازار ایرانی را از مشاوران مجرب ما جویا شوید تا از قیمت دقیق آن هم مطلع باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.