عایق رطوبتی کف | با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

عایق رطوبتی کف عایقی است که برای جلوگیری از ورود اب به داخل ساختمان و فضاهای دیگر از کف مورد استفاده قرار می گیرد.که این عایق یکی از مهمترین اجزای ساختمان به حساب می اید. اگر این عایق را نداشته باشد ساختمان شما در برابر نفوذ اب مقاوم نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای شما به وجود می اورد.

فهرست عناوین عایق رطوبتی کف | با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

عایق رطوبتی کف عایقی است که برای جلوگیری از ورود اب به داخل ساختمان و فضاهای دیگر از کف مورد استفاده قرار می گیرد.

که این عایق یکی از مهمترین اجزای ساختمان به حساب می اید. اگر این عایق را نداشته باشد ساختمان شما در برابر نفوذ اب مقاوم نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای شما به وجود می اورد.

عایق رطوبتی کف | با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

موارد مصرف عایق رطوبتی کف

موارد مصرف عایق رطوبتی کفعایق رطوبتی را می توان در کف ساختمان های که در طبقه همکف ساخته می شوند مورد استفاده قرار داد. و یا اینکه در بخش  سرویس ها مورد استفاده قرار داد تا از نفوذ اب به طبقات زیرین و یا نفوذ اب به دیوار های مجاور جلو گیری کرد .و یا می توان در کف مخازن اب با فشار زیاد مورد مصرف قرار داد.

عایق رطوبتی مایع و مزایا آن

عایق رطوبتی مایع و مزایا آنعایق رطوبتی ساختمان نقش بسیار مهمی را در ساختمان  ، خانه و  شما ایفا می‌کند می‌توان گفت که عایق رطوبتی یکی از مهمترین قسمت ها در ساختمان به محسوب می شود که باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت و باران به درون ساختمان می باشد زیرا نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان تاثیرات جبران ناپذیری  برای شما به وجود می اورد.

عایق رطوبتی مایع که به صورت مایع میباشد  و بیشترین کاربرد ان برای استخر را دارد این نوع عایق رطوبتی در دو رنگ مشکی و سفید وجود دارد که با توجه به نیاز شما مورد استفاده قرار میگیرد.
عایق رطوبتی مایع پس از اینکه بر روی سطح مورد نظر قرار داده شد و خشک شد تبدیل به یک لایه بسیار نازک و مقاوم می شوند ، و تعریف عایق رطوبتی به صورت کلی  را می توان گفت در واقع شامل لایه‌ای می‌باشد که در دیوارها و یا سقف ساختمان برای جلوگیری از ورود اب می شود.

عایق کاری به چه معناست؟

عایق کاری به چه معناست؟عایق کاری به این معنا می باشد که بخش های مختلف ساختمان را از نفوذ موارد زیان اور به داخل جلوگیری کرد .

مثلا استفاده از عایق رطوبتی  برای جلوگیری از نفوذ اب به داخل ساختمان. و یا اینکه استفاده از عایق حرارتی برای  جلو گیری از ورود و خروج هوای داخل ساختمان مورد مصرف قرار می گیرد.

عایق کاری در کل به معنی محافظت از یک سطح در برابر عوامل جوی مخرب می باشد.

انواع عایق کاری رطوبتی

انواع عایق کاری رطوبتیانواع عایق کاری عبارت است از :

  1. عایق رطوبتی کف ساختمان
  2. عایق رطوبتی دیوار گچی
  3. عایق رطوبتی دیوار داخلی
  4. عایق رطوبتی مایع
  5. عایق رطوبتی نانو
  6. عایق رطوبتی پلیمری

قیمت انواع عایق رطوبتی بسته به نوع ان و مساحت مورد نظر که قرار است عایق کاری شود متفاوت می باشد شما می توانید برای بدست اوردن قیمت های انواع عایق کاری به وب سایت های مختلف و یا نمایندگی مجاز در سطح شهر مرا جعه کنید و قیمت مورد نظر خود را بدست اورید.

شما حتی می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت ما انواع عایق ها را مشاهده کنید و اطلاعات مورد نظر در مورد انها را بدست اورید وقیمت تمامی عایق ها را بدست اورید.

چگونگی اجرای عایق رطوبتی کف

چگونگی اجرای عایق رطوبتی کفدر مکان هایی که احتمال ریزش اب  در کف و قسمت های پایین دیوار ها وجود داشته باشد عایق  کاری کف و پای دیوار ها الزامی است . معمول ترین عایق که در این موارد کار برده می شود قیرو گونی ، مقوا و گونی قیر اندود است.

روش عایق کاری همانند عایق کاری بام می باشد. با این تفاوت که عایق کاری پای دیوار ها در این مکانها تا 25 سانتی متر و حتی بیشتر از بالا ترین نقطه ای که امکان ریزش اب دارد الزامی است.

در محل کف شور اشپزخانه و حمام محل نصب کاسه توالت باید دقت شود که لایه های عایق  تا داخل لوله فاضلاب امتداد یابد و سپس نسبت به نصب لوازم بهداشتی اقدام گردد. محل کاسه توالت را ابتدا باید با ماسه نرم و کم سیمان لیسه ای اندود کرد.

پس از خشک شدن اندود عایق کاری کف انجام خواهد شد و صورت می گیرد.

این نکته را به یاد داشته باشید که شیب بندی کف حمام ، اشپزخانه ، توالت و فضا های مشابه به سمت کف شور به منظور تخلیه اب هایی که احتمالا در کف جاری می شوند امری الزامی است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 150

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.